abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219478266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie neemt voor onbepaalde tijd pauze van sociale media vanwege alle negativiteit.
Ze schrijft dat ze haar telefoonnummer al heeft moeten veranderen (als dat echt zo is, is dat echt schandalig natuurlijk).
Na de feestdagen...
Stop dan direct zou ik denken.
pi_219478272
Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar.
Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
pi_219478334
Bij de outfit foto’s van MW zie je ook weer hoe smal ze is geworden, ze ziet eruit alsof je haar taille met twee handen kan beetpakken.
pi_219478378
Miniliefde ook aan zo’n Mac scherm
Echt wat een onzin ding in je huis!
pi_219478397
Wat een trieste bedoeling, dat eten bij Sanneke. Gezellig ook. Alsof ze aan die bank vastgezogen zit. 🫩

Debbie... geen woorden voor. Ik denk dat daar iets anders aan de hand is als wat ze nu de schuld geeft. We weten dat ze niet vies is van een leugentje of iets aandikken.
Of misschien is ze wel door de WMO of UWV in de gaten gehouden op haar account? Dat zou mij dus ook echt niks verbazen.

Ken niemand met een longcovid social media account die deze berichten krijgt hoor, alleen zij. En daar zal toch een kern van waarheid in zitten.

Hoop vooral dat de kindjes een moeder terug gaan krijgen en dat ze eens meer energie in die kinderen mag steken als in die achterlijke elf. Het is net een vrouw die in haar kindertijd is blijven hangen. Een kind met kinderen dus die probeert weg te lopen van de verantwoordelijkheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beertjeteddy op 12-12-2025 21:45:20 ]
pi_219478407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 19:32 schreef MikkiejY het volgende:
Dus dan komen er mensen voor je om hun boek te signeren en te fan-girlen.. (AM).. Kon ze zich niet dan wat netter aankleden? Jeetje🥴
Dat is haar look, kijk mij eens de doorsnee gewone vrouw zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219478441
Ik wil nu echt verhuizen naar Barneveld. Laat me die vlieg zijn!!
pi_219478449
Debbie heeft maar 1 reden om dit te doen.... een WIA die in gevaar is
pi_219478473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:44 schreef Barbamamaatje het volgende:
Debbie heeft maar 1 reden om dit te doen.... een WIA die in gevaar is
Precies bedacht ik mij dus ook ineens. Dat zou niet verrassend zijn met een openbaar account.
pi_219478503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Na de feestdagen...
Stop dan direct zou ik denken.
Nou dat. Maar ze wil eerst nog veren in haar reet, gebruikt ook zoiets als ‘lieve mensen zijn met meer’. Plaatst ook de negatieve berichten uit haar DM. Ik denk dat ze nog wel ‘overstag’ gaat om toch te blijven, na álle lieve berichten in haar DM en onder haar posts.
pi_219478508
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:24 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dit. Ze weet dat ze moeilijke eters heeft en doet er dan al van alles zelf op. Een kind van mij doet er zelf alleen gehakt op en komkommer.
De andere pakt hem helemaal vol met alles sla, bonen, tomaat, vlees etc.
Maar regie in eigen hand zorgt er voor dat kinderen vaker proberen.
Zo heeft het kind dat dus bijna niets wil op de wrap wel alles geproeft.
( ik wilde vroeger ook niet alles en is vanzelf goed gekomen zonder dwang ;) )
Dit vind ik erg makkelijk gezegd. Onze dochter is ook een moeilijke eter en als wij wraps eten, dan smeert ze er ook alleen maar roomkaas op en eet hem zo. Want ze vind komkommer en tomaat en kip niet lekker op (maar dat eet ze er dan wel weer los naast, dat dan weer wel).
pi_219478510
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:
Eindelijk eens een goede keuze van Debbie! Ik hoop dat ze de overgebleven tijd steekt in de gezinsdynamiek daar.
Ik kan me ergens niet aan het idee onttrekken dat er misschien is ingegrepen door iemand, of dat haar fabeltje toch is uitgekomen. Ben benieuwd of ze echt verdwijnt.
Dit is ook wat mijn gevoel zegt. Ik heb het idee dat ze aan de slag gaat (moet?) met haar mentale welzijn omdat duidelijk is geworden dat ze geen LC en al die andere diagnoses heeft.
pi_219478541
En dan ook nog iemands werk taggen omdat hij zegt dat iemand met kanker het écht zwaar heeft.
Wat heeft het werk van iemand er mee te maken?
pi_219478585
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat is haar look, kijk mij eens de doorsnee gewone vrouw zijn
Met die Teletubbie bult op haar hoofd. Kan ze zo de camera op klikken.
pi_219478595
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506361].
Als ze verstandig is stopt ze per direct met social media. Zij is niet goed.
pi_219478651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan ook nog iemands werk taggen omdat hij zegt dat iemand met kanker het écht zwaar heeft.
Omdenken debster.... als je je niet voor kan stellen dat iemand van de uni zoiets zegt zit er misschien een enorme kern van waarheid in
pi_219478709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. Maar ze wil eerst nog veren in haar reet, gebruikt ook zoiets als ‘lieve mensen zijn met meer’. Plaatst ook de negatieve berichten uit haar DM. Ik denk dat ze nog wel ‘overstag’ gaat om toch te blijven, na álle lieve berichten in haar DM en onder haar posts.
Die negatieve berichten uit haar DM zijn volgens mij grotendeels oud.
Ik herken er in ieder geval een paar van TT.
pi_219478712
#stalking ook....bijna een soort diagnsoe
pi_219478720
‘Ik hoop dat jullie blijven hangen voor wanneer ik terug kom en we vol goede moet (..) weer mooie verhalen kunnen delen met elkaar’

Die is heel snel terug, gaat de aandacht missen.

Edit: in een paar posts daarna zegt ze dát ze terugkomt. ‘Even geduld’ En ‘ill be back’.

Ze wil gewoon veren en medelijden.

Benieuwd of iemand uit Barneveld nog met een update komt.
pi_219478758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:08 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Die negatieve berichten uit haar DM zijn volgens mij grotendeels oud.
Ik herken er in ieder geval een paar van TT.
Klopt. Heb ik ook op haar TT gezien.
pi_219478765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:27 schreef Nieve het volgende:
Wat moet ze ook nog op insta? Welk inkomen? Ze heeft geen samenwerkingen meer. Kan ze eindelijk weer haarzelf zijn :+
pi_219478770
Overigens verwacht ik misschien nog wel dat ze binnen afzienbare tijd weer terug is.
pi_219478782
En iemand schrijft ‘wat een onmogelijke keuze kom je weer voor te staan’

Huh? Onmogelijke keuze?
pi_219478787
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Ik hoop dat jullie blijven hangen voor wanneer ik terug kom en we vol goede moet (..) weer mooie verhalen kunnen delen met elkaar’

Die is heel snel terug, gaat de aandacht missen.

Edit: in een paar posts daarna zegt ze dát ze terugkomt. ‘Even geduld’ En ‘ill be back’.

Ze wil gewoon veren en medelijden.

Benieuwd of iemand uit Barneveld nog met een update komt.
Aha, storm in een glas water dus. Ook een manier van aandacht genereren :')
pi_219478788
Zeker dat die reacties die ze deelt al best oud zijn. Maar op Fok was het de laatste tijd relatief rustig als het over Debbie gaat. Aandachtsorgel is het. Die gaat echt niet lang offline zijn. Al hoop ik dat ze eindelijk die schop onder haar kont krijgt om serieus iets van haar leven te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')