Queen heeft gewonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook geinig maar heb ik nu geen zin in. Veel luisterplezier.
Het is op tv. NPOquote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook geinig maar heb ik nu geen zin in. Veel luisterplezier.
Van de quiz bedoel je toch?quote:
Dat was toch al bekend ?quote:
quote:
Jep.quote:
Zet dat er dan even bij.quote:
Snap het ook niet, de Queen is al even dood weer.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het ook niet, de Queen is al even dood weer.
Van de quizquote:
Jammer van die spelfauten welquote:
Mooi Scrabblewoord.quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Valencia?quote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis weer mis aan de oostkust van Spanje ... Paraplu is niet genoeg
Oeiquote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Tis weer mis aan de oostkust van Spanje ... Paraplu is niet genoeg
Van Amerika tot Oude Pekela...quote:
Let it be...quote:
das een ander topic volgens mij . iets met Streetviewquote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Amerika tot Oude Pekela...
Deze dusquote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Amerika tot Oude Pekela...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een liedje.quote:Op zondag 14 december 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
das een ander topic volgens mij . iets met Streetview
Ja maar boer Harms dan?quote:
Is dat ook een terrorist van de fdf en bbb?quote:
Ik kan alleen maar terugvinden dat het nummer uit '82 is. Geschreven door H. Bemboom, K. Bloemsma, J. Bloemsma, B v/d Post. Maar Koos Bloemsma is in 1980 overleden. Een mysterie dus.quote:Op zondag 14 december 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ? Dit nummer zongen we al in de 70's
Ik weet waar de plaatsen liggen maar ik was even op onderzoek gegaan. Ik kan nergens vinden dat het nummer ouder is.quote:Op zondag 14 december 2025 23:36 schreef chufi het volgende:
Boer Harms komt uit Drente en America ligt ik Limburg en Oude Pekela in Groningen dus ja je bent al ff stil
Dat bedoel ik ... het is een volksnummer dat al jaren leefde .. Daar is toen een versie van gemaakt die ik om eerlijk te zijn ook niet kende ,, Het ging vroeger alleen heen en terug geen gezeik er om heenquote:Op zondag 14 december 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar terugvinden dat het nummer uit '82 is. Geschreven door H. Bemboom, K. Bloemsma, J. Bloemsma, B v/d Post. Maar Koos Bloemsma is in 1980 overleden. Een mysterie dus.
En wist niet beter.quote:Op maandag 15 december 2025 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik ken het alleen van Oud en Nieuw.. en bezopen gezang...
Ik was een kind !!!
Die post alleen nog maar op de frontpage.quote:Op maandag 15 december 2025 02:53 schreef chufi het volgende:
Iemand nog nieuws over @:tong80 ? Lijkt al een tijd foK!loos te zijn ... Meestal is dat van vanwege een ban , maar hij is schoon.
OK... Daar kom ik nooit .. was gewoon nieuwsgierig omdat ie nogal met zn gezondheid liep te sukkelen en vermoedelijk nog steeds .. Sterkte Herman @tong80quote:Op maandag 15 december 2025 03:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die post alleen nog maar op de frontpage.
Morguh Pullup, weer bedankt voor de mooie vogeltjuhsquote:
En ga je? Of wacht je op het vervoer?quote:
Kaartje teruggestuurd dat ik op vakantie ben.quote:Op maandag 15 december 2025 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ga je? Of wacht je op het vervoer?
Misschien krijg je dan ook wel vervoer voor de terugweg van je vakantiequote:Op maandag 15 december 2025 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaartje teruggestuurd dat ik op vakantie ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |