En wat heeft die Camiel laten zien danquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:29 schreef freaky40 het volgende:
En terecht. Van wat er over is gebleven de beste van de slechtste. Die duffe deugmutsjes met lege handen.
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat heeft die Camiel laten zien dan
Oh lekker goedkoop zeg, ze worden toch niet gedwongen om daar te zitten of wel somsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Amper te eten is ook wel erg overdreven dit jaar. Ze hebben een stuk minder gegeten dan ze thuis zouden doen idd, maar voor overleven op een eiland hebben ze echt absurd veel eten gekregen, zeker op winnaarseiland. En verlaten is het ook niet als je er met een groepje zit, genoeg mogelijkheid voor sociale contacten. Dat is alleen afvallerseiland soms. ‘Overleven’ is het al tig jaar niet meer. Ze krijgen tegenwoordig zelfs vaak een (half) hutje! Proeven doen wel, maar daarbij speelt fysiek en uithoudingsvermogen ook een steeds kleinere rol (muv deze finale). Kunnen mikken en hengelen wordt steeds belangrijker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik hoor je graag na een dag of 30 op een verlaten eiland met amper te eten en constant fysieke en mentale spelletjes. Kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Heeft iemand dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh lekker goedkoop zeg, ze worden toch niet gedwongen om daar te zitten of wel soms
Haha heerlijk, ga er zelf eens zitten zou ik zeggen. Dit jaar hebben ze helemaal niet absurd veel eten gekregen, voorgaande jaren was dat veel erger. Met uitzondering van 2020 in Kroatië, toen kregen ze juist veel te weinig eten en konden ze ook niks vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:40 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Amper te eten is ook wel erg overdreven dit jaar. Ze hebben een stuk minder gegeten dan ze thuis zouden doen idd, maar voor overleven op een eiland hebben ze echt absurd veel eten gekregen, zeker op winnaarseiland. En verlaten is het ook niet als je er met een groepje zit, genoeg mogelijkheid voor sociale contacten. Dat is alleen afvallerseiland soms. ‘Overleven’ is het al tig jaar niet meer. Ze krijgen tegenwoordig zelfs vaak een (half) hutje!
Ik heb zo ongeveer alle seizoenen gezien en sinds de manier van de winnaar bepalen veranderd is is dit al zo. Dit jaar was geen uitzondering op de afgelopen 10 jaar. Het was eerder een positieve uitzondering omdat er nu daadwerkelijk weer een serieus fysiek deel inzat en een stuk minder vertraging door zinloze puzzels.quote:Proeven doen wel, maar daarbij speelt fysiek en uithoudingsvermogen ook een steeds kleinere rol (muv deze finale). Kunnen mikken en hengelen wordt steeds belangrijker.
Zelfoverschatting is een groot risico. Er zijn niet voor niets geregeld afhakers elk jaar, dat doen die mensen niet omdat ze zo graag afhaken.quote:Ik denk dat ik dit ook wel zonder problemen zou kunnen eigenlijk. En ik ben niet heel sportief aangelegd. Ik betwijfel alleen of ik de eilandraden zou overleven. En de finale winnen zie ik ook niet zo snel gebeuren, maar in theorie is de finale zelf wel prima bereikbaar zolang niemand de pik op je heeft.
Nee maar je manier van schrijven doet dat wel denken, ga er zelf een zitten is net zo krom als geen kritiek mag leveren op een topsporter bijvoorbeeldquote:
Het heeft werkelijk niks met elkaar te maken, dus het zal wel. Je hebt vooral een grote mond, maar ik durf te wedden dat als ik je 3 dagen net zoveel eten geef als ze bij de Expeditie krijgen dat je dan huilend je moeder zal bellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee maar je manier van schrijven doet dat wel denken, ga er zelf een zitten is net zo krom als geen kritiek mag leveren op een topsporter bijvoorbeeld
Ga je het weer op mij betrekken, ik doe niet mee, zou dat ook niet mogen met diabetes maar mag geen commentaar hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het heeft werkelijk niks met elkaar te maken, dus het zal wel. Je hebt vooral een grote mond, maar ik durf te wedden dat als ik je 3 dagen net zoveel eten geef als ze bij de Expeditie krijgen dat je dan huilend je moeder zal bellen.
Met bekende Belgen en Nederlanders?quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:09 schreef Momo het volgende:
Er komt een nieuw seizoen, nu weer samen met België
https://www.instagram.com/p/DY4aWyCt779/
Sapjeskanalen zullen wel snel weten of er bekende Nederlanders missen de komende periode.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met bekende Belgen en Nederlanders?
Dus de BN-ers zijn bijna op?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:23 schreef Momo het volgende:
Volgens sapjeskanaal doet Sjinkie Knegt mee en gaat het dus weer om bekende Nederlanders en Belgen.
Ik zou zeggen dat Sjinkie Knegt een bekende sporter is, maar zal wel aangevuld worden met GTST acteurs en influencers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |