quote:Op maandag 15 december 2025 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo saai. Islamisten vegen daar hun reet mee af.quote:Op maandag 15 december 2025 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, en hoe moeten ze die "vuist maken" volgens jou? Als "de politiek" problemen heeft met de rechtspraak dan moeten zij dat aanpakken op de daarvoor aangewezen plek: de wetgeving.
Nee, dat zou dan de schuld zijn van de mensen die op die partijen stemmen. Ik ben op geen enkele manier verantwoordelijk voor jouw stemgedrag, of omgekeerd.quote:Op maandag 15 december 2025 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Er zullen vast en zeker nog nodige incidenten/aanslagen/rellen gaan plaatsvinden. En mijn verwachting is dat het ooit wel zal worden aangepakt, maar de vraag is hoeveel schade er dan al is berokkend en wie de partijen zijn die de macht gaan grijpen.
De kans is aanwezig dat je op een gegeven moment échte extreemrechtse partijen krijgt die macht gaan grijpen. Niet partijen zoals JA21, Vlaams Belang, Fratelli d'Italia, Vox of Reform UK die volledig ten onrechte worden geframed als 'extreemrechts', maar échte extreemrechtse partijen op het niveau van totaal uitschot zoals Golden Dawn (Griekenland), Kotlebovci (Slowakije) en Konfederacja (Polen).
En dit is dan allemaal de schuld van de mensen die het hebben nagelaten in te grijpen waar nodig en dat komt op het conto van zowel een groot aantal linkse en progressieve partijen als een groot aantal centrumrechtse partijen.
Wat een rare stropop.quote:Op dinsdag 16 december 2025 04:13 schreef sp3c het volgende:
In zijn wereld is zelfs het ondergaan van de zon de schuld van linkse pogressieve partijen ...
quote:... als een groot aantal centrumrechtse partijen.
Vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 04:13 schreef sp3c het volgende:
In zijn wereld is zelfs het ondergaan van de zon de schuld van linkse pogressieve partijen ...
Je zou wel kunnen betogen dat als het juist makkelijker was voor mensen om een wapen te krijgen in Australië, deze booslimfamilie allang binnen 1 minuut van die brug was geschoten door een voorbijganger.quote:
Die patriotic blonde kan haar naam beter veranderen naar typisch dom blondje. Sydney loopt 9 uur voor op Tel Aviv.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moslims hebben niet in de gaten dat de Israëliërs in een andere tijdzone leven.
Mysterie opgelost
[ afbeelding ]
https://twitter.com/StopAntisemites/status/2000300865799025022022
Dat is al besproken, het wapen was waarschijnlijk gewoon leeg en Ahmed zal waarschijnlijk niet rondlopen met munitie voor shotguns te herladen. Dan kun je hem hooguit nog als honkbalknuppel gebruiken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen betogen dat als het juist makkelijker was voor mensen om een wapen te krijgen in Australië, deze booslimfamilie allang binnen 1 minuut van die brug was geschoten door een voorbijganger.
Zelfs Ahmed al Ahmed of hoe hij ook heet durfde zijn geloofsgenoot niet neer te schieten en liet hem daarna gewoon verder gaan met moorden.
Waarom zou het leeg zijn geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2025 07:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is al besproken, het wapen was waarschijnlijk gewoon leeg en Ahmed zal waarschijnlijk niet rondlopen met munitie voor shotguns te herladen. Dan kun je hem hooguit nog als honkbalknuppel gebruiken.
Dat weet ik niet, maar dat gok ik gewoon. Met een single barrel shotgun kun je een keer vuren en dan moet je herladen, twee keer met een dubbelloops, en dan heb je nog een soort waar je 5 keer mee kan vuren voordat je weer moet herladen. Hoe dan ook, het duurt niet lang voor je moet herladen, en die gasten stonden in een vrij hoog tempo te knallen, dus de kans dat hij zonder munitie was is aannemelijk.quote:
Kijk, daar weet ik dus weer helemaal niks van af. Dat maakt het wel aannemelijk ja. Hoe dan ook, als meer mensen bewapend waren geweest, hadden ze iets kunnen beginnen tegen de daders.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat gok ik gewoon. Met een single barrel shotgun kun je een keer vuren en dan moet je herladen, twee keer met een dubbelloops, en dan heb je nog een soort waar je 5 keer mee kan vuren voordat je weer moet herladen. Hoe dan ook, het duurt niet lang voor je moet herladen, en die gasten stonden in een vrij hoog tempo te knallen, dus de kans dat hij zonder munitie was is aannemelijk.
Ja, want dat werkt in de VS ook zo goed...quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kijk, daar weet ik dus weer helemaal niks van af. Dat maakt het wel aannemelijk ja. Hoe dan ook, als meer mensen bewapend waren geweest, hadden ze iets kunnen beginnen tegen de daders.
Het zou me niet eens verbazen als die Ahmed heeft staan tellen en toen het moment daar was dat er herladen moest worden hij zijn kans greep.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kijk, daar weet ik dus weer helemaal niks van af. Dat maakt het wel aannemelijk ja. Hoe dan ook, als meer mensen bewapend waren geweest, hadden ze iets kunnen beginnen tegen de daders.
en nog steeds niet:quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Homey het volgende:
[..]
Veel reacties onder de artikelen hierover op nu.nl praten dit toch, vaak indirect wel, goed. In de trant van 'ja maar Israel'.
Verder valt het me op dat nu.nl niets zegt over wie exact de daders zijn, terwijl dat al lang bekend is. En zeker niets over hun ideologie. Dat is moedwillige censuur -> propaganda.
Wat? Iets beginnen tegen daders van terrorisme?quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt in de VS ook zo goed...
Jawel:quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:55 schreef Homey het volgende:
[..]
en nog steeds niet:
https://www.nu.nl/buitenl(...)nspireerd.html#nujij
Heel verhaal over 'de schutters'.
Geen namen genoemd.
quote:Naveed Akram raakte in coma nadat hij met zijn vader Sajid het vuur had geopend op Bondi Beach in Sydney, waar op dat moment een Chanoeka-viering gaande was.
Tegen welk vuurwapengeweld dan ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat? Iets beginnen tegen daders van terrorisme?
Op het moment dat iemand een ander bedreigt met een vuurwapen en er anderen zijn die ook vuurwapens hebben, kan dat wel degelijk zorgen dat de dader onder controle wordt gebracht.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen welk vuurwapengeweld dan ook.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:55 schreef Homey het volgende:
[..]
en nog steeds niet:
https://www.nu.nl/buitenl(...)nspireerd.html#nujij
Heel verhaal over 'de schutters'.
Geen namen genoemd.
Waarom gebeurt het dan niet?quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand een ander bedreigt met een vuurwapen en er anderen zijn die ook vuurwapens hebben, kan dat wel degelijk zorgen dat de dader onder controle wordt gebracht.
Dus op de Filipijnen zijn kampen waar jihadisten gevechtstraining krijgen? Lijkt me een goed doelwit voor een kruisraketje dan.quote:
Nukesquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus op de Filipijnen zijn kampen waar jihadisten gevechtstraining krijgen? Lijkt me een goed doelwit voor een kruisraketje dan.
Er zijn niet genoeg mensen met een vuurwapen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |