Dan zit Debbie ergens te liegenbeesten. Want in de LC Facebook groep heeft ze duidelijk gezegd dat ze een WIA heeft. Dus hoe bedoelt ze dat dit haar inkomen is? Misschien wat ze bovenop haar wia mag verdienen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie krijgt iig weer wat veren in dr reet gestopt. Ze zegt ook dat insta haar inkomen is, maar heb eigenlijk vooral de afslankspuiten reclame voorbij zien komen steeds.
Ze schrijft ook dat haar gezondheid maar achteruit blijft gaan en dat sociale media haar te veel energie kosten. Ze doet net of ze terminaal is.
Wat ik wel weer positief vind is dat ze de opmerking 'dat noemen we vaccinatie schade' ook als negatief ziet en daar ook in de reacties wel eens tegenin is gegaan.
Ben benieuwd of ze voor oudjaar weer terug is 🙈
Zoiets moet het haast wel zijn. Het mooist vind ik dat ze schrijft; al die negativiteit trekt alle energie uit mij, sorry maar ik heb in al die tijd dat ik haar volg nog niet 1 keer een positief iets wat betrekking heeft op haar gezondheid gelezen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een plottwist bij Debbie 🫣 zou ze door de mand gevallen zijn, zou Roy of familie een ultimatum gesteld hebben, zou ze zich zo vastgeluld hebben dat ze er niet meer onderuit kan?
Barneveld heeft wel weer iets om over te praten, jammer dat dit niet gedeeld mag worden hier 😆
De gekken zijn met meer.... nieuwe sloganquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂 er is toch niemand die geloofd dat Debbie verdwijnt 😂 "the lether family stopt" maar pas na de feestdagen 🤔😂 en blijf hangen tot ze weer terug komt...
Ondertussen blijft ze gewoon overal reageren en aanwezig
Haar telefoonnummer stond tot voor kort gewoon online 🤷 kijk je bent een gekkie als je daar iets mee doet maar al je contact gegevens openbaar online zetten is ook niet het slimste om te doen 🤷 haar adres staat ook nog gewoon online dus tja... lekker veilig voor de kinderen ook! Er lopen toch echt meer gekken buiten dan er opgesloten zitten (zei mijn moeder altijd en ik geloof dit ook wel.. en nee niemand heeft recht om iets geks te doen.. maar waarom maak je het een gek zo makkelijk?)
Maar maken we een polletje wanneer ze terug is? Ik denk dat we eerste of 2e week januari wel weer iets zien!
Of ze wil geen aapjes die meekijken wat ze allemaal ineens wel kan omtrent de feestdagen. Ik geloof in ieder geval niet dat ze stopt voor de negativiteit, want dit is al jaren het geval en naar mijn idee is het veel erger geweest dan nu. Nee, bij haar zit overal iets achter.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:[/b] Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar. Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
Ze is het afgelopen half jaar niet eens meer echt relevant geweest om negatief over te zijn... alles was al gezegd en gedaan.. dus geloof er zeer weinig van dat het om die reacties gaat... en de reacties die ze toonde waren oud! Dat bericht over iemand met kanker ging over jaimy nogquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Of ze wil geen aapjes die meekijken wat ze allemaal ineens wel kan omtrent de feestdagen. Ik geloof in ieder geval niet dat ze stopt voor de negativiteit, want dit is al jaren het geval en naar mijn idee is het veel erger geweest dan nu. Nee, bij haar zit overal iets achter.
Ze heeft maar 5 maanden gewerkt voor ze ziek werd, weet niet of ze dan recht heeft op wiaquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:37 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dan zit Debbie ergens te liegenbeesten. Want in de LC Facebook groep heeft ze duidelijk gezegd dat ze een WIA heeft. Dus hoe bedoelt ze dat dit haar inkomen is? Misschien wat ze bovenop haar wia mag verdienen.
( Geen idee of je daarbij mag bijverdienen want ik krijg hem niet)
Maar dan alsnog als ze WIA heeft, is dat haar hoofdinkomen.
Ja , dat zou idd kunnen. Maar goed dat is ook niet meer dan terecht dan. Recht is recht, krom is krom.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Of ze wil geen aapjes die meekijken wat ze allemaal ineens wel kan omtrent de feestdagen. Ik geloof in ieder geval niet dat ze stopt voor de negativiteit, want dit is al jaren het geval en naar mijn idee is het veel erger geweest dan nu. Nee, bij haar zit overal iets achter.
Edit: even gekeken op welke gronden het UWV terug kan komen op hun beslissing:
Wanneer wordt het wél een probleem?
Het kan misgaan als social media duidelijk in tegenspraak is met wat iemand heeft verklaard, bijvoorbeeld:
• zeggen dat je nauwelijks kunt lopen, maar structureel filmpjes plaatsen van lange wandelingen
• zeggen dat je geen prikkels aankunt, maar dagelijks drukke evenementen bezoekt
• zeggen dat je niet kunt werken, maar online zichtbaar structureel meewerkt in een bedrijf
Zeker als:
• het regelmatig gebeurt (niet eenmalig)
• het lijkt op arbeid of verdienvermogen
• iemand anders hiervan melding maakt bij het UWV
Dan kan het UWV:
• extra onderzoek doen
• een herbeoordeling starten
• in ernstige gevallen spreken van onjuiste informatie of fraude
Ik zie mensen er wel voor aan om een melding bij het UWV te maken, hoe triest ik dat ook vind.
Bij WIA kijken ze naar je gehele werkverleden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft maar 5 maanden gewerkt voor ze ziek werd, weet niet of ze dan recht heeft op wia
Ik denk het ook. Ik heb wel eens gezien bij mijzelf op mijn oude LinkedIn profiel dat het UWV daar werkelijk op had zitten kijken ( daar kun je het zien namelijk, vond het zo bizar omdat ik daarop al járen niet meer zat. )quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ben sinds maanden anoniem bij Debbie gaan kijken, wat een drama maakt ze er van. Wat is er mis met de opmerking van die leraar? Of met de opmerking het zal je vaccinatie zijn geweest? Als ze daar al niet tegen kan dan is social media niet meer de plek voor haar. #stalking 😂 meine gutte, maakt ze zichzelf ook schuldig aan wanneer ze gaat zoeken wat iemand werkt. Die is zo hard teruggefloten. Ik vermoed idd iets met de gemeente of het UWV. Het zinnetje “wij kennen het echte verhaal” match niet helemaal met de negatieve reacties vind ik.
En toch is het sneu, dan is ze beide ouders verloren in nog geen jaar tijd geloof ik. Wat moet dat mentaal iets met je doen en ik kan mezelf voorstellen dat zij zichzelf zo schuldig voelt. Net een woning gevonden waar je met je moeder in wilde gaan wonen zodat ze goed verzorgd zal gaan worden overkomt dit je. 😢 Ik zou dit zelf ook nooit zo delen maar blijkbaar haalt zij daar wat steun uit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:52 schreef slowie het volgende:
@:tamaraelbaz deelt dat haar moeder binnenkort zal overlijden, het klinkt alsof dit op elk moment kan gebeuren. Ik snap dat je niet zoveel kan doen wanneer je naast haar zit te wachten, maar dit vind ik wel erg intiem om zo te delen op social media?
Ik snap haar niet dat ze het zo ver heeft laten komen. Enkele jaren geleden was ze echt niet zo en ging ze er juist veel op uit. En nu heb je een zoontje waar je de zorg over draagt en lijk je wel te vegeteren in je bank. Die tijd kan ze nóóit meer over doen en als ze werkelijk zoooo gezond is als ze zelf altijd roept is dit niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:23 schreef Lodelie het volgende:
Je zou zeggen dat Sanneke LC heeft ipv Debbie. Die zit letterlijk de hele dag op de bank, je kan haar niet betrappen op wat lichaamsbeweging.
Ik d8 meteen opname op de vroegere paazafdeling, en dit is niet sarcastisch bedoeld. Ik denk idd dat zij veel meeeer problemen heeft dan wij denken en nu vastloopt. Ik erger met altijd giga aan Deb maar soms heb ik ook heel erg medelij met haar. Dat ze dit zichzelf allenaal aandoet en geen uitweg meer zie, dat vind ik dan zo sneu voor haar. He, ik heb ook best nog wel een hart merk ik, fijn!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef Henrike het volgende:
Ik denk dat er bij Debbie veel meer problemen zijn dan ze doet vermoeden. Ze was de laatste tijd erg tam op insta. We hoorden niets meer over de hulp die ze vanuit de gemeente zou krijgen, de hulp met het doseren van activiteiten.
De nieuwste soort therapie die na 1 keer ook niet bleek te helpen.
Ik denk dat het idd wel iets kan zijn met de arts van het UWV, dat ze nu bericht heeft gehad( uwv liep achter)
Misschien valt ze dan nu door de mand?
Dat ze haarvtelefoonnummer heeft moeten veranderen is te gek. Je kunt wat van iemand vinden maar doe normaal.
Ze is verstrikt geraakt in haar eigen leugens, dat werd steeds moeilijker om alle verhalen kloppend te houden. En misschien heeft Roy eindelijk doorgepakt. Dat het met haar gezondheid slechter gaat moet ze denk ik toeschrijven aan haar spuitjes met afval medicatie. De B12 zou toch nu wel verbetering moeten laten zien.
Maar ik denk dat ze snel terug is, de hele dagen thuis op de bank ik pyjama verveelt snel.
We gaan het zien, en als ze wegblijft is dat een goede keus voor haar en haar gezin.
Ik denk vaak in beeld. Door de mand vallen zie ik voor me als een Debbie die wild door het huis danst terwijl iedereen weg is en zij heeft gezegd dat ze in bed lag en ze wordt betrapt door bijv. Roy 🤣quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een plottwist bij Debbie 🫣 zou ze door de mand gevallen zijn, zou Roy of familie een ultimatum gesteld hebben, zou ze zich zo vastgeluld hebben dat ze er niet meer onderuit kan?
Barneveld heeft wel weer iets om over te praten, jammer dat dit niet gedeeld mag worden hier 😆
Ze gingen ook akkoord met dat ze niet op locatie hoefde te komen, want te vermoeiend. Nog geen dag later (weet de precieze tijdlijn niet meer) huppelde ze het gemeentehuis in voor de WMO aanvraag.quote:
Toen wist ze nog niet dat ze autisme heeft. Sanneke gedraagt zich naar autisme.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik snap haar niet dat ze het zo ver heeft laten komen. Enkele jaren geleden was ze echt niet zo en ging ze er juist veel op uit. En nu heb je een zoontje waar je de zorg over draagt en lijk je wel te vegeteren in je bank. Die tijd kan ze nóóit meer over doen en als ze werkelijk zoooo gezond is als ze zelf altijd roept is dit niet te begrijpen.
Ze praat nu over maanden 🤥quote:Op zaterdag 13 december 2025 07:52 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is altijd na de kerst even van insta af, niks nieuws
Heb je de link? Ik ben hier dus zoooo benieuwd naarquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:40 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik hoop voor de kinderen dat er iemand is die is opgestaan en Debbie ontmaskert heeft. Debbie en Roy doen het zichzelf aan, de kinderen hebben nergens om gevraagd en zijn hier ook maar slachtoffer van.
Overigens mogen de Barneveld-roddels wel op een anderenforum gedeeld worden
Ik ook, ondanks dat het voelt als ramptoerismequote:Op zaterdag 13 december 2025 08:42 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Heb je de link? Ik ben hier dus zoooo benieuwd naar
Hier heb ik wat gemist 👀quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:40 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik hoop voor de kinderen dat er iemand is die is opgestaan en Debbie ontmaskert heeft. Debbie en Roy doen het zichzelf aan, de kinderen hebben nergens om gevraagd en zijn hier ook maar slachtoffer van.
Linkje? Ik vraag dit voor een vriend 🫣quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:40 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik heb de ‘gesponsord’ mededeling gemist?quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:16 schreef papierentas het volgende:
AM overnachten in Altforst. Er zit echt veel meer dichterbij en in Tiel, maar daar wilde niemand haar een overnachting geven gok ik.
Komt misschien vandaag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb de ‘gesponsord’ mededeling gemist?
Het zal wel rustig zijn 🤭quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
Vind dat er bar weinig te zien is van de signeersessies.
Er zit wel verschil in zij heeft toch ook gewerkt, mijn zoon heeft ook autisme , en hij doet er wat langer over, maar doet wel een opleiding.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen wist ze nog niet dat ze autisme heeft. Sanneke gedraagt zich naar autisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |