Na de feestdagen...quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie neemt voor onbepaalde tijd pauze van sociale media vanwege alle negativiteit.
Ze schrijft dat ze haar telefoonnummer al heeft moeten veranderen (als dat echt zo is, is dat echt schandalig natuurlijk).
Dat is haar look, kijk mij eens de doorsnee gewone vrouw zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:32 schreef MikkiejY het volgende:
Dus dan komen er mensen voor je om hun boek te signeren en te fan-girlen.. (AM).. Kon ze zich niet dan wat netter aankleden? Jeetje🥴
Precies bedacht ik mij dus ook ineens. Dat zou niet verrassend zijn met een openbaar account.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:44 schreef Barbamamaatje het volgende:
Debbie heeft maar 1 reden om dit te doen.... een WIA die in gevaar is
Nou dat. Maar ze wil eerst nog veren in haar reet, gebruikt ook zoiets als ‘lieve mensen zijn met meer’. Plaatst ook de negatieve berichten uit haar DM. Ik denk dat ze nog wel ‘overstag’ gaat om toch te blijven, na álle lieve berichten in haar DM en onder haar posts.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Na de feestdagen...
Stop dan direct zou ik denken.
Dit vind ik erg makkelijk gezegd. Onze dochter is ook een moeilijke eter en als wij wraps eten, dan smeert ze er ook alleen maar roomkaas op en eet hem zo. Want ze vind komkommer en tomaat en kip niet lekker op (maar dat eet ze er dan wel weer los naast, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:24 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Dit. Ze weet dat ze moeilijke eters heeft en doet er dan al van alles zelf op. Een kind van mij doet er zelf alleen gehakt op en komkommer.
De andere pakt hem helemaal vol met alles sla, bonen, tomaat, vlees etc.
Maar regie in eigen hand zorgt er voor dat kinderen vaker proberen.
Zo heeft het kind dat dus bijna niets wil op de wrap wel alles geproeft.
( ik wilde vroeger ook niet alles en is vanzelf goed gekomen zonder dwang)
Dit is ook wat mijn gevoel zegt. Ik heb het idee dat ze aan de slag gaat (moet?) met haar mentale welzijn omdat duidelijk is geworden dat ze geen LC en al die andere diagnoses heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:
Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar.
Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
Met die Teletubbie bult op haar hoofd. Kan ze zo de camera op klikken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat is haar look, kijk mij eens de doorsnee gewone vrouw zijn
Als ze verstandig is stopt ze per direct met social media. Zij is niet goed.quote:[b]Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506361].
Wat heeft het werk van iemand er mee te maken?
Omdenken debster.... als je je niet voor kan stellen dat iemand van de uni zoiets zegt zit er misschien een enorme kern van waarheid inquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan ook nog iemands werk taggen omdat hij zegt dat iemand met kanker het écht zwaar heeft.
Wat heeft het werk van iemand er mee te maken?
Die negatieve berichten uit haar DM zijn volgens mij grotendeels oud.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou dat. Maar ze wil eerst nog veren in haar reet, gebruikt ook zoiets als ‘lieve mensen zijn met meer’. Plaatst ook de negatieve berichten uit haar DM. Ik denk dat ze nog wel ‘overstag’ gaat om toch te blijven, na álle lieve berichten in haar DM en onder haar posts.
Klopt. Heb ik ook op haar TT gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:08 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Die negatieve berichten uit haar DM zijn volgens mij grotendeels oud.
Ik herken er in ieder geval een paar van TT.
Wat moet ze ook nog op insta? Welk inkomen? Ze heeft geen samenwerkingen meer. Kan ze eindelijk weer haarzelf zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:
Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar.
Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
Aha, storm in een glas water dus. Ook een manier van aandacht genererenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Ik hoop dat jullie blijven hangen voor wanneer ik terug kom en we vol goede moet (..) weer mooie verhalen kunnen delen met elkaar’
Die is heel snel terug, gaat de aandacht missen.
Edit: in een paar posts daarna zegt ze dát ze terugkomt. ‘Even geduld’ En ‘ill be back’.
Ze wil gewoon veren en medelijden.
Benieuwd of iemand uit Barneveld nog met een update komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |