Lijkt me haske leuk.quote:Op maandag 15 december 2025 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan ook wel vervoer voor de terugweg van je vakantie
Alleen maar voordelen zou ik zeggenquote:
Ik kom eraanquote:
Wel heftig voor kleine chufi. Aai over het bolletje.quote:Op maandag 15 december 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Politie mochten we natuurlijk niet inschakelen .. (wel gedaan) Mn moeder en ik naar de plek en de politie verstopt op de heuvel in de bosjes in een fel geel overhemd... viel echt niet op hoor ... Envelopje met Monopoly geld afgeleverd en nooit meer iets van gehoord ...
Zo'n soort chanook?quote:Op maandag 15 december 2025 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
Mogge.![]()
En zijn hier 2 chanooks aan het oefenen.Gelukkig was ik allang uit bed anders had ik eruit getrild.
Lollig, ik weet niet hoe je het schrijft, die tering grote helikopters met dubbele rottorbladeren op het dak, ze kwamen weer over en kon ze vanuit mijn keuken een flink eind volgen, ze gingen nu richting Rotterdam.quote:Op maandag 15 december 2025 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n soort chanook?
[ afbeelding ]
Ow, een Chinookquote:Op maandag 15 december 2025 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lollig, ik weet niet hoe je het schrijft, die tering grote helikopters met dubbele rottorbladeren op het dak, ze kwamen weer over en kon ze vanuit mijn keuken een flink eind volgen, ze gingen nu richting Rotterdam.
Hmm maar ik weet niet of ik die op 10 hoog dan goed kan zien, die helikopters wel, kon ze bijna koffie geven vanaf mijn balkon.quote:Op maandag 15 december 2025 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
Denk dat een stel oefenende indianen toch leuker is om te zien
Ze oefenen wat af de laatste tijd.quote:Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind ze altijd wel mooi maar in deze tijd toch wat eng dat ze er flink mee oefenen.
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.quote:Op maandag 15 december 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze oefenen wat af de laatste tijd.
Prachtig en vroeger zei ik altijd dat ik wel in zo'n ding zou willen zitten maar nu zeg ik juist dat ik dat niet meer wil want meestal komen die als je ergens gered moet worden.quote:
Hier is een vliegbasis.quote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.
Dat lees ik wel eens van jou en andere Friesen, van de week nog dat jullie ze hoorde en ze flink bezig zijn.quote:
Het leger zit overal, ook in jouquote:Op maandag 15 december 2025 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zag ze 2 weken geleden met een paar andere soorten helikopters boven Tilburg hangen en dingen doen. Of daar in de buurt iig, zag ze vanuit Tilburg. Ik weet niet waar het leger allemaal zit in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |