Ik vind dit echt een beetje Lies te niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:13 schreef DefKu het volgende:
Wat een waardeloze proeven zijn het na de samensmelting. Bijna niks fysieks aan. Dikke pluim voor Lies hoor met haar 4 gewonnen proeven, maar het zit d'r ook wel lekker mee.
Ze wordt alleen maar irritanter zelfs en Amije idem.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt steeds meer pro Lies voor ER winnaar.
Nu Churandy er uit is, en zij wel echt een flink aantal proeven heeft gewonnen (en niet meer zo irritant is).
Eens, je had haar gewoon moeten blindsiden. Weinig tactische spelletjes dit seizoen. Het is voor sommige meer hun tijd uitzitten totdat ze er uit gestemd werden zoals Linda en Tobias.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch jammer dat er geen poging is gedaan Amije eruit te flikkeren. Je had er best op kunnen gokken dat ze de munt toch niet ging inzetten.
vond ik niet, maar misschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op zondag 21 december 2025 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was toch vorige week al duidelijk zichtbaar ¿
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |