Er werd echt zo’n toneelspel opgevoerd gisteren dat ik na 10 minuten al zei tegen m’n vriendin waarom kijken we dit nog. Maar ja die dacht echt dat het nog spannend ging worden of zo.quote:Op maandag 15 december 2025 09:06 schreef superniger het volgende:
Aan die Mattias zit ook geen geur of smaak aan.
halve uitzending gevuld met die domino-proef en vervolgens een enorm toneelstuk over hoe spannend het zou kunnen worden .quote:Op maandag 15 december 2025 09:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er werd echt zo’n toneelspel opgevoerd gisteren dat ik na 10 minuten al zei tegen m’n vriendin waarom kijken we dit nog. Maar ja die dacht echt dat het nog spannend ging worden of zo.
Daarom heb ik eerst Heel Holland bakt gekeken.quote:Op maandag 15 december 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
halve uitzending gevuld met die domino-proef en vervolgens een enorm toneelstuk over hoe spannend het zou kunnen worden .
Lies mocht nog even haar straatje schoonpraten bij het kiezen voor iemand die ook zijn/haar video boodschap zou krijgen.
Bij de eilandraad ook nog een act van de presentatoren die niet echt oscar-waardig was.
al met al een aanfluiting.
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik niet gekeken heb.quote:Op maandag 15 december 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
halve uitzending gevuld met die domino-proef en vervolgens een enorm toneelstuk over hoe spannend het zou kunnen worden .
Lies mocht nog even haar straatje schoonpraten bij het kiezen voor iemand die ook zijn/haar video boodschap zou krijgen.
Bij de eilandraad ook nog een act van de presentatoren die niet echt oscar-waardig was.
al met al een aanfluiting.
Grappig. Vorige week schreef je nog dit:quote:Op maandag 15 december 2025 10:06 schreef GereDathan het volgende:
Overigens heel erg genoten van die video van Amije, het liet zo duidelijk zien hoe rot zij en haar omgeving zijn. Haar vriend nam niet eens te moeite om in het filmpje te verschijnen. Heerlijk.
quote:Op maandag 8 december 2025 11:50 schreef GereDathan het volgende:
Zowel sommige kandidaten als sommige kijkers hebben simpelweg moeite om het spel te scheiden van de werkelijkheid. Hoe iemand het spel speelt zegt helemaal niks over hoe de persoon echt is.
Grappig. Het spel en de echte wereld niet van elkaar kunnen onderscheiden en dan met zo'n post komen.quote:Op maandag 15 december 2025 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig. Vorige week schreef je nog dit:
[..]
Ik denk dat zowel Nordin als Tobias enorme stappen hebben gemaakt. Dat mogen we best waarderen. Soms moeten mensen met de neus op de feiten gedrukt worden voor ze dingen zien.quote:Op maandag 15 december 2025 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Nordin die zich realiseert dat ie angst therapie kan gebruiken is DE doorbraak van dit seizoen.
Ik dacht echt dat Tobias op mannen viel. DAT was de relevatie van het seizoen voor mij.quote:Op maandag 15 december 2025 11:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Nordin als Tobias enorme stappen hebben gemaakt. Dat mogen we best waarderen. Soms moeten mensen met de neus op de feiten gedrukt worden voor ze dingen zien.
Zo op de foto's heeft deze meneer een erg mooie dame aan de haak geslagenquote:Op maandag 15 december 2025 11:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Tobias op mannen viel. DAT was de relevatie van het seizoen voor mij.
Not sure if seriousquote:Op maandag 15 december 2025 11:01 schreef roos94 het volgende:
Jezus wat een saaie kut aflevering was dit.
Anger therapiequote:Op maandag 15 december 2025 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Nordin die zich realiseert dat ie angst therapie kan gebruiken is DE doorbraak van dit seizoen.
Ja, dat viel mij ook op. Had stiekem nog gehoopt op een "Ai, we kijken even mee met de VAR maar helaas: je bent gediskwalificeerd"quote:Op woensdag 17 december 2025 08:13 schreef DefKu het volgende:
(...)
Waarom mag zij wel in het raster nog die dominostenen aantikken en Matyas niet?
(...)
Autocorrect therapiequote:
Ik vind dit echt een beetje Lies te niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:13 schreef DefKu het volgende:
Wat een waardeloze proeven zijn het na de samensmelting. Bijna niks fysieks aan. Dikke pluim voor Lies hoor met haar 4 gewonnen proeven, maar het zit d'r ook wel lekker mee.
Ze wordt alleen maar irritanter zelfs en Amije idem.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt steeds meer pro Lies voor ER winnaar.
Nu Churandy er uit is, en zij wel echt een flink aantal proeven heeft gewonnen (en niet meer zo irritant is).
Eens, je had haar gewoon moeten blindsiden. Weinig tactische spelletjes dit seizoen. Het is voor sommige meer hun tijd uitzitten totdat ze er uit gestemd werden zoals Linda en Tobias.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch jammer dat er geen poging is gedaan Amije eruit te flikkeren. Je had er best op kunnen gokken dat ze de munt toch niet ging inzetten.
vond ik niet, maar misschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op zondag 21 december 2025 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was toch vorige week al duidelijk zichtbaar ¿
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |