Balenquote:Op maandag 15 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn eten viel tegen. De zoete aardappels waren wat dradiger dan normaal
Oh bah, dan vind ik er ook niks aan. Ik heb zoete aardappels sowieso het liefst als puree.quote:Op maandag 15 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Je moet het maar zo openlijk durven te zeggenquote:Op maandag 15 december 2025 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, kijk nou!! Dit vrij provocerende bericht lijkt mij puur gericht op het laten nadenken van @:Nailqueen over de blote billetjes van Luc, al dan niet in de gras! Minder subtiel kan hij niet zijn joh
[..]
Jammerquote:Op maandag 15 december 2025 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, ik ook! Maar het was geen mooie zachte puree geworden. Eigenlijk wilde ik dit maken als er iemand mee at. Gelukkig heb ik dat niet gedaanquote:Op maandag 15 december 2025 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh bah, dan vind ik er ook niks aan. Ik heb zoete aardappels sowieso het liefst als puree.
Dank! Hier geen hele duidelijke aanwijzing wat er aan de hand is. Vandaag maar wat Rennies gehaald om te zien of dat helpt. Tot zover is het irritant, maar niet echt beperkend bij wat dan ookquote:Op maandag 15 december 2025 17:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte!
Hier ook een niet zo stabiel maagje, ook al een paar dagen niet. Ik weet bij mij niet of het stress is of iets fysieks of een combi.
Jij durft! Straks ben je voor de helft niet van je moeder, stel je dat eens voor!quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n DNA kit van myheritage besteld. Dus ik ga binnenkort ook weten wat ik in elk geval voor de helft ben. Ik heb wel mijn vrees uitgesproken dat we deels Belgisch kunnen zijn maar ze heeft me verzekerd dat die kans nihil is. Gelukkig maar.
Jee daar had ik niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij durft! Straks ben je voor de helft niet van je moeder, stel je dat eens voor!
Ohquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jee daar had ik niet eens bij stilgestaan
Blijkt hij opeens jouw halfbroer te zijnquote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij durft! Straks ben je voor de helft niet van je moeder, stel je dat eens voor!
En nog met een flink gat ook. Enige winst is dat die van Disturbed uit de top 20 is gevallen. Maar mensen die erop stemmen blijven toch wel Down With the Sickness.quote:Op maandag 15 december 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word alleen boos dat Disturbed nog steeds hoger staat van Simon & Garfunkel.
Veel mensen doen dat niet, toch gebeurt dat vaker dan je misschien zou denken.quote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jee daar had ik niet eens bij stilgestaan
Daar dachten mijn broer en ik nog bij het onderzoek naar nabestaanden i.v.m. de erfenis van mijn moeder. Wij konden ons het niet voorstellen, maar je zal er maar opeens halfbroer of -zus bij hebbenquote:Op maandag 15 december 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel mensen doen dat niet, toch gebeurt dat vaker dan je misschien zou denken.
Vooral als je bedenkt dat hun zoon de hoofdverdachte isquote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
Lees nu pas over Rob Reiner, wat triest![]()
We keken thuis vroeger altijd All in the Family. Niet dat ik zó oud ben maar toen Redefine en ik jong waren was het ook weer op tv.
De reactie van Trump is een all timer. Wat een onvoorstelbare lul.quote:Op maandag 15 december 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat hun zoon de hoofdverdachte is![]()
Ken hem toch vooral als regisseur. Stand By Me, The Princess Bride, When Harry Met Sally, This Is Spinal Tap, Msery, A Few Good Men is toch wel een sterke selectie aan films.
quote:Op maandag 15 december 2025 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De reactie van Trump is een all timer. Wat een onvoorstelbare lul.
[ x ]
En Rob was zelf respectvol over de dood van Charlie. Op fok kreeg je met enige kritiek op Charlie of de spastische arm van Elon al soms een dagban.quote:Op maandag 15 december 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
En moeten we wel allemaal vol respect blijven steken over Charlie 'hold on, hold on' Kirk.
Klopt. Net zoals dat het een gevoelig punt is voor de FOK! leider.quote:Op maandag 15 december 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
En Rob was zelf respectvol over de dood van Charlie. Op fok kreeg je met enige kritiek op Charlie of de spastische arm van Elon al soms een dagban.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op maandag 15 december 2025 21:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De reactie van Trump is een all timer. Wat een onvoorstelbare lul.
[ x ]
Dat is het echter wel...quote:
Omdat Rob Reiner een normaal mens was. Donald Trump is een psychopatische gek, die niet in staat is tot enige vorm van empathie.quote:Op maandag 15 december 2025 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
En Rob was zelf respectvol over de dood van Charlie. Op fok kreeg je met enige kritiek op Charlie of de spastische arm van Elon al soms een dagban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |