Daar ben je nooit te oud voor.quote:Op maandag 15 december 2025 19:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd? En dan verdien ik niet genoeg. Bovendien weet ik niet of dat kan toen ik mijn scriptie haalde met een 7.
36.quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jij bent. Ik deed het zelf naast een full time baan.
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En je wil weer door naar een volgende?
Hou het bij katten!
Ga dan tegen die tijd maar weer frusti lopen doen. Tot die tijd: #YOLOquote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hij was het wild. Hij ging schreeuwen omdat hij geen lunch wilde maar gelijk door bij een urenlange reis.
Ik had denk ik niet het gemiddelde ervoor. Ik haalde mijn 2e master in een tijd dat ik fysiek ziek was en slaagde met een 7 dacht ik.quote:
Nu ben je beter en sterker.quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik had denk ik niet het gemiddelde ervoor. Ik haalde mijn 2e master in een tijd dat ik fysiek ziek was en slaagde met een 7 dacht ik.
Misschien moet je dan van de apps af gaan?quote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet op dit moment, wellicht ooit nog.
Later kwamen er klachten dat hij leerlingen sloeg én waren er klachten van vrouwelijke collegs's bij HR. Maar IK had hem uitgelokt blijkbaar door te eisen dar we gingen lunchen.quote:
Ben ik ookquote:Op maandag 15 december 2025 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan van de apps af gaan?
Ik weet niet of ik word toegelaten.quote:Op maandag 15 december 2025 19:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nu ben je beter en sterker.
Leuke uitdaging lijkt mij?
Ik ben op mijn 39e nog een 4 jarige opleiding gaan doen en op mijn 43e summa cum laude afgestudeerd.quote:
dat is er met de riem ingeslagen?quote:Op maandag 15 december 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Je moet dus presteren, presteren, presteren?
je kan ook gewoon op totaal de verkeerde baan zittenquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ik werk nu 50/50 met hbo'ers en ik vind het afschuwelijk. Hiervoor ook recruitement op hbo-niveau gedaan en dat triggerde een bore out
Qua werk ben ik wel van mening dat iedereen maar gewoon een shitload aan geld krijgt bij bepaalde banen, ongeacht of je hard werkt of de kantjes er vanaf loopt.quote:Op maandag 15 december 2025 19:37 schreef RM-rf het volgende:
Ik Ben er niet zo van overtuigd “dat ‘mindere’ mensen meer krijgen”…
In mijn ervaring krijgen mensen, zeker op de iets langere termijn altijd gewoon wat ze verdienen en zélf ook overzichzelf afroepen…
Juist ook de verhalen van TS versterken dat idee vooral, als dusdanig consequent het je _altijd_ tegenzit, terwijl je zelf stelt ongelooflijk getalenteerd, intelligent en hoogbegaafd te zijn… doe je het gewoon zelf fout omdat jezelf de meest consistente factor in je eigen ongeluk en ongenoegen bent.
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.quote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Qua werk ben ik wel van mening dat iedereen maar gewoon een shitload aan geld krijgt bij bepaalde banen, ongeacht of je hard werkt of de kantjes er vanaf loopt.
Tis iets dat mij ook heel erg irriteert.
Maar t scheelt wel dat ik bv geen kinderen heb en als ik thuis kwam nog tijd had om erover te malen.
Als je kinderen hebt is de kans groter dat je snel je werk achter je kan laten, want je moet dan vader/ moeder zijn.
Zal het topic niet kapen. Maar man, wat ben ik slecht in dingen loslaten en hobbys vinden (en heb er al wat gehad).quote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.
En daarna heb ik het verwijderd want het gaf me alleen boosheidquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gisteren toch nog niet?
Een match had toch hey gezegd??
Ik heb hobby's maar mijn werk zit 24,/7 in mijn hoofdquote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het loslaten van je werk kunnen sommige niet of heel slecht, maar dit kan je imho wel 'trainen' door thuis andere dingen te doen te hebben, hobbys ed.
Wellicht maar als ik wat anders zoek word ik het nooit, steeds iemand met meer ervaring...quote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op totaal de verkeerde baan zitten
Je gaat er dus ten onrechte van uit dat de wereld 1) eerlijk is en 2) anderen onrecht ook zien.quote:Op maandag 15 december 2025 19:37 schreef RM-rf het volgende:
Ik Ben er niet zo van overtuigd “dat ‘mindere’ mensen meer krijgen”…
In mijn ervaring krijgen mensen, zeker op de iets langere termijn altijd gewoon wat ze verdienen en zélf ook overzichzelf afroepen…
Juist ook de verhalen van TS versterken dat idee vooral, als dusdanig consequent het je _altijd_ tegenzit, terwijl je zelf stelt ongelooflijk getalenteerd, intelligent en hoogbegaafd te zijn… doe je het gewoon zelf fout omdat jezelf de meest consistente factor in je eigen ongeluk en ongenoegen bent.
Een PHD verdient de helft van wat ik nu verdien. Ik wil wel nog een 3e master en probeer nu dat vakgebied binnen te komen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 39e nog een 4 jarige opleiding gaan doen en op mijn 43e summa cum laude afgestudeerd.
Je bent NOOIT te oud
Daar zou ik dus mee stoppen: met relaties, werk en vriendschappen gewoon eerst de kat uit de boom kijken en niet heel dwangmatig het onderste uit de kan willen halen. Mensen die dat doen komen gewoon niet zo aardig en vriendelijk over (ook al zijn ze het wel en doen ze het uit een goed hart). Je merkt na een tijdje vanzelf of je goed binnen het team past en of de man wel een beetje geschikt is (of in ieder geval zijn agressie onder controle kan houden).quote:Op maandag 15 december 2025 17:19 schreef Ansa het volgende:
Ik snap het niet. Ik geefalles vanaf het begin.
Als ik niks geef word ik niet eens gezien.quote:Op maandag 15 december 2025 20:32 schreef jaha het volgende:
[..]
Daar zou ik dus mee stoppen: met relaties, werk en vriendschappen gewoon eerst de kat uit de boom kijken en niet heel dwangmatig het onderste uit de kan willen halen. Mensen die dat doen komen gewoon niet zo aardig en vriendelijk over (ook al zijn ze het wel en doen ze het uit een goed hart). Je merkt na een tijdje vanzelf of je goed binnen het team past en of de man wel een beetje geschikt is (of in ieder geval zijn agressie onder controle kan houden).
En verder zou ik ook niet zo verbitterd doen over de maatschappij. Die is nu eenmaal zo. Zijn andere mensen, is niet jouw verantwoordelijkheid. Lekker laten gaan
Dat is de ongeveer leeftijd waarop ik met het schrijven van mijn proefschrift begon. Dus het kan. Dat ik single ben, was daarbij eerder een voordeel dan een nadeel. Maar mijn punt is vooral: intellectuele uitdaging kun je ook zelf zoeken. Je hoeft het niet per se (alleen) in een baan of in een relatie te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |