maar dat was de mores van het top2000 cafequote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weemoed naar de tijd dat grensoverschreidend gedrag naar kinderen nog lache was
[ afbeelding ]
misschien richt de voorzitster van de fanclub wel een nieuwe muzikale groep op: StarFuckerquote:Op maandag 15 december 2025 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan komt ze Marco misschien nog eens tegen voor een vervolgplaat.
Kijk nog ff naar je vraagquote:
Het begint dus gewoon om middernachtquote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef BasBasBas3 het volgende:
https://cms-assets.nporad(...)-2-Top-2000-2025.pdf
Met een beetje geluk worden ze overstemd door het extra vuurwerkquote:
dus tussen 2 en 3 ongeveer krijg je 3x marco, carnavalslied brabant, miss montreal.. was een droefheid zegquote:Op maandag 15 december 2025 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Oudjaarsdag en dan zo veel bagger ertussen
Oke ja dit is wel erg. ik ga dan bij het ontbijt al een jointje opsteken zo denk ik.quote:Op maandag 15 december 2025 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
Bij de grootste stijgers
1. Marco Borsato
2. Marco Borsato
3. Marco Borsato
4. Marco Borsato
5. Marco Borsato
![]()
![]()
![]()
ach uiteindelijk is het gewoon gezellig hier en zijn er nog genoeg momenten met goede muziekquote:Op maandag 15 december 2025 13:01 schreef MTheBassman het volgende:
Tsja, ik merk dat ik me er allemaal niet zo druk meer om kan maken op dit moment. Het gaat elk jaar vrees ik alleen maar erger en erger worden met dergelijke bonussen en stemacties. Misschien kom ik de laatste week van het jaar weer een beetje op gangLekker zeiken over kutmuziek is immers wel een t2k traditie.
En ook nog een eens Bittersweet Symphony, the horrorquote:Op maandag 15 december 2025 13:03 schreef alopio het volgende:
[..]
dus tussen 2 en 3 ongeveer krijg je 3x marco, carnavalslied brabant, miss montreal.. was een droefheid zeg
Wel voor de sfeer neem ik aan.quote:Op maandag 15 december 2025 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
misschien moeten wij een alternatief van Inkelen spel doen. Bij elke Marco een glas atten.
Actief fanclubjequote:Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
best wel veel binnenkomers in de top 100 dus
Ik moet toch een keer van mijn stoutjes af, dus dat is niet eens een slecht ideequote:Op maandag 15 december 2025 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
misschien moeten wij een alternatief van Inkelen spel doen. Bij elke Marco een glas atten.
Staat om één of andere reden ook al hele jaar in Single top 100. Ben te oud om die hypes te begrijpen dus geen idee waaromquote:
En Marco deed ook stoutjes dus perfect matchquote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet toch een keer van mijn stoutjes af, dus dat is niet eens een slecht idee
Is Tim er uit?quote:Op maandag 15 december 2025 13:12 schreef alopio het volgende:
[..]
daar moet ik volgend jaar op stemmen, net als Tim Harding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |