Queen heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook geinig maar heb ik nu geen zin in. Veel luisterplezier.
Het is op tv. NPOquote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook geinig maar heb ik nu geen zin in. Veel luisterplezier.
Van de quiz bedoel je toch?quote:
Dat was toch al bekend ?quote:
quote:
Jep.quote:
Zet dat er dan even bij.quote:
Snap het ook niet, de Queen is al even dood weer.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het ook niet, de Queen is al even dood weer.
Van de quizquote:
Jammer van die spelfauten welquote:
Mooi Scrabblewoord.quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Valencia?quote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis weer mis aan de oostkust van Spanje ... Paraplu is niet genoeg
Oeiquote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis weer mis aan de oostkust van Spanje ... Paraplu is niet genoeg
Van Amerika tot Oude Pekela...quote:
Let it be...quote:
das een ander topic volgens mij . iets met Streetviewquote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Amerika tot Oude Pekela...
Deze dusquote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Amerika tot Oude Pekela...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een liedje.quote:Op zondag 14 december 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
das een ander topic volgens mij . iets met Streetview
Ja maar boer Harms dan?quote:
Is dat ook een terrorist van de fdf en bbb?quote:
Ik kan alleen maar terugvinden dat het nummer uit '82 is. Geschreven door H. Bemboom, K. Bloemsma, J. Bloemsma, B v/d Post. Maar Koos Bloemsma is in 1980 overleden. Een mysterie dus.quote:Op zondag 14 december 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ? Dit nummer zongen we al in de 70's
Ik weet waar de plaatsen liggen maar ik was even op onderzoek gegaan. Ik kan nergens vinden dat het nummer ouder is.quote:Op zondag 14 december 2025 23:36 schreef chufi het volgende:
Boer Harms komt uit Drente en America ligt ik Limburg en Oude Pekela in Groningen dus ja je bent al ff stil
Dat bedoel ik ... het is een volksnummer dat al jaren leefde .. Daar is toen een versie van gemaakt die ik om eerlijk te zijn ook niet kende ,, Het ging vroeger alleen heen en terug geen gezeik er om heenquote:Op zondag 14 december 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar terugvinden dat het nummer uit '82 is. Geschreven door H. Bemboom, K. Bloemsma, J. Bloemsma, B v/d Post. Maar Koos Bloemsma is in 1980 overleden. Een mysterie dus.
En wist niet beter.quote:Op maandag 15 december 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik ken het alleen van Oud en Nieuw.. en bezopen gezang...
Ik was een kind !!!
Die post alleen nog maar op de frontpage.quote:Op maandag 15 december 2025 02:53 schreef chufi het volgende:
Iemand nog nieuws over @:tong80 ? Lijkt al een tijd foK!loos te zijn ... Meestal is dat van vanwege een ban , maar hij is schoon.
OK... Daar kom ik nooit .. was gewoon nieuwsgierig omdat ie nogal met zn gezondheid liep te sukkelen en vermoedelijk nog steeds .. Sterkte Herman @tong80quote:Op maandag 15 december 2025 03:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die post alleen nog maar op de frontpage.
Morguh Pullup, weer bedankt voor de mooie vogeltjuhsquote:
En ga je? Of wacht je op het vervoer?quote:
Kaartje teruggestuurd dat ik op vakantie ben.quote:Op maandag 15 december 2025 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je? Of wacht je op het vervoer?
Misschien krijg je dan ook wel vervoer voor de terugweg van je vakantiequote:Op maandag 15 december 2025 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaartje teruggestuurd dat ik op vakantie ben.
Lijkt me haske leuk.quote:Op maandag 15 december 2025 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan ook wel vervoer voor de terugweg van je vakantie
Alleen maar voordelen zou ik zeggenquote:
Ik kom eraanquote:
Wel heftig voor kleine chufi. Aai over het bolletje.quote:Op maandag 15 december 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Politie mochten we natuurlijk niet inschakelen .. (wel gedaan) Mn moeder en ik naar de plek en de politie verstopt op de heuvel in de bosjes in een fel geel overhemd... viel echt niet op hoor ... Envelopje met Monopoly geld afgeleverd en nooit meer iets van gehoord ...
Zo'n soort chanook?quote:Op maandag 15 december 2025 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge.![]()
En zijn hier 2 chanooks aan het oefenen.Gelukkig was ik allang uit bed anders had ik eruit getrild.
Lollig, ik weet niet hoe je het schrijft, die tering grote helikopters met dubbele rottorbladeren op het dak, ze kwamen weer over en kon ze vanuit mijn keuken een flink eind volgen, ze gingen nu richting Rotterdam.quote:Op maandag 15 december 2025 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n soort chanook?
[ afbeelding ]
Ow, een Chinookquote:Op maandag 15 december 2025 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lollig, ik weet niet hoe je het schrijft, die tering grote helikopters met dubbele rottorbladeren op het dak, ze kwamen weer over en kon ze vanuit mijn keuken een flink eind volgen, ze gingen nu richting Rotterdam.
Hmm maar ik weet niet of ik die op 10 hoog dan goed kan zien, die helikopters wel, kon ze bijna koffie geven vanaf mijn balkon.quote:Op maandag 15 december 2025 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
Denk dat een stel oefenende indianen toch leuker is om te zien
Ze oefenen wat af de laatste tijd.quote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind ze altijd wel mooi maar in deze tijd toch wat eng dat ze er flink mee oefenen.
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.quote:Op maandag 15 december 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze oefenen wat af de laatste tijd.
Prachtig en vroeger zei ik altijd dat ik wel in zo'n ding zou willen zitten maar nu zeg ik juist dat ik dat niet meer wil want meestal komen die als je ergens gered moet worden.quote:
Hier is een vliegbasis.quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.
Dat lees ik wel eens van jou en andere Friesen, van de week nog dat jullie ze hoorde en ze flink bezig zijn.quote:
Het leger zit overal, ook in jouquote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.
De F35 maakt best veel lawaai. @RedShoe en @drakin kunnen daar over meepraten.quote:Op maandag 15 december 2025 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lees ik wel eens van jou en andere Friesen, van de week nog dat jullie ze hoorde en ze flink bezig zijn.
Als die dikke Chinooks overvliegen zitten ze ook bijna in mij.quote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het leger zit overal, ook in jou
Los daarvan zit er een vliegbasis bij Gilze-Rijen.
Vaak zat over zien komen als ik in Tilburg op kantoor zatquote:Op maandag 15 december 2025 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als die dikke Chinooks overvliegen zitten ze ook bijna in mij.![]()
En ik weet dat ze flink verspreid zitten over het land, afgelopen jaren merkte we dat niet zo maar het laatste jaar oefenen ze weer flink.
Dat zal best.quote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De F35 maakt best veel lawaai. @:RedShoe en @:Drakin kunnen daar over meepraten.
Ik zou flink afgeleid zijn dan iedere keer.quote:Op maandag 15 december 2025 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak zat over zien komen als ik in Tilburg op kantoor zat
Hier oefenen ze regelmatig met F35...maakt ook een hoop herrie.quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie ze ook vaak (op maandag) vliegen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als die dikke Chinooks overvliegen zitten ze ook bijna in mij.![]()
En ik weet dat ze flink verspreid zitten over het land, afgelopen jaren merkte we dat niet zo maar het laatste jaar oefenen ze weer flink.
Ik wil het niet weten.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De F35 maakt best veel lawaai. @:RedShoe en @:Drakin kunnen daar over meepraten.
Beetje jaloers.quote:Op maandag 15 december 2025 12:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier oefenen ze regelmatig met F35...maakt ook een hoop herrie.
Hier dus niet zo vaak dus als ze komen, nou ja, tikte ik net al een paar keer.quote:Op maandag 15 december 2025 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zie ze ook vaak (op maandag) vliegen.
*context
Europa moet een sterk leger opbouwen en die start is ondertussen wel gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2025 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
Het kan toch niet zo zijn dat ook hier de pleuris weer uitbreekt.![]()
Ik wil het niet.
grootste schandvlek in de nl geschiedenisquote:
Klopt, zijn ze wel een beetje laat mee. Want was afgelopen jaren flink ruk hier in NL. Wel kut dat het nu moet. Maar ja. Mensen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Europa moet een sterk leger opbouwen en die start is ondertussen wel gemaakt.
Er is genoeg afleiding in die dierentuin die de kantoortuin is om dat te laten meevallenquote:Op maandag 15 december 2025 12:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou flink afgeleid zijn dan iedere keer.
Het doet mij denken aan de jaren 70/80 dat ik er ook bang van was als die dingen overvlogen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje jaloers.
Waarom vind ik het zo leuk/mooi en tegelijk in deze tijd weer eng.
Oeh dat zou mij ook afleiden. Zat op school ook altijd al uit het raam te kijken. Staat zelfs in 1 van mijn rapporten.quote:Op maandag 15 december 2025 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is genoeg afleiding in die dierentuin die de kantoortuin is om dat te laten meevallen
Klopt, toen hadden we de koude oorlog en was het ook meer oefenen. Toen besefte ik het mij alleen nog niet zo zoals nu.quote:Op maandag 15 december 2025 12:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de jaren 70/80 dat ik er ook bang van was als die dingen overvlogen.
Ik was toen bang voor de Russen en in dienst waren de Russen de vijand.quote:Op maandag 15 december 2025 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden we de koude oorlog en was het ook meer oefenen. Toen besefte ik het mij alleen nog niet zo zoals nu.
Bizar toch dat het in deze tijd nog steeds zo gaat of is.quote:Op maandag 15 december 2025 12:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was toen bang voor de Russen en in dienst waren de Russen de vijand.
Net zoals nu dus
Moet je je handen beter wassen?quote:Op maandag 15 december 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Gister iets teveel sambal gegeten. Tranen in mijn ogen.
Eerst de hele defensie wegbezuinigen en nu iedereen bang maken. Zo zie ik het.quote:Op maandag 15 december 2025 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
grootste schandvlek in de nl geschiedenis
Het wordt ook steeds meer afgeschoten die kantoortuinen. Het is geen goede manier om te werkenquote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat zou mij ook afleiden. Zat op school ook altijd al uit het raam te kijken. Staat zelfs in 1 van mijn rapporten.
Suikerquote:Op maandag 15 december 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Gister iets teveel sambal gegeten. Tranen in mijn ogen.
Ik was even op het toilet.quote:Op maandag 15 december 2025 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet je je handen beter wassen?
Hoezo heb je daar een dag later nog last van?
Of zit je gewoon te huilen door het onderwerp en gebruik je de sambal als excuus?
Toen ik nog op kantoren werkte had je geeneens kantoortuinen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds meer afgeschoten die kantoortuinen. Het is geen goede manier om te werken
Weet ik.quote:Op maandag 15 december 2025 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, janken van de pijn, die snap ik ook. Eigen schuld.
De wapenindustrie geniet volop...quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst de hele defensie wegbezuinigen en nu iedereen bang maken. Zo zie ik het.
Precies dit.quote:Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De wapenindustrie geniet volop...
Valt me mee dat ze toen al kantoren haddenquote:Op maandag 15 december 2025 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik nog op kantoren werkte had je geeneens kantoortuinen.
Amalia.quote:Op maandag 15 december 2025 12:30 schreef RedShoe het volgende:
Maar defensie creëert ook veel banen.
Nu nog personeel vinden.
Die smeert hem per direct naar Engelandquote:
Die kost alleen maar personeel hequote:
Die bombardeert ze de moederquote:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die smeert hem per direct naar Engeland
Oja...quote:Op maandag 15 december 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kost alleen maar personeel he
Extra kokquote:Op maandag 15 december 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kost alleen maar personeel he
Stel nou dat er gevochten moet worden,quote:
Naja is toch hypothetisch, die is toch foetsie als Putin 2 keer niestquote:Op maandag 15 december 2025 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat er gevochten moet worden,
en zij vecht mee,
minimaal 1000 extra man om haar te beschermen
T is niet zoals bij Prince Harry, die echt gevechtsmissies uitvoerde. Dat was een backup voor de kroon.
Mooie vrouw jaquote:
Mwah, waar moet ze heen dan?quote:Op maandag 15 december 2025 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie vrouw ja
Als ze die jurk aantrekt valt ze wel erg op aan het front
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die smeert hem per direct naar Engeland
Engeland lijkt me niet heel veilig dan.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt me mee dat ze toen al kantoren hadden
Lijken ?quote:Op maandag 15 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Engeland lijkt me niet heel veilig dan.
Lijken me betere locaties als het echt moet.
Canada vluchten ze dan toch heen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Engeland lijkt me niet heel veilig dan.
Lijken me betere locaties als het echt moet.
Stapels, veel stapelsquote:
Of het Caribisch gebied?quote:Op maandag 15 december 2025 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Canada vluchten ze dan toch heen.
Dat kan ook nog maar dacht dat ze in de 2e wereldoorlog naar Canada waren gevlucht, het NL koningshuis.quote:
Knap ook dat ze zo bewust is van haar rol als kroonprinses , volgens mij heeft ze veel van oma Bea geleerd.quote:
Wilhelmina zat in Londen, Juliana in Canada ja.quote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook nog maar dacht dat ze in de 2e wereldoorlog naar Canada waren gevlucht, het NL koningshuis.
Koningin Wilhelmina vluchtte tijdens de Tweede Wereldoorlog op 13 mei 1940 naar Engeland, samen met haar kabinet, omdat de Duitse inval Nederland onhoudbaar maakte en haar veiligheid in gevaar was; hoewel ze aanvankelijk weigerde, zag het kabinet het als noodzakelijk om de regering in ballingschap voort te zetten, waarbij ze vanuit Londen via Radio Oranje een symbool van verzet werd, ondanks aanvankelijke teleurstelling en kritiek van sommigen over haar vertrek.quote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook nog maar dacht dat ze in de 2e wereldoorlog naar Canada waren gevlucht, het NL koningshuis.
Klopt, ik denk dat ze een goede Koningin wordt en Bea zal vast geholpen hebben maar haar ouders denk ik ook wel, Willem en Maxima.quote:Op maandag 15 december 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knap ook dat ze zo bewust is van haar rol als kroonprinses , volgens mij heeft ze veel van oma Bea geleerd.
Nope, ik ga niet naar België iig.quote:Op maandag 15 december 2025 12:52 schreef RedShoe het volgende:
Waar kan ik heen...?
Bekijk deze YouTube-video
Maar dat landje is zo zacht....quote:Op maandag 15 december 2025 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik ga niet naar België iig.
Mooi huisje in de Ardennenquote:Op maandag 15 december 2025 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik ga niet naar België iig.
Ik had er al kunnen wonen, blij dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat landje is zo zacht....
Hangt er ook vanaf waar je woont. Maar ik spreek regelmatig mensen die het daar zeer prettig vinden.quote:Op maandag 15 december 2025 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er al kunnen wonen, blij dat ik dat niet gedaan heb.
Klopt, ik vind alleen het volkje wat raar, althans, ze vinden mij raar, ik ben te direct voor Belgen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf waar je woont. Maar ik spreek regelmatig mensen die het daar zeer prettig vinden.
Dat nou juist een voordeel.quote:Op maandag 15 december 2025 12:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik vind alleen het volkje wat raar, althans, ze vinden mij raar, ik ben te direct voor Belgen.En ik praat te stads.
Vond ik niet, moest heel de tijd nadenken voordat ik wat zei.quote:
Getsie, alles liever dan datquote:
Land misschien, maar de mensen ............quote:Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat landje is zo zacht....
quote:
Waar kan ik heen,quote:
quote:
En humorloosquote:Op maandag 15 december 2025 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar kan ik heen,
ik kan niet naar Duitsland
Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Dat zeker ook. Al vond ik de Ludolfs wel grappig om te kijken.quote:
Friesland is ook leuk Choco.quote:Op maandag 15 december 2025 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het liefst naar Engeland dan maar daar is het ook wel kut, is overal gewoon kut.
Die ken ik nietquote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker ook. Al vond ik de Ludolfs wel grappig om te kijken.
Ik ken wel de Woodysquote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 broers met een autosloperij.
Ik ook dankzij @mario390quote:Op maandag 15 december 2025 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken wel de Woodys
quote:
En das niet eens een duitserquote:
Zo is de link Duitsland - Oostenrijk wel gelegd.quote:
Leer ik je wel.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Marco Borsato bijna 1400 plaatsen gestegen in de top2000
Voorlopig blijf ik wel in deze omgeving.quote:Op maandag 15 december 2025 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leer ik je wel.
Dot lear ik jo wol.
Staat op 35 nu met....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staat op 35 nu met....DubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hier heb ik de top 4000 opstaan en kwam hij ook net voorbij, ik ging het automatisch meezingen. Snel de stofzuiger aangezet.![]()
Mag die pervert weer meedoenquote:Op maandag 15 december 2025 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Marco Borsato bijna 1400 plaatsen gestegen in de top2000
De rest van de wereld ook nietquote:
Een beetje zoals dat filmpje van FF hierbovenquote:
Zo gemeen weer dit.quote:
Ik word hier altijd heel vrolijk van.quote:Op maandag 15 december 2025 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga dit niet aanklikken.Vertrouw het voor geen meter dat ik iets enorm kut te horen krijg.
Dan vertrouw ik het nog niet, jij hebt met bepaalde dingen een totaal andere smaak dan ik.quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word hier altijd heel vrolijk van.
Ik blijf het apart vindenquote:
Wel even zwaaien.quote:
Ik kon me inhouden, ze vliegen ook laag over het water hier en een stukje verderop gingen ze nog lager en nu hoor ik ze alleen nog.quote:
Diamond paiinting ?quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik ga maar even iets doen waar ik mijn concentratie bij nodig heb. Te snel afgeleid nu iedere keer.
Wat game je? Zal ik alvast vertellen wie heeft gewonnen ?quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Gamen maar eerst ff een paar peuken klikken/maken.
Stardew Valley en ik win daar altijd.quote:Op maandag 15 december 2025 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat game je? Zal ik alvast vertellen wie heeft gewonnen ?
Ik bedoelde de Bondgenoten.quote:Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stardew Valley en ik win daar altijd.![]()
En nieuwe games doe ik niet meer, ben ik te fanatiek voor en dan vergeet ik mijn houding en daar heb ik dan vaak een paar dagen flink last van.
dat wurd ik ook gern kunnen ,dts banquote:Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #337 (15.12.2025)
I scored 731/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍4.9 km - 🗓️21 yrs - 🥈151/200
2️⃣📍396 km - 🗓️24 yrs - 🥈127/200
3️⃣📍1.1K km - 🗓️21 yrs - 🥉119/200
4️⃣📍1.6K km - 🗓️2 yrs - 🥈155/200
5️⃣📍371 km - 🗓️7 yrs - 🥇179/200
https://movies.whentaken.com
Jij kan ook meedoen Mario. Op die site heb je nog geen ban.quote:Op maandag 15 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wurd ik ook gern kunnen ,dts ban
weet je dat italie avond finale is ?
Ben je stout geweest?quote:Op maandag 15 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat werktquote:Op maandag 15 december 2025 17:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij kan ook meedoen Mario. Op die site heb je nog geen ban.
Hier ben je vast goed in.quote:
Ga naar https://movies.whentaken.com/ en druk op PLAY NOW.quote:
Wil je daar wat mee zeggen?quote:
Wil je overstappen of niet ?quote:
He broer, ik heb een shotgun jaquote:
quote:
He bahquote:
Deze staat in mijn lijstquote:Op maandag 15 december 2025 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
En voor een andere sfeer even deze dan
Donna Summer - I feel love
Of gewoon zelf makenquote:Op maandag 15 december 2025 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dat ziet er best wel lekker uit.
Ik wil ook een moeder die dat kan maken.
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...quote:Op maandag 15 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee, bakken heb ik echt opgegeven tenzij brownies of appeltaart. Kan ik het beter aan mijn dochter vragen, die kan wel goed bakken.quote:
Verbrande randjes kunnen lekker zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
nur de rand is verbrant de eet ik nu
Geweldig nummer. Mag van mij in elke lijst.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ik denk een andere lijst dan die van jou.
weest ook niet dat laatste dag isquote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...
Browniesquote:Op maandag 15 december 2025 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, bakken heb ik echt opgegeven tenzij brownies of appeltaart. Kan ik het beter aan mijn dochter vragen, die kan wel goed bakken.
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
weest ook niet dat laatste dag is
Top 2000 lijst.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ik denk een andere lijst dan die van jou.
waar ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?
Brownies en soms ook met walnotenquote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Brownies
Appeltaart is ook wel lekker met noten erinBakt ze ook wel vaak dingen ?
Ik bak eigenlijk nooit, geen geduld er voor eigenlijk
Nou ja zeg, wij zijn altijd aardig hier.quote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Brownies
Appeltaart is ook wel lekker met noten erinBakt ze ook wel vaak dingen ?
Ik bak eigenlijk nooit, geen geduld er voor eigenlijk
Slimquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.
Vaak wel en toen schoot er ook weer een liedje bij mij binnen.quote:
We are the World...quote:Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak wel en toen schoot er ook weer een liedje bij mij binnen.
Sister Sledge - We are family
Hhmm wel lekker hoorquote:Op maandag 15 december 2025 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brownies en soms ook met walnoten![]()
Oeh dat heb ik nog nooit gedaan, met noten, in de appeltaart.
En ze bakt wel regelmatig volgens mij, alleen zie ik haar niet zo vaak maar als ik bij haar ben krijg ik zelf gemaakt gebak en dat soort dingen, nooit een appeltaart maar echt dingen waarvan ik denk, wow, dat heb je niet van mij geleerd.En altijd lekker.
Haha, dat is wel leukquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.
Die heb ik te vaak gehoordquote:
En mijn schoonzoon is altijd bezig op de bbq en dat is ook verrukkelijkquote:
Broccoli en bloemkoolquote:
Je gaat met een volle buik weer naar huisquote:Op maandag 15 december 2025 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En mijn schoonzoon is altijd bezig op de bbq en dat is ook verrukkelijk![]()
Ik word wel altijd verwend daar.
Mijn broertje was hier vrij goed in. Zo had hii ook een jointjes draai certificaat. Wie de beste joint afleverde kreeg de hoogste cijfers. En iedereen trapte er in.quote:
video gezien dit gemelos mann willt vrouwquote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...
Absoluut.quote:Op maandag 15 december 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je gaat met een volle buik weer naar huis
En dat is?quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was hier vrij goed in. Zo had hii ook een jointjes draai certificaat. Wie de beste joint afleverde kreeg de hoogste cijfers. En iedereen trapte er in.
Werd een gedeelde eerste plek. Ik moest er opeens aan denken om de Appeltaart met noten. Dat is echt zo lekker, maar die had zijn moeder toen net niet gebakken.quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, dat is wel leuk
En wiens moeder bakte de lekkerste dan?
Niks mis mee.quote:Op maandag 15 december 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, gehaktbal en rodebieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |