Nordin vind ik nou typisch een kandidaat die door Robinson gegroeid is én voor vuurwerk zorgde zonder iemand compleet kapot te willen maken. Ik had hem de finale wel gegund en zijn reactie naar Lies zegt alles over hoe hij als mens is. Liever honderd Nordins dan 1 Amije of Camiel.quote:Op maandag 29 december 2025 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Die Nordin is een fopkneus eerste klas, ik had hem liever in de finale gezien dan Lies, maar elke keer die superlatieven in de 1 op 1tjes dat hij het wel even zou gaan flikken maar dan toch weer als eerste falen was echt lachwekkend.
Ja en die stammen dit jaar die o zo belangrijk waren maar zonder dat er iets mee gebeurde ergens in de loop van het spel vervaagde.quote:Op maandag 29 december 2025 13:15 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben blij dat Amije niet gewonnen heeft. Maar das dan ook alles.
Ben benieuwd hoe ze volgend jaar "Het weer helemaal anders gaan doen" , die verandering dit jaar met de toevoeging van "het block" was ook zo enerverend.
Hoe is hij gegroeid?quote:Op maandag 29 december 2025 10:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nordin vind ik nou typisch een kandidaat die door Robinson gegroeid is én voor vuurwerk zorgde zonder iemand compleet kapot te willen maken. Ik had hem de finale wel gegund en zijn reactie naar Lies zegt alles over hoe hij als mens is. Liever honderd Nordins dan 1 Amije of Camiel.
Ja dat was echt een flopquote:Op maandag 29 december 2025 14:42 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Ja en die stammen dit jaar die o zo belangrijk waren maar zonder dat er iets mee gebeurde ergens in de loop van het spel vervaagde.
Ik vond het geen van drieën leuke mensen. Lies 'ik stem niet op een vrouw' zhara, Amije 'ik ben nummer 1 en de rest telt niet mee' en het nietszeggende zoontje van de augurkenkoning.quote:Op zondag 28 december 2025 23:11 schreef GereDathan het volgende:
Gelukkig amije niet gewonnen en jammer genoeg Lies ook niet. Op basis van de hele expeditie had Lies het moeten en mogen winnen. Camiel leuke vent, maar zo nietszeggend en kleurloos vanaf dag 1.
Wat een schijt aflevering. Finaleproef van 2 minuten in beeld. Maar haleluja, we zijn wel af van die verschrikkelijke live uitzending van vroeger.
Dus je zit 37 dagen op n eiland met dezelfde mensen, weg van je dierbaren, en dan kun je naar je dierbaren toe en doe je het niet. Zo groot is het gemis dusquote:Het is al even geleden, maar hoe was het om weer terug te komen uit die Robinson-bubbel?
„Het scheelt dat we met de halvefinalisten, Amijé, Lies, Nordin (Blessing) en Mátyás, (Bittenbinder) nog een paar dagen Singapore hebben gedaan. Dat bewijst ook meteen dat er geen haat en nijd is tussen de kandidaten. We zijn daar langzaam weer een beetje geland. Wennen aan die telefoon. Aan het eten. In die hawkers, een soort foodhallen maar dan tien keer zo groot, hebben we alles gegeten, maar dan ook écht alles. Het was bunkeren, bunkeren en bunkeren.”
Tja, zullen wel met de vliegtickets te maken hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus je zit 37 dagen op n eiland met dezelfde mensen, weg van je dierbaren, en dan kun je naar je dierbaren toe en doe je het niet. Zo groot is het gemis dus
Wie is de Mol doet dat wel beter, maar een ander RTL programma als De Verraders gaat ook altijd zo. Winnaar bekend, haast haast, programma voorbij, dikke doeiquote:Op maandag 29 december 2025 19:27 schreef roos94 het volgende:
Wat was dat winnaars moment trouwens?
Volg je 4 maanden een show, wint iemand, 1 seconde in beeld hiephiep gewonnen nou OK DOEI![]()
![]()
![]()
![]()
Finale was helemaal niet heerlijk. Er was 0 strijd en het werd gewonnen door de meest saaie zoutloze niks-kandidaat die de hele expeditie geen reet heeft uitgevoerd. Camiel had geluk met de plek van zijn wiegje en nu had hij weer geluk. Zo is het.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:02 schreef DefKu het volgende:
Heerlijke finale zeg hahaha. Amije die bizar hard faalt, daar kan ik heerlijk van genieten. Lies was helaas op, anders misschien nog wel een spannende strijd kunnen worden met Camiel.
Beste finale was toch wel met Churandy, Camiel en eventueel Twan geweest.
En beide vrouwen hadden niet geluk met de proeven hiervoor? Amije had alle geluk aan haar zijde met hoe het uitkwam qua bondjes, proeven en stammen. Lies deed het wel goed, alleen was ze totaal op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Finale was helemaal niet heerlijk. Er was 0 strijd en het werd gewonnen door de meest saaie zoutloze niks-kandidaat die de hele expeditie geen reet heeft uitgevoerd. Camiel had geluk met de plek van zijn wiegje en nu had hij weer geluk. Zo is het.
Twan vond ik niet het meest consequent bij de proeven, en hij was ook niet echt goed met samenwerking en onderling banden opbouwen. Ik denk dat ik Lies toch eerder een all round finalist vindt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:02 schreef DefKu het volgende:
Heerlijke finale zeg hahaha. Amije die bizar hard faalt, daar kan ik heerlijk van genieten. Lies was helaas op, anders misschien nog wel een spannende strijd kunnen worden met Camiel.
Beste finale was toch wel met Churandy, Camiel en eventueel Twan geweest.
En wat heeft die Camiel laten zien danquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:29 schreef freaky40 het volgende:
En terecht. Van wat er over is gebleven de beste van de slechtste. Die duffe deugmutsjes met lege handen.
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat heeft die Camiel laten zien dan
Oh lekker goedkoop zeg, ze worden toch niet gedwongen om daar te zitten of wel somsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Amper te eten is ook wel erg overdreven dit jaar. Ze hebben een stuk minder gegeten dan ze thuis zouden doen idd, maar voor overleven op een eiland hebben ze echt absurd veel eten gekregen, zeker op winnaarseiland. En verlaten is het ook niet als je er met een groepje zit, genoeg mogelijkheid voor sociale contacten. Dat is alleen afvallerseiland soms. ‘Overleven’ is het al tig jaar niet meer. Ze krijgen tegenwoordig zelfs vaak een (half) hutje! Proeven doen wel, maar daarbij speelt fysiek en uithoudingsvermogen ook een steeds kleinere rol (muv deze finale). Kunnen mikken en hengelen wordt steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Heeft iemand dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh lekker goedkoop zeg, ze worden toch niet gedwongen om daar te zitten of wel soms
Haha heerlijk, ga er zelf eens zitten zou ik zeggen. Dit jaar hebben ze helemaal niet absurd veel eten gekregen, voorgaande jaren was dat veel erger. Met uitzondering van 2020 in Kroatië, toen kregen ze juist veel te weinig eten en konden ze ook niks vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:40 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Amper te eten is ook wel erg overdreven dit jaar. Ze hebben een stuk minder gegeten dan ze thuis zouden doen idd, maar voor overleven op een eiland hebben ze echt absurd veel eten gekregen, zeker op winnaarseiland. En verlaten is het ook niet als je er met een groepje zit, genoeg mogelijkheid voor sociale contacten. Dat is alleen afvallerseiland soms. ‘Overleven’ is het al tig jaar niet meer. Ze krijgen tegenwoordig zelfs vaak een (half) hutje!
Ik heb zo ongeveer alle seizoenen gezien en sinds de manier van de winnaar bepalen veranderd is is dit al zo. Dit jaar was geen uitzondering op de afgelopen 10 jaar. Het was eerder een positieve uitzondering omdat er nu daadwerkelijk weer een serieus fysiek deel inzat en een stuk minder vertraging door zinloze puzzels.quote:Proeven doen wel, maar daarbij speelt fysiek en uithoudingsvermogen ook een steeds kleinere rol (muv deze finale). Kunnen mikken en hengelen wordt steeds belangrijker.
Zelfoverschatting is een groot risico. Er zijn niet voor niets geregeld afhakers elk jaar, dat doen die mensen niet omdat ze zo graag afhaken.quote:Ik denk dat ik dit ook wel zonder problemen zou kunnen eigenlijk. En ik ben niet heel sportief aangelegd. Ik betwijfel alleen of ik de eilandraden zou overleven. En de finale winnen zie ik ook niet zo snel gebeuren, maar in theorie is de finale zelf wel prima bereikbaar zolang niemand de pik op je heeft.
Nee maar je manier van schrijven doet dat wel denken, ga er zelf een zitten is net zo krom als geen kritiek mag leveren op een topsporter bijvoorbeeldquote:
Het heeft werkelijk niks met elkaar te maken, dus het zal wel. Je hebt vooral een grote mond, maar ik durf te wedden dat als ik je 3 dagen net zoveel eten geef als ze bij de Expeditie krijgen dat je dan huilend je moeder zal bellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee maar je manier van schrijven doet dat wel denken, ga er zelf een zitten is net zo krom als geen kritiek mag leveren op een topsporter bijvoorbeeld
Ga je het weer op mij betrekken, ik doe niet mee, zou dat ook niet mogen met diabetes maar mag geen commentaar hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het heeft werkelijk niks met elkaar te maken, dus het zal wel. Je hebt vooral een grote mond, maar ik durf te wedden dat als ik je 3 dagen net zoveel eten geef als ze bij de Expeditie krijgen dat je dan huilend je moeder zal bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |