Vooral dat laatste natuurlijk. Trump is ideologisch gelieerd aan Poetin en Poetin weet zijn narcisme ook ook nog eens te voeden.quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat lijkt wellicht zo maar ik denk dat er een geheel andere rationale achter zit. Trump wil vrede en de makkelijkste manier om vrede te bereiken is 1) de zwakkere partij binnen een conflict onder druk te zetten, niet de sterkere partij, 2) de partij die je het meeste kunt beïnvloeden onder druk zetten.
Wellicht worden de eisen van Rusland ook wel gewoon als realistisch bezien door Trump.
Dat zou kunnen, persoonlijk hou ik het liever op een stukje pragmatiek.quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral dat laatste natuurlijk. Trump is ideologisch gelieerd aan Poetin en Poetin weet zijn narcisme ook ook nog eens te voeden.
Vergeet niet leuke financiële deals voor hem en zijn maatjes.quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral dat laatste natuurlijk. Trump is ideologisch gelieerd aan Poetin en Poetin weet zijn narcisme ook ook nog eens te voeden.
Dat schrijf jij hier heel vaak. Maat ik lees die opmerkingen niet. Volgens mij valt dat ook wel mee.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je sommige mensen moet geloven denkt iedereen dat het een zelfverrijkende corrupte clown is die niets om het land heeft en het in oorlog heeft gestort om er geld aan de verdienen.
Oh, absoluut.quote:Op maandag 15 december 2025 13:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Vergeet niet leuke financiële deals voor hem en zijn maatjes.
Dat heb ik hier nog niet gelezen. Het is enkel duidelijk gebleken dat er zich corrupte personen bevinden in zijn directe omgeving en vandaar is het interessant te zien dat de Oekraïners, die omtrent deze corruptiezaak ongetwijfeld beter op de hoogte zijn, een waardeoordeel van vertrouwen richting Zelenski uitten.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je sommige mensen moet geloven denkt iedereen dat het een zelfverrijkende corrupte clown is die niets om het land heeft en het in oorlog heeft gestort om er geld aan de verdienen.
Ik zeg dit letterlijk nooit.quote:Op maandag 15 december 2025 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat schrijf jij hier heel vaak. Maat ik lees die opmerkingen niet. Volgens mij valt dat ook wel mee.
Hier verwijderen we het zonder onderbouwing dan ook. Maar verder heb je gelijk.quote:Op maandag 15 december 2025 14:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat heb ik hier nog niet gelezen. Het is enkel duidelijk gebleken dat er zich corrupte personen bevinden in zijn directe omgeving en vandaar is het interessant te zien dat de Oekraïners, die omtrent deze corruptiezaak ongetwijfeld beter op de hoogte zijn, een waardeoordeel van vertrouwen richting Zelenski uitten.
Mensen zijn corruptieschandalen gewend in Oekraine, maar een president die zijn rug recht houdt tegenover Amerikaanse en Russische druk niet altijd, ik denk niet dat die druk vanuit de VS heel zwaar meeweegt onder de bevolking, integendeel juist in dit geval.quote:Op maandag 15 december 2025 13:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Omdat het vertrouwen in Zelenski ondanks het corruptieschandaal gelijk gebleven is.
Daarnaast is er recentelijk druk geweest vanuit de VS om verkiezingen te houden.
Dat beeld zie je wel bijvoorbeeld op Twitter vaak geschetst. Ik denk dat maar weinig mensen dat werkelijk zo geloven. Ik denk ook niet dat Zelensky zelf zich onrechtmatig verrijkt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het blijven bizarre beeldenquote:Op maandag 15 december 2025 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://t.me/brigade_14/3934
Kupyansk gebied.
Pokrovsk is helemaal bizar.quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het blijven bizarre beelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reminder dat de oorlog op zijn meest intens is waarschijnlijk nu sinds jaren.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pokrovsk is helemaal bizar.
Kan deze ook niet embedden want niet op twitter, maar wat een enorm slachtveld daar nu.Meer urban pokrovsk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reminder dat de oorlog op zijn meest intens is waarschijnlijk nu sinds jaren.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pokrovsk is helemaal bizar.
Kan deze ook niet embedden want niet op twitter, maar wat een enorm slachtveld daar nu.Vanuit strategisch oogpunt logisch dit tijdens het afronden van een bestand te doen, maar humanitair gezien natuurlijk volkomen waanzinnig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reminder dat de oorlog op zijn meest intens is waarschijnlijk nu sinds jaren.The End Times are wild
Ja dat is ook inderdaad de reden, oekraieners waarschuwden al weken hiervoor dat het tijdens deze vredesonderhandelingen hel ging worden aan het front.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanuit strategisch oogpunt logisch dit tijdens het afronden van een bestand te doen, maar humanitair gezien natuurlijk volkomen waanzinnig.
Daar geven ze dan ook niks om in USSRusland.quote:Op maandag 15 december 2025 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanuit strategisch oogpunt logisch dit tijdens het afronden van een bestand te doen, maar humanitair gezien natuurlijk volkomen waanzinnig.
Maar ze doen hier ook zelf gretig aan mee. Bij het UAlossesproject schiet ook het dodenaantal aan Oekraïnse kant omhoog, het aantal doden en vermisten is deze maand de 170.000 voorbij gegaan.quote:Op maandag 15 december 2025 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat is ook inderdaad de reden, oekraieners waarschuwden al weken hiervoor dat het tijdens deze vredesonderhandelingen hel ging worden aan het front.
Ongetwijfeld sterven er ook veel Oekraieners ja, die beelden zoek ik minder op, maar de compilatie van strikes op hun logistiek van Rubikon en andere zijn niet mild.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar ze doen hier ook zelf gretig aan mee. Bij het UAlossesproject schiet ook het dodenaantal aan Oekraïnse kant omhoog, het aantal doden en vermisten is deze maand de 170.000 voorbij gegaan.
Dat zie je het meeste inderdaad. De route van Izium naar Sloviansk zal wat dat betreft essentieel blijken de komende tijd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ongetwijfeld sterven er ook veel Oekraieners ja, die beelden zoek ik minder op, maar de compilatie van strikes op hun logistiek van Rubikon en andere zijn niet mild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |