Begin december postte dbm op threads dat haar dochter had gevraagd aan haar:quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:18 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Zou voor mij een signaal zijn dat er vooral thuis iets aan de hand is….
En nee, ik zeg niet dat DBM geen goede mama is. Ik denk meer dat dit meisje vast zit in dit ziek zijn in combinatie met thuis.
Het is namelijk onmogelijk om deze klachten op deze manier fysiek te verklaren.
Zijzelf of die dame die haar begeleidt maar uit beeld blijft. Denk dat ze morgen weer overspannen isquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Doet AM nou zes boekhandels op een dag? Die is echt niet goed wijs.
Dat is toch voor niemand leuk? Wie heeft dit nou weer gepland
Wie zijn J en V?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Die badkamer bij J en V🤢
Dit is niet van een paar weken lijkt mij.
Oprecht nog nooit zoiets gezien!!! Wat is dat in vredesnaam?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Die badkamer bij J en V🤢
😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:14 schreef huisjehier121 het volgende:
Kelly C heeft de villa uit haar bio gehaald 😂😂
Ze zegt dat het zeepresten zijn. Ik weet het niet, maar het ziet er echt smerig uit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:42 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Oprecht nog nooit zoiets gezien!!! Wat is dat in vredesnaam?
Nee, helaas. M'n eerste dag in weken zonder ziek kind thuis en ik moest echt even door...Het kwam er gewoon niet van en toen ik eindelijk even zat, was ze alweer wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En en....? Ben je gegaan? Ik zat hetzelfde te denken, maar het leven slokte me op.
Hadden wij anders daarna gewoon een bakkie kunnen samen als forum bff's ( want ja zo gaat dat in de fluflu wereld ook. Je ontmoet elkaar 1x en je bent maximaal de beste vriendinnen)
En binnenkort te koop in de enige echte demammavan-webshop.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:43 schreef Harper het volgende:
AM zegt dat de planners en boeken vandaag goed verkopen. Zou dat echt zo zijn? De echte fans hebben vast al een boek of planner. En de kratten lijken ook niet echt leger na elk stop.
Ik dacht trouwens dat de klompjes een cadeautje voor de fans was. Maar die worden blijkbaar ook verkocht.
En wat een achterlijke vertoning met dat koffertje én bolderkar met twee houten kratten.
Gatverdamme 🤢quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Die badkamer bij J en V🤢
Wie zijn j en v?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Die badkamer bij J en V🤢
Is al beantwoord:quote:
Dus dat zijn:quote:
Ach heerlijk. Ik vind het een beetje een Marilyn. Als ze insta actief is praat iedereen erover. Na een tijdje verdwenen mist niemand haar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie neemt voor onbepaalde tijd pauze van sociale media vanwege alle negativiteit.
Ze schrijft dat ze haar telefoonnummer al heeft moeten veranderen (als dat echt zo is, is dat echt schandalig natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |