vast nog wel wat familieleden dan die niet stemmen en waarvoor je een lijstje mag invullenquote:Op maandag 15 december 2025 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn dochter stemt volgend jaar ook weer
Ik heb wel een strikte alleen-mensen-policy. Onze kat is ook heel lief maar hij mag niet stemmen.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
Hier nog een aantal die mij zo opvielen. Die laatste van Blof is denk ik lekker meegelift dankzij de Marco B heisa, maar toch 800+ plekken hoger is echt gekkenwerk.Er is heel veel Nederlandstalige muziek hard gestegen. Doe Maar, Acda en De Munnik, Racoon (Hee Joh Jip 218 omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), Paul de Leeuw, Normaal, enz.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Hier nog een aantal die mij zo opvielen. Die laatste van Blof is denk ik lekker meegelift dankzij de Marco B heisa, maar toch 800+ plekken hoger is echt gekkenwerk.Let's DanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag van mij op 1. Wel de albumversie.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
Hoezo is Michael Jackson zo gestegen met een paar platen?
Ook een paar stijgers zoals deze vind ik wel opvallend. Waarschijnlijk zijn deze allemaal verklaarbaar en leef ik gewoon onder een steen, maar toch.Strawberry Fields Forever is ook schitterend. Helemaal prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik had dat hele Hee Joh Jip al verdrongenquote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is heel veel Nederlandstalige muziek hard gestegen. Doe Maar, Acda en De Munnik, Racoon (Hee Joh Jip 218 omhoog), Paul de Leeuw, Normaal, enz.
Chris Montez!quote:Op maandag 15 december 2025 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let's DanceMag van mij op 1. Wel de albumversie.
Dubieuze Artiesten Bonus?quote:Op maandag 15 december 2025 13:51 schreef camilero het volgende:
Maar Marco krijgt dus een grotere DAB dan Sjors?
Nederland blijft een raar land
Was ook in het boerenjaar zo. Als het goed is gaat dat volgend jaar weer terug naar normaal (kleine letter N).quote:Op maandag 15 december 2025 13:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is heel veel Nederlandstalige muziek hard gestegen. Doe Maar, Acda en De Munnik, Racoon (Hee Joh Jip 218 omhoog), Paul de Leeuw, Normaal, enz.
Hier nog een aantal die mij zo opvielen. Die laatste van Blof is denk ik lekker meegelift dankzij de Marco B heisa, maar toch 800+ plekken hoger is echt gekkenwerk.Heaven mogelijk een Battle of the Bands bonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
En lichtje branden staat minder hoog dan gevreesd. Dus het had allemaal veel erger gekund.quote:Op maandag 15 december 2025 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1e kerstdag en van 27 t/m 30 dec geen Borsatonummers hoor, wat zeuren jullie nu?
de Stranger Things bonusquote:Op maandag 15 december 2025 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
Master of Puppets nu ook uiteindelijk boven One geëindigd, terwijl de laatstgenoemde jarenlang volgens mij de op 1 na hoogste Metallica is geweest in de lijst.
Ennn er is een nieuw nummertje van mevrouw Swift dat ernaar verwijstquote:Op maandag 15 december 2025 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Father Figure komt door de Halina Reijn film
Ik had op Sonnet gestemd, omdat mijn die zo veel kippenvel gaf tijdens het voorprogramma van Oasis op Wembley. Is er helaas niet ingekomen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Mooi dat bij The Verve - The Drugs Don’t Work de stijging van vorige jaar een vervolg heeft gekregen
stemplaat genot, graag gedaan dusquote:Op maandag 15 december 2025 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Mooi dat bij The Verve - The Drugs Don’t Work de stijging van vorige jaar een vervolg heeft gekregen
das geen dodenbonus voor Chester dus.quote:Op maandag 15 december 2025 14:06 schreef hihohaswessam het volgende:
the emptiness machine als op één na hoogste linkin park voelt ook weer een beetje too much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |