quote:
He bahquote:
Deze staat in mijn lijstquote:Op maandag 15 december 2025 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
En voor een andere sfeer even deze dan
Bekijk deze YouTube-video
Donna Summer - I feel love
Oeh dat ziet er wel lekker uitquote:
Of gewoon zelf makenquote:Op maandag 15 december 2025 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dat ziet er best wel lekker uit.
Ik wil ook een moeder die dat kan maken.
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...quote:Op maandag 15 december 2025 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wurd ik ook gern kunnen ,dts ban
weet je dat italie avond finale is ?
Nee, bakken heb ik echt opgegeven tenzij brownies of appeltaart. Kan ik het beter aan mijn dochter vragen, die kan wel goed bakken.quote:
Verbrande randjes kunnen lekker zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef mario390 het volgende:
nur de rand is verbrant de eet ik nu
Geweldig nummer. Mag van mij in elke lijst.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ik denk een andere lijst dan die van jou.
weest ook niet dat laatste dag isquote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...
Browniesquote:Op maandag 15 december 2025 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, bakken heb ik echt opgegeven tenzij brownies of appeltaart. Kan ik het beter aan mijn dochter vragen, die kan wel goed bakken.
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
weest ook niet dat laatste dag is
Top 2000 lijst.quote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ik denk een andere lijst dan die van jou.
waar ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?
Brownies en soms ook met walnotenquote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Brownies
Appeltaart is ook wel lekker met noten erinBakt ze ook wel vaak dingen ?
Ik bak eigenlijk nooit, geen geduld er voor eigenlijk
Nou ja zeg, wij zijn altijd aardig hier.quote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gesetteld hier ? Zijn mensen aardig tegen je ?
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.quote:Op maandag 15 december 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Brownies
Appeltaart is ook wel lekker met noten erinBakt ze ook wel vaak dingen ?
Ik bak eigenlijk nooit, geen geduld er voor eigenlijk
Slimquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.
Vaak wel en toen schoot er ook weer een liedje bij mij binnen.quote:
We are the World...quote:Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vaak wel en toen schoot er ook weer een liedje bij mij binnen.
Bekijk deze YouTube-video
Sister Sledge - We are family
Hhmm wel lekker hoorquote:Op maandag 15 december 2025 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Brownies en soms ook met walnoten![]()
Oeh dat heb ik nog nooit gedaan, met noten, in de appeltaart.
En ze bakt wel regelmatig volgens mij, alleen zie ik haar niet zo vaak maar als ik bij haar ben krijg ik zelf gemaakt gebak en dat soort dingen, nooit een appeltaart maar echt dingen waarvan ik denk, wow, dat heb je niet van mij geleerd.En altijd lekker.
Haha, dat is wel leukquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit in onze vriendengroep een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Wat begon als een geintje werd uiteindelijk een echte competitie. Doel bereikt, veel appeltaart.
Die heb ik te vaak gehoordquote:
En mijn schoonzoon is altijd bezig op de bbq en dat is ook verrukkelijkquote:
Broccoli en bloemkoolquote:
Je gaat met een volle buik weer naar huisquote:Op maandag 15 december 2025 17:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En mijn schoonzoon is altijd bezig op de bbq en dat is ook verrukkelijk![]()
Ik word wel altijd verwend daar.
Mijn broertje was hier vrij goed in. Zo had hii ook een jointjes draai certificaat. Wie de beste joint afleverde kreeg de hoogste cijfers. En iedereen trapte er in.quote:
video gezien dit gemelos mann willt vrouwquote:Op maandag 15 december 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gekeken Italie ...
Absoluut.quote:Op maandag 15 december 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je gaat met een volle buik weer naar huis
En dat is?quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was hier vrij goed in. Zo had hii ook een jointjes draai certificaat. Wie de beste joint afleverde kreeg de hoogste cijfers. En iedereen trapte er in.
Aardappels, gehaktbal en rodebietenquote:
Werd een gedeelde eerste plek. Ik moest er opeens aan denken om de Appeltaart met noten. Dat is echt zo lekker, maar die had zijn moeder toen net niet gebakken.quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, dat is wel leuk
En wiens moeder bakte de lekkerste dan?
Niks mis mee.quote:Op maandag 15 december 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aardappels, gehaktbal en rodebieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |