Die vliegt er dus waarschijnlijk volgend jaar uitquote:Op maandag 15 december 2025 12:17 schreef camilero het volgende:
[..]
Run like hell is inderdaad een toepasselijk begin
Zij schrijft altijd columns met de intentie dat mensen het over haar gaan hebben.quote:Op maandag 15 december 2025 19:31 schreef Cassa95 het volgende:
Angela de Jong heeft een moreel kompas???
Angela de Jong kan zich daar echter niet in vinden. Zij fronste haar wenkbrauwen toen ze hoorde dat 'Vrij Zijn' terugkeert in de Top 2000: "Ik vind het tamelijk belachelijk dat je weer naar een plaat wil luisteren waarin hij zingt: Amper achttien jaar, maar zoveel ouder in dit licht," aldus de columniste. "Ik ben voor de rechtspraak, dat iets bewezen moet worden. Maar in dit geval heb ik genoeg gehoord over bijvoorbeeld de appjes van een man van 50 naar een jong meisje."
"Of ze nu 15, 16 of 17 was, dat blijft ongepast gedrag. Het verbaast me niet eens dat Marco Borsato nu weer zo populair is, hij blijft een ster en mensen willen daar het liefst niets negatiefs over horen. Maar er is wel heel weinig coulance met de slachtoffers," besluit Angela de Jong.
Wie?! /squote:Op maandag 15 december 2025 19:31 schreef Cassa95 het volgende:
Angela de Jong heeft een moreel kompas???
Angela de Jong kan zich daar echter niet in vinden. Zij fronste haar wenkbrauwen toen ze hoorde dat 'Vrij Zijn' terugkeert in de Top 2000: "Ik vind het tamelijk belachelijk dat je weer naar een plaat wil luisteren waarin hij zingt: Amper achttien jaar, maar zoveel ouder in dit licht," aldus de columniste. "Ik ben voor de rechtspraak, dat iets bewezen moet worden. Maar in dit geval heb ik genoeg gehoord over bijvoorbeeld de appjes van een man van 50 naar een jong meisje."
"Of ze nu 15, 16 of 17 was, dat blijft ongepast gedrag. Het verbaast me niet eens dat Marco Borsato nu weer zo populair is, hij blijft een ster en mensen willen daar het liefst niets negatiefs over horen. Maar er is wel heel weinig coulance met de slachtoffers," besluit Angela de Jong.
Marco had dit geschreven kunnen hebbenquote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heel zachtjes, geen kreetjes en geen lachjes.
Poezie.
Er zijn ook dingen om wel blij van te worden, maar dat bekt niet zo lekker op zeepkisten.quote:Op maandag 15 december 2025 19:51 schreef ok01 het volgende:
Ach ondanks de stijgende nummers van Pedo Borsato heb ik er verder enorm veel zin in. Eerste nacht heeft gelukkig al veel pareltjes
Dat is wel een verschil bij mij. Van mijn lijstje maar zes nummers overdag. En buiten die eerste nacht nog één ander nummer tussen 01.00 en 02.00 op een andere dag. Maar de rest zit echt diep in de nacht.quote:Op maandag 15 december 2025 20:36 schreef TLC het volgende:
5 van de 35 hebben het bij mij niet gehaaldGelukkig de rest op veelal Christelijke tijdstippen
![]()
Allemaal op zondag?quote:Op maandag 15 december 2025 20:36 schreef TLC het volgende:
5 van de 35 hebben het bij mij niet gehaaldGelukkig de rest op veelal Christelijke tijdstippen
![]()
quote:Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef ok01 het volgende:
Ik ben al voorzichtig met de Fok2000, ik kan die hopelijk in de eerste week van januari publiceren
quote:Op maandag 15 december 2025 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt binnenkort een Fok 2000 aan. Ik heb niet heel veel tijd, maar ik beloof vast dat deze lijst wat licht in de duisternis zal schijnen
Volgens mij staat er niet heel veel later werk dan Run like hell in de top 2000, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die vliegt er dus waarschijnlijk volgend jaar uit
Jammer, want ik vind dat toch best een leuk nummer tussen het wat meer kabbelende latere werk van PF
Oja.quote:Op maandag 15 december 2025 21:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Eerste en tweede kerstdag hebben we ook nog
Was @PippenScottie daar niet al mee bezig? Of doen jullie het samen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef ok01 het volgende:
Ik ben al voorzichtig met de Fok2000, ik kan die hopelijk in de eerste week van januari publiceren
quote:Op maandag 15 december 2025 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt binnenkort een Fok 2000 aan. Ik heb niet heel veel tijd, maar ik beloof vast dat deze lijst wat licht in de duisternis zal schijnen
Al besprokenquote:Op maandag 15 december 2025 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Was @:PippenScottie daar niet al mee bezig? Of doen jullie het samen?
[..]
Vorig jaar waren wij een beter teamquote:Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef ok01 het volgende:
Zal verder geen fouten makenquote:Op maandag 15 december 2025 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren wij een beter team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |