abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219476011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Gezellig hoe ze bij Sanneke avondeten. Dion met Mijan en Sanneke toekijkend vanaf de bank.
Ik snap niet dat ze niet met z’n drieën aan tafel eten.
pi_219476040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap niet dat ze niet met z’n drieën aan tafel eten.
Dat past niet door alle zooi rondom die tafel 🙈
pi_219476131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:15 schreef Lalaland79 het volgende:
De wraps bij HVK zien er ook onsmakelijk uit. Zo gort droog. Ik zou het laten staan. Je kan ze op zoveel manieren beleggen. Kunnen de Kids ook zelf naar eigen smaak doen
Dit. Ze weet dat ze moeilijke eters heeft en doet er dan al van alles zelf op. Een kind van mij doet er zelf alleen gehakt op en komkommer.
De andere pakt hem helemaal vol met alles sla, bonen, tomaat, vlees etc.
Maar regie in eigen hand zorgt er voor dat kinderen vaker proberen.
Zo heeft het kind dat dus bijna niets wil op de wrap wel alles geproeft.
( ik wilde vroeger ook niet alles en is vanzelf goed gekomen zonder dwang ;) )
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219476189
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat past niet door alle zooi rondom die tafel 🙈
Misschien een goede reden voor Sanneke om eens van die bank af te komen: opruimen. Het is een grote bende in die keet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 12-12-2025 17:37:44 ]
pi_219476287
DBM overdrijft ook weer even met haar post. “ze gaat vrolijk naar school en komt hardstikke doodziek en mega benauwd thuis”

Denk dat als het zo extreem was juf wel even eerder aan de bel had getrokken
pi_219476300
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:24 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Dit. Ze weet dat ze moeilijke eters heeft en doet er dan al van alles zelf op. Een kind van mij doet er zelf alleen gehakt op en komkommer.
De andere pakt hem helemaal vol met alles sla, bonen, tomaat, vlees etc.
Maar regie in eigen hand zorgt er voor dat kinderen vaker proberen.
Zo heeft het kind dat dus bijna niets wil op de wrap wel alles geproeft.
( ik wilde vroeger ook niet alles en is vanzelf goed gekomen zonder dwang ;) )
Zij kan gewoon niet zelf iets bedenken. Desnoods doe je een vegetarische kip burger ertussen, tomaatjes, komkommer lust toch bijna ieder kind?. Die kant en klare saus ziet er ook niet lekker uit. Gezellig paar bakjes op tafel zetten en zelf laten knutselen. Wedden dat ze eten?
pi_219476308
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien een goede reden voor Sanneke om eens van die bank af te komen: opruimen. Het is een grote bende in die keet.
Daar is het gezamenlijke eetmoment al net zo belabberd als bij hvk
pi_219476332
Ik keek even bij AM vanwege het signeren en benieuwd naar die koek. Wat mij opvalt in die stories is dat Julia met alles loopt te slepen, er helpen mensen van de winkels blijkbaar en de “directeur“ loopt erachter te filmen. Wat is het toch een enorm luie vrouw.
pi_219476369
Ja, haar koffertje moet door de mevrouw van de bieb worden gesleurd, zodat zij haar handen vrij genoeg heeft om te filmen.
pi_219476380
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar is het gezamenlijke eetmoment al net zo belabberd als bij hvk
Precies hoe Sanneke zelf ook overkomt. Hangend en kreunend op de bank. Ik stel me zo voor dat Dion na z’n werk eerst eten maakt voor z’n zoon en daarna nog voor hem en Sanneke en dat zij alles vanaf de bank volgt.
pi_219476426
Sanneke en hvk dat zijn van die gezinnen waar geen hap gezond eten bij de kinderen naar binnen gaat. Het interesseert ze niet , teveel moeite. Hvk is altijd de hort op, het huis ontvluchten. Ik heb haar als tip ooit gezegd : waarom laat je niet iedere dag 1 kind helpen met koken. Nee dat ging niet, ruzie en chaos.
Ze beseffen niet dat een gezonde maaltijd belangrijk is en ook het leren genieten van eten. Ik volg ook Manon proper , woont in Amerika. Daar zie je dat ze van kleins af aan ontzettend bezig zijn met goede gezonde voeding, heerlijk om te zien hoe de 5 kinderen genieten van eten. En Sanneke, die is gewoon aartslui
pi_219476502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM overdrijft ook weer even met haar post. “ze gaat vrolijk naar school en komt hardstikke doodziek en mega benauwd thuis”

Denk dat als het zo extreem was juf wel even eerder aan de bel had getrokken
Zou voor mij een signaal zijn dat er vooral thuis iets aan de hand is….
En nee, ik zeg niet dat DBM geen goede mama is. Ik denk meer dat dit meisje vast zit in dit ziek zijn in combinatie met thuis.

Het is namelijk onmogelijk om deze klachten op deze manier fysiek te verklaren.
pi_219476526
Hoeveel mensen komen er nu op af bij AM, het lijkt alsof ze altijd zo de camera houdt dat je het niet echt kunt zien... bij die ene bib zaten 5-6 dames rond een tafel. Vanavond zullen wel meer komen, maar ze had nu ook niet hele grote hoeveelheden boeken bij zich, leek het bij het klaarzetten gisteren.

Het lijkt een leuk uitje met overnachting voor haar en Julia te zijn, even weg van de routine thuis. En Lot en Jet moesten/ konden vandaag wel eens overblijven? Nu ja, het is vast ook stressvol zo veel termijnen op een dag en nu nog een lezing. De reclameberichten voor de boeken, die zijn toch ook vast wel van tevoren klaargezet, dat gaat ze toch niet allemaal in de auto verzinnen.
pi_219476537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:18 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Zou voor mij een signaal zijn dat er vooral thuis iets aan de hand is….
En nee, ik zeg niet dat DBM geen goede mama is. Ik denk meer dat dit meisje vast zit in dit ziek zijn in combinatie met thuis.

Het is namelijk onmogelijk om deze klachten op deze manier fysiek te verklaren.
Ik geloof wel dat het meisje fysiek klachten heeft, maar ik denk ook dat moeder het ernstiger inschat dan het daadwerkelijk is en daarom vaker dan nodig met het meisje op de eerste hulp of huisartsenpost zit.
pi_219476580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:25 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat het meisje fysiek klachten heeft, maar ik denk ook dat moeder het ernstiger inschat dan het daadwerkelijk is en daarom vaker dan nodig met het meisje op de eerste hulp of huisartsenpost zit.
Dat ontken ik ook niet hè?! De nadruk ligt op hoe en wanneer dit voelen/hebben en/of ervaren.
Het is medisch gezien namelijk onmogelijk dit zo duidelijk af te bakenen. ( school niet - thuis wel)
pi_219476595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 17:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies hoe Sanneke zelf ook overkomt. Hangend en kreunend op de bank. Ik stel me zo voor dat Dion na z’n werk eerst eten maakt voor z’n zoon en daarna nog voor hem en Sanneke en dat zij alles vanaf de bank volgt.
Maar dat die man dat doet dan na een dag werken , een keer in de week zou ik nog snappen maar je kunt toch niet elke dag te moe/overprikkeld of ik weet niet wat hebben na een dag niets doen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219476609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:22 schreef Zana het volgende:
Hoeveel mensen komen er nu op af bij AM, het lijkt alsof ze altijd zo de camera houdt dat je het niet echt kunt zien... bij die ene bib zaten 5-6 dames rond een tafel. Vanavond zullen wel meer komen, maar ze had nu ook niet hele grote hoeveelheden boeken bij zich, leek het bij het klaarzetten gisteren.

Het lijkt een leuk uitje met overnachting voor haar en Julia te zijn, even weg van de routine thuis. En Lot en Jet moesten/ konden vandaag wel eens overblijven? Nu ja, het is vast ook stressvol zo veel termijnen op een dag en nu nog een lezing. De reclameberichten voor de boeken, die zijn toch ook vast wel van tevoren klaargezet, dat gaat ze toch niet allemaal in de auto verzinnen.
Ik vraag mij af wat verdient ze dan aan die paar mensen ? Je moet er ook naar toe rijden en weer terug en het kost je een bende tijd.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219476763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar dat die man dat doet dan na een dag werken , een keer in de week zou ik nog snappen maar je kunt toch niet elke dag te moe/overprikkeld of ik weet niet wat hebben na een dag niets doen ?
Sanneke wel hoor. Autisme dus kan niks.
pi_219476776
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen ook, doe eens rustig joh. Ze heeft een klein kind. Een ex-man die naast haar woont en waar ze deur nog bij plat loopt en op verjaardagen in rood glimmend jurkje door de kamer danst.
Dan is ze net een maand of wat van haar zielsverwant of twinflame of weet ik wat ze allemaal verzonnen hadden voor elkaar af. En meteen weer als een dolle stier ( koe is in dit geval beter 😄) op mannen af en dating apps afstruinen, afspraakjes maken, met mannen appen.
Ga eerst ff lekker een tijdje thuis een beetje rust manifesteren of zo.
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn. Dit heb ik ook bij Saskia van Deepest Secret,die is ook zo needy, het spat er vanaf. Die duikt met Jan en allemaal het bed in (en dan bedoel ik dan onbetaald) en is ook altijd gelijk verliefd. En als haar nieuwe vlam niet gelijk wil samenwonen is ze gepikeerd, maakt ze het uit maar blijft wel met hem het bed delen. Waarom ze dan zo’n issue maakt over het toekomstbeeld? 🤷♀haar zelfrespect is ver te zoeken wat dat betreft.
pi_219476815
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:25 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Vergeet ook niet dat ze niet hoefde te blijven in zh omdat zij zo goed weten hoe er thuis mee om te gaan hè? Want eigenlijk kon ze daar blijven maar wilde ze dat niet. Nee duhh logisch
Ik denk dat Kim overdrijft en een heel erge paniekvogel is
pi_219476816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En al wéken verkouden ziek hè?
pi_219476905
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarom ze dan aan een kind is begonnen vraag ik mij af als je niets kan , sneu voor dat kind want hoe ouder het kind wordt des te meer moet je dingen doen en naar toe met hem .
Ze heeft mij verwijderd toen ik haar vroeg waarom ze nooit met hem naar buiten ging Ik zei want hij ziet altijd zo bleek
pi_219476990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik ben nog steeds in twijfel om vandaag even te gaan spieken bij 1 van de signeersessies van AM. Ben benieuwd wat voor mensen daar op af komen en het is echt op loopafstand. Nog even dubben of ik er tijd voor vrij wil maken...
En en....? Ben je gegaan? Ik zat hetzelfde te denken, maar het leven slokte me op.
Hadden wij anders daarna gewoon een bakkie kunnen samen als forum bff's ( want ja zo gaat dat in de fluflu wereld ook. Je ontmoet elkaar 1x en je bent maximaal de beste vriendinnen)

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 12-12-2025 19:33:56 ]
pi_219477002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom ze dan aan een kind is begonnen vraag ik mij af als je niets kan , sneu voor dat kind want hoe ouder het kind wordt des te meer moet je dingen doen en naar toe met hem .
Ze heeft mij verwijderd toen ik haar vroeg waarom ze nooit met hem naar buiten ging Ik zei want hij ziet altijd zo bleek
Die vraag stelde ik hier ook een keer. Volgens mij kreeg ze de diagnose toen ze net zwanger was. Het bijzondere bij Sanneke is dat ze sinds de diagnose opeens niks meer kan. Wat dat betreft past ze wel bij Debbie.
pi_219477049
Dus dan komen er mensen voor je om hun boek te signeren en te fan-girlen.. (AM).. Kon ze zich niet dan wat netter aankleden? Jeetje🥴
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')