Het is een sekte dus valt dat wel te verwachten. Vooral altijd weer typerend hoe intens hypocriet te zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
MAGA mongooltjes met hun profiel vol met kruisjes en jezusbeeldjes die dit bericht ook nog fantastisch vinden.Weet je zeker dat je niet Satan aanbid ofzo.
Holy shit man... Dit is zo absurd dat ik het me zelfs met Trump nog afvraag of het waar is. Maar het zal welquote:Op maandag 15 december 2025 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De reactie van Trump is een all timer. Wat een onvoorstelbare lul.
[ x ]
Ik heb nog een mooie iets duurdere fles wijn staan, zou ik hem openmaken met oud en nieuw of wanneer Trump het loodje legt.... maar stel dat duurt nog jarenquote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Trump eindelijk eens het loodje legt pak ik een dagje verlof om non-stop van die maga-idioten te trollen op de socials.
Misschien als combinatie van die tweequote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie iets duurdere fles wijn staan, zou ik hem openmaken met oud en nieuw of wanneer Trump het loodje legt....
Gaat Trump ook met cobra's gooien met pubers in Nederland?quote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien als combinatie van die twee
Hij schijnt wat pilletjes te hebben besteld bij Funcaps.quote:Op maandag 15 december 2025 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat Trump ook met cobra's gooien met pubers in Nederland?
Geen woorden voorquote:
Liberation Day.quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als Trump eindelijk eens het loodje legt pak ik een dagje verlof om non-stop van die maga-idioten te trollen op de socials.
Mwah, ik heb denk ik wel genoeg zien van 'm.quote:Op maandag 15 december 2025 22:30 schreef Redefine het volgende:
Nou zou hij een dood binnen enkele jaren Trump er veel te makkelijk vanaf komen. Het mooiste zou zijn als die nog even flink verliest etc.
Nou, ik help het je hopen. Triest dat je zoiets moet hopen maar hij laat ons weinig keuze met alle schade die hij aanricht.quote:Op maandag 15 december 2025 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Op Reddit zijn er aardig wat medici en mensen die werken met Alzheimerpatienten enz. die veel zaken in hem herkennen en denken dat hij niet al te lang meer heeft. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte natuurlijk ook.
Nee, hoewel hij niet de absurde steun geniet van de maga-sekteleden als Trump. Dus de kans dat hij dat hele zooitje bij elkaar houdt lijkt me een stuk kleiner.quote:Op maandag 15 december 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Als Trump snel overlijdt, dan wordt Vance de nieuwe president. Dat is geen verbetering.
The horror.quote:Op maandag 15 december 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Als Trump snel overlijdt, dan wordt Vance de nieuwe president. Dat is geen verbetering.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:06 schreef AgnesGru het volgende:
Kan iemand rond de feestdagen een griep oid deze kant opsturen?
Geen zin in bepaalde verplichtingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen zin in bepaalde verplichtingen.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |