quote:Op maandag 15 december 2025 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Marco Borsato bijna 1400 plaatsen gestegen in de top2000
Voorlopig blijf ik wel in deze omgeving.quote:Op maandag 15 december 2025 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leer ik je wel.
Dot lear ik jo wol.
Staat op 35 nu met....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staat op 35 nu met....DubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hier heb ik de top 4000 opstaan en kwam hij ook net voorbij, ik ging het automatisch meezingen. Snel de stofzuiger aangezet.![]()
Mag die pervert weer meedoenquote:Op maandag 15 december 2025 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Marco Borsato bijna 1400 plaatsen gestegen in de top2000
De rest van de wereld ook nietquote:
Een beetje zoals dat filmpje van FF hierbovenquote:
Zo gemeen weer dit.quote:
Ik word hier altijd heel vrolijk van.quote:Op maandag 15 december 2025 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga dit niet aanklikken.Vertrouw het voor geen meter dat ik iets enorm kut te horen krijg.
Dan vertrouw ik het nog niet, jij hebt met bepaalde dingen een totaal andere smaak dan ik.quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word hier altijd heel vrolijk van.
Ik blijf het apart vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |