abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219478855
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219478859
Debbie krijgt iig weer wat veren in dr reet gestopt. Ze zegt ook dat insta haar inkomen is, maar heb eigenlijk vooral de afslankspuiten reclame voorbij zien komen steeds.
Ze schrijft ook dat haar gezondheid maar achteruit blijft gaan en dat sociale media haar te veel energie kosten. Ze doet net of ze terminaal is.
Wat ik wel weer positief vind is dat ze de opmerking 'dat noemen we vaccinatie schade' ook als negatief ziet en daar ook in de reacties wel eens tegenin is gegaan.
Ben benieuwd of ze voor oudjaar weer terug is 🙈
pi_219478912
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie krijgt iig weer wat veren in dr reet gestopt. Ze zegt ook dat insta haar inkomen is, maar heb eigenlijk vooral de afslankspuiten reclame voorbij zien komen steeds.
Ze schrijft ook dat haar gezondheid maar achteruit blijft gaan en dat sociale media haar te veel energie kosten. Ze doet net of ze terminaal is.
Wat ik wel weer positief vind is dat ze de opmerking 'dat noemen we vaccinatie schade' ook als negatief ziet en daar ook in de reacties wel eens tegenin is gegaan.
Ben benieuwd of ze voor oudjaar weer terug is 🙈
Dan zit Debbie ergens te liegenbeesten. Want in de LC Facebook groep heeft ze duidelijk gezegd dat ze een WIA heeft. Dus hoe bedoelt ze dat dit haar inkomen is? Misschien wat ze bovenop haar wia mag verdienen.
( Geen idee of je daarbij mag bijverdienen want ik krijg hem niet :') )
Maar dan alsnog als ze WIA heeft, is dat haar hoofdinkomen.
pi_219478927
De Geertsen zijn moe. Daar kan ik me wat bij voorstellen.

‘Het is 14.30 dus dan zijn we nu in Raalte’
pi_219478959
Ik denk dat er bij Debbie veel meer problemen zijn dan ze doet vermoeden. Ze was de laatste tijd erg tam op insta. We hoorden niets meer over de hulp die ze vanuit de gemeente zou krijgen, de hulp met het doseren van activiteiten.
De nieuwste soort therapie die na 1 keer ook niet bleek te helpen.
Ik denk dat het idd wel iets kan zijn met de arts van het UWV, dat ze nu bericht heeft gehad( uwv liep achter)
Misschien valt ze dan nu door de mand?
Dat ze haarvtelefoonnummer heeft moeten veranderen is te gek. Je kunt wat van iemand vinden maar doe normaal.
Ze is verstrikt geraakt in haar eigen leugens, dat werd steeds moeilijker om alle verhalen kloppend te houden. En misschien heeft Roy eindelijk doorgepakt. Dat het met haar gezondheid slechter gaat moet ze denk ik toeschrijven aan haar spuitjes met afval medicatie. De B12 zou toch nu wel verbetering moeten laten zien.
Maar ik denk dat ze snel terug is, de hele dagen thuis op de bank ik pyjama verveelt snel.
We gaan het zien, en als ze wegblijft is dat een goede keus voor haar en haar gezin.
pi_219478999
Wat een plottwist bij Debbie 🫣 zou ze door de mand gevallen zijn, zou Roy of familie een ultimatum gesteld hebben, zou ze zich zo vastgeluld hebben dat ze er niet meer onderuit kan?
Barneveld heeft wel weer iets om over te praten, jammer dat dit niet gedeeld mag worden hier 😆
pi_219479019
😂 er is toch niemand die geloofd dat Debbie verdwijnt 😂 "the lether family stopt" maar pas na de feestdagen 🤔😂 en blijf hangen tot ze weer terug komt...
Ondertussen blijft ze gewoon overal reageren en aanwezig

Haar telefoonnummer stond tot voor kort gewoon online 🤷 kijk je bent een gekkie als je daar iets mee doet maar al je contact gegevens openbaar online zetten is ook niet het slimste om te doen 🤷 haar adres staat ook nog gewoon online dus tja... lekker veilig voor de kinderen ook! Er lopen toch echt meer gekken buiten dan er opgesloten zitten (zei mijn moeder altijd en ik geloof dit ook wel.. en nee niemand heeft recht om iets geks te doen.. maar waarom maak je het een gek zo makkelijk?)

Maar maken we een polletje wanneer ze terug is? Ik denk dat we eerste of 2e week januari wel weer iets zien!
pi_219479023
Ik moet nog steeds lachen om die foto dat ze op haar matje op de grond ligt 😆
pi_219479033
Maar jongens, als Debbie stopt met samenwerken, kan ze niet meer zoveel zooi kopen 🫣
pi_219479079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een plottwist bij Debbie 🫣 zou ze door de mand gevallen zijn, zou Roy of familie een ultimatum gesteld hebben, zou ze zich zo vastgeluld hebben dat ze er niet meer onderuit kan?
Barneveld heeft wel weer iets om over te praten, jammer dat dit niet gedeeld mag worden hier 😆
Zoiets moet het haast wel zijn. Het mooist vind ik dat ze schrijft; al die negativiteit trekt alle energie uit mij, sorry maar ik heb in al die tijd dat ik haar volg nog niet 1 keer een positief iets wat betrekking heeft op haar gezondheid gelezen.
En ik hoop werkelijk dat er iemand is geweest die heeft gezegd dat ze moet stoppen om altijd maar over die lc te praten. Ja ( als ze het al heeft) het is enorm triest als je zo weinig kunt zoals zij beweerd, maar ze was ook nooit positief over wat wel kan.
Ik ben ook chronisch ziek en herstel is er niet maar ik kijk wel wat kan, was altijd 100% aan en dat is nu 50%. Dat is shit, en ben daar heel verdrietig van. Bij vlagen ook echt depressief. Maar dan zie ik de volgende dag weer het zonnetje schijnen en ga ik er weer voor, opkrabbelen en door. Dat heb ik bij haar nooit gezien.Zij is echt de meest negatieve lc patiënt die ik ken.
pi_219479085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 er is toch niemand die geloofd dat Debbie verdwijnt 😂 "the lether family stopt" maar pas na de feestdagen 🤔😂 en blijf hangen tot ze weer terug komt...
Ondertussen blijft ze gewoon overal reageren en aanwezig

Haar telefoonnummer stond tot voor kort gewoon online 🤷 kijk je bent een gekkie als je daar iets mee doet maar al je contact gegevens openbaar online zetten is ook niet het slimste om te doen 🤷 haar adres staat ook nog gewoon online dus tja... lekker veilig voor de kinderen ook! Er lopen toch echt meer gekken buiten dan er opgesloten zitten (zei mijn moeder altijd en ik geloof dit ook wel.. en nee niemand heeft recht om iets geks te doen.. maar waarom maak je het een gek zo makkelijk?)

Maar maken we een polletje wanneer ze terug is? Ik denk dat we eerste of 2e week januari wel weer iets zien!
De gekken zijn met meer.... nieuwe slogan
pi_219479104
Ik denk dat ze onder een andere naam gewoon verder gaat
pi_219479121
Gelukkig stopt Debbie pas na de feestdagen. Die fratsen met die poppen zou ik niet willen missen.
pi_219479150
Heeft hvk al eens aan haar dochter gevraagd wat precies het probleem is met de kleding? En dan bedoel ik 1 op 1. Nee, ik weet het antwoord wel.
pi_219479166
De nagelkerkjes zijn weer thuis, maar vanavond meteen weer de hort op. Sneu voor die kinderen
pi_219479331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:[/b] Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar. Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
Of ze wil geen aapjes die meekijken wat ze allemaal ineens wel kan omtrent de feestdagen. Ik geloof in ieder geval niet dat ze stopt voor de negativiteit, want dit is al jaren het geval en naar mijn idee is het veel erger geweest dan nu. Nee, bij haar zit overal iets achter.

Edit: even gekeken op welke gronden het UWV terug kan komen op hun beslissing:

Wanneer wordt het wél een probleem?

Het kan misgaan als social media duidelijk in tegenspraak is met wat iemand heeft verklaard, bijvoorbeeld:
• zeggen dat je nauwelijks kunt lopen, maar structureel filmpjes plaatsen van lange wandelingen
• zeggen dat je geen prikkels aankunt, maar dagelijks drukke evenementen bezoekt
• zeggen dat je niet kunt werken, maar online zichtbaar structureel meewerkt in een bedrijf

Zeker als:
• het regelmatig gebeurt (niet eenmalig)
• het lijkt op arbeid of verdienvermogen
• iemand anders hiervan melding maakt bij het UWV

Dan kan het UWV:
• extra onderzoek doen
• een herbeoordeling starten
• in ernstige gevallen spreken van onjuiste informatie of fraude

Ik zie mensen er wel voor aan om een melding bij het UWV te maken, hoe triest ik dat ook vind.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gooischevrouw op 12-12-2025 23:54:03 ]
pi_219479344
Jennie Jelies deelt in een story dat ze over 2 dagen naar Spanje gaat. Uhh....ze kon toch niet meer zo vaak naar Spanje omdat ze werk had??
Volgende story: over ruim 2 maand gaat ze naar de Dominicaanse republiek...samen met haar moeder neem ik aan. Vorig jaar ging Johan nog mee daarnaartoe. Kreeg zelfs nog een certificaat dat hij ook betrokken was bij de pillenhandel. Zou Janneke steeds een introducee mee mogen nemen? En Jennie kan daar dan ook mee naartoe ondanks dat ze werk heeft? Vreemd verhaal....eerst in het geheim naar Spanje omdat het ivm haar werk niet meer zo makkelijk kan. En dan nu alweer naar Spanje en over paar maand naar Dominicaanse republiek....
pi_219479345
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Of ze wil geen aapjes die meekijken wat ze allemaal ineens wel kan omtrent de feestdagen. Ik geloof in ieder geval niet dat ze stopt voor de negativiteit, want dit is al jaren het geval en naar mijn idee is het veel erger geweest dan nu. Nee, bij haar zit overal iets achter.
Ze is het afgelopen half jaar niet eens meer echt relevant geweest om negatief over te zijn... alles was al gezegd en gedaan.. dus geloof er zeer weinig van dat het om die reacties gaat... en de reacties die ze toonde waren oud! Dat bericht over iemand met kanker ging over jaimy nog
pi_219479365
Ik gok dat ze zich even koest gaat houden maar dit puur vanwege de instanties komt en niet uit haarzelf. Ze was de laatste tijd al weinig aan het delen. Ik denk alleen niet dat wij achter de echte reden gaan komen, dat is puur giswerk.
pi_219479370
@tamaraelbaz deelt dat haar moeder binnenkort zal overlijden, het klinkt alsof dit op elk moment kan gebeuren. Ik snap dat je niet zoveel kan doen wanneer je naast haar zit te wachten, maar dit vind ik wel erg intiem om zo te delen op social media?
pi_219479383
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:37 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dan zit Debbie ergens te liegenbeesten. Want in de LC Facebook groep heeft ze duidelijk gezegd dat ze een WIA heeft. Dus hoe bedoelt ze dat dit haar inkomen is? Misschien wat ze bovenop haar wia mag verdienen.
( Geen idee of je daarbij mag bijverdienen want ik krijg hem niet :') )
Maar dan alsnog als ze WIA heeft, is dat haar hoofdinkomen.
Ze heeft maar 5 maanden gewerkt voor ze ziek werd, weet niet of ze dan recht heeft op wia
pi_219479391
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Edit: even gekeken op welke gronden het UWV terug kan komen op hun beslissing:

Wanneer wordt het wél een probleem?

Het kan misgaan als social media duidelijk in tegenspraak is met wat iemand heeft verklaard, bijvoorbeeld:
• zeggen dat je nauwelijks kunt lopen, maar structureel filmpjes plaatsen van lange wandelingen
• zeggen dat je geen prikkels aankunt, maar dagelijks drukke evenementen bezoekt
• zeggen dat je niet kunt werken, maar online zichtbaar structureel meewerkt in een bedrijf

Zeker als:
• het regelmatig gebeurt (niet eenmalig)
• het lijkt op arbeid of verdienvermogen
• iemand anders hiervan melding maakt bij het UWV

Dan kan het UWV:
• extra onderzoek doen
• een herbeoordeling starten
• in ernstige gevallen spreken van onjuiste informatie of fraude

Ik zie mensen er wel voor aan om een melding bij het UWV te maken, hoe triest ik dat ook vind.
Ja , dat zou idd kunnen. Maar goed dat is ook niet meer dan terecht dan. Recht is recht, krom is krom.
Ik hoop dat er een instantie heeft ingegrepen en dat het lot van de kinderen prioriteit heeft.
pi_219479393
Ik ben sinds maanden anoniem bij Debbie gaan kijken, wat een drama maakt ze er van. Wat is er mis met de opmerking van die leraar? Of met de opmerking het zal je vaccinatie zijn geweest? Als ze daar al niet tegen kan dan is social media niet meer de plek voor haar. #stalking 😂 meine gutte, maakt ze zichzelf ook schuldig aan wanneer ze gaat zoeken wat iemand werkt. Die is zo hard teruggefloten. Ik vermoed idd iets met de gemeente of het UWV. Het zinnetje “wij kennen het echte verhaal” match niet helemaal met de negatieve reacties vind ik.
pi_219479396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze heeft maar 5 maanden gewerkt voor ze ziek werd, weet niet of ze dan recht heeft op wia
Bij WIA kijken ze naar je gehele werkverleden.
pi_219479398
Het lijkt wel alsof die Joost en Viora dagelijks de frituurpan aanzetten in de badkamer.
pi_219479444
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ben sinds maanden anoniem bij Debbie gaan kijken, wat een drama maakt ze er van. Wat is er mis met de opmerking van die leraar? Of met de opmerking het zal je vaccinatie zijn geweest? Als ze daar al niet tegen kan dan is social media niet meer de plek voor haar. #stalking 😂 meine gutte, maakt ze zichzelf ook schuldig aan wanneer ze gaat zoeken wat iemand werkt. Die is zo hard teruggefloten. Ik vermoed idd iets met de gemeente of het UWV. Het zinnetje “wij kennen het echte verhaal” match niet helemaal met de negatieve reacties vind ik.
Ik denk het ook. Ik heb wel eens gezien bij mijzelf op mijn oude LinkedIn profiel dat het UWV daar werkelijk op had zitten kijken ( daar kun je het zien namelijk, vond het zo bizar omdat ik daarop al járen niet meer zat. )
Waarom zou het mij niks verbazen als UWV haar in de gaten heeft gehouden en ziet dat haar verhalen niet stroken met de werkelijkheid? Ik bedoel het is niet lastig te googlen... 😅
pi_219479453
Je zou zeggen dat Sanneke LC heeft ipv Debbie. Die zit letterlijk de hele dag op de bank, je kan haar niet betrappen op wat lichaamsbeweging.
pi_219479464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:52 schreef slowie het volgende:
@:tamaraelbaz deelt dat haar moeder binnenkort zal overlijden, het klinkt alsof dit op elk moment kan gebeuren. Ik snap dat je niet zoveel kan doen wanneer je naast haar zit te wachten, maar dit vind ik wel erg intiem om zo te delen op social media?
En toch is het sneu, dan is ze beide ouders verloren in nog geen jaar tijd geloof ik. Wat moet dat mentaal iets met je doen en ik kan mezelf voorstellen dat zij zichzelf zo schuldig voelt. Net een woning gevonden waar je met je moeder in wilde gaan wonen zodat ze goed verzorgd zal gaan worden overkomt dit je. 😢 Ik zou dit zelf ook nooit zo delen maar blijkbaar haalt zij daar wat steun uit.
pi_219479483
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:23 schreef Lodelie het volgende:
Je zou zeggen dat Sanneke LC heeft ipv Debbie. Die zit letterlijk de hele dag op de bank, je kan haar niet betrappen op wat lichaamsbeweging.
Ik snap haar niet dat ze het zo ver heeft laten komen. Enkele jaren geleden was ze echt niet zo en ging ze er juist veel op uit. En nu heb je een zoontje waar je de zorg over draagt en lijk je wel te vegeteren in je bank. Die tijd kan ze nóóit meer over doen en als ze werkelijk zoooo gezond is als ze zelf altijd roept is dit niet te begrijpen.
pi_219479909
UWV is toch niet gek?
pi_219479911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat er bij Debbie veel meer problemen zijn dan ze doet vermoeden. Ze was de laatste tijd erg tam op insta. We hoorden niets meer over de hulp die ze vanuit de gemeente zou krijgen, de hulp met het doseren van activiteiten.
De nieuwste soort therapie die na 1 keer ook niet bleek te helpen.
Ik denk dat het idd wel iets kan zijn met de arts van het UWV, dat ze nu bericht heeft gehad( uwv liep achter)
Misschien valt ze dan nu door de mand?
Dat ze haarvtelefoonnummer heeft moeten veranderen is te gek. Je kunt wat van iemand vinden maar doe normaal.
Ze is verstrikt geraakt in haar eigen leugens, dat werd steeds moeilijker om alle verhalen kloppend te houden. En misschien heeft Roy eindelijk doorgepakt. Dat het met haar gezondheid slechter gaat moet ze denk ik toeschrijven aan haar spuitjes met afval medicatie. De B12 zou toch nu wel verbetering moeten laten zien.
Maar ik denk dat ze snel terug is, de hele dagen thuis op de bank ik pyjama verveelt snel.
We gaan het zien, en als ze wegblijft is dat een goede keus voor haar en haar gezin.
Ik d8 meteen opname op de vroegere paazafdeling, en dit is niet sarcastisch bedoeld. Ik denk idd dat zij veel meeeer problemen heeft dan wij denken en nu vastloopt. Ik erger met altijd giga aan Deb maar soms heb ik ook heel erg medelij met haar. Dat ze dit zichzelf allenaal aandoet en geen uitweg meer zie, dat vind ik dan zo sneu voor haar. He, ik heb ook best nog wel een hart merk ik, fijn!
pi_219479919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik denk vaak in beeld. Door de mand vallen zie ik voor me als een Debbie die wild door het huis danst terwijl iedereen weg is en zij heeft gezegd dat ze in bed lag en ze wordt betrapt door bijv. Roy 🤣
pi_219480031
Debbie is altijd na de kerst even van insta af, niks nieuws
pi_219480090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 07:03 schreef Blossemtje_twente het volgende:
UWV is toch niet gek?
Ze gingen ook akkoord met dat ze niet op locatie hoefde te komen, want te vermoeiend. Nog geen dag later (weet de precieze tijdlijn niet meer) huppelde ze het gemeentehuis in voor de WMO aanvraag.
pi_219480109
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik snap haar niet dat ze het zo ver heeft laten komen. Enkele jaren geleden was ze echt niet zo en ging ze er juist veel op uit. En nu heb je een zoontje waar je de zorg over draagt en lijk je wel te vegeteren in je bank. Die tijd kan ze nóóit meer over doen en als ze werkelijk zoooo gezond is als ze zelf altijd roept is dit niet te begrijpen.
Toen wist ze nog niet dat ze autisme heeft. Sanneke gedraagt zich naar autisme.
pi_219480150
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 07:52 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is altijd na de kerst even van insta af, niks nieuws
Ze praat nu over maanden 🤥
pi_219480170
Alleen maar jubel- en wat errug! Reacties bij Debbie. Zou ze de hele nacht opgebleven zijn om te swifferen?
pi_219480183
Ik hoop voor de kinderen dat er iemand is die is opgestaan en Debbie ontmaskert heeft. Debbie en Roy doen het zichzelf aan, de kinderen hebben nergens om gevraagd en zijn hier ook maar slachtoffer van.

Overigens mogen de Barneveld-roddels wel op een anderenforum gedeeld worden ;)
pi_219480187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:40 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik hoop voor de kinderen dat er iemand is die is opgestaan en Debbie ontmaskert heeft. Debbie en Roy doen het zichzelf aan, de kinderen hebben nergens om gevraagd en zijn hier ook maar slachtoffer van.

Heb je de link? Ik ben hier dus zoooo benieuwd naar
pi_219480197
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:42 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Heb je de link? Ik ben hier dus zoooo benieuwd naar
Ik ook, ondanks dat het voelt als ramptoerisme
pi_219480215
quote:

Hier heb ik wat gemist 👀
pi_219480258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:51 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Hier heb ik wat gemist 👀
De vraag is: is/wordt er iets gezegd?
pi_219480278
AM overnachten in Altforst. Er zit echt veel meer dichterbij en in Tiel, maar daar wilde niemand haar een overnachting geven gok ik.
pi_219480290
Ligt het aan mij of heeft Julia een vreemde lichaamshouding en loopje? Lijkt mij op de lange termijn niet ergonomisch
pi_219480300
quote:

Linkje? Ik vraag dit voor een vriend 🫣
pi_219480307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:16 schreef papierentas het volgende:
AM overnachten in Altforst. Er zit echt veel meer dichterbij en in Tiel, maar daar wilde niemand haar een overnachting geven gok ik.
Ik heb de ‘gesponsord’ mededeling gemist?
pi_219480339
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb de ‘gesponsord’ mededeling gemist?
Komt misschien vandaag.
pi_219480342
Vind dat er bar weinig te zien is van de signeersessies.
pi_219480390
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
Vind dat er bar weinig te zien is van de signeersessies.
Het zal wel rustig zijn 🤭
pi_219480396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Toen wist ze nog niet dat ze autisme heeft. Sanneke gedraagt zich naar autisme.
Er zit wel verschil in zij heeft toch ook gewerkt, mijn zoon heeft ook autisme , en hij doet er wat langer over, maar doet wel een opleiding.
Je moet wel gestimuleerd worden om dingen te gaan doen , en zij heeft een man die dat voorkomt door veel dingen te doen voor haar.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')