Speculaas zo te zien. Ik vind het er wel lekker uitzien (speculaas van de bakker is de enige koek die ik lust).quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja! En waarom een koek van dát formaat? Ze weet als fangirl toch ook wel dat ze nog vele plekken af moet?
Dit is toch zo'n spakenburgse koek? Lijkt qua structuur op een jodenkoek, is best te doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Speculaas zo te zien. Ik vind het er wel lekker uitzien (speculaas van de bakker is de enige koek die ik lust).
Ik lust die Spakenburgse koek niet, speculaas wel graag! De Geertsen eten dagelijks bergen suiker dus die gaat daar wel op.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:51 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n spakenburgse koek? Lijkt qua structuur op een jodenkoek, is best te doen
Erg grappig...quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het als grapje bedoelde 🙈
Bij Rose is het gewoon een samenwerking... Dat staat me tegen dan gewoon naar de huisarts gaan zoals Kaatjepuk deedquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Roseklerezooi maakt ook geen reclame voor de spuiten. En heeft tig keer uitgelegd wat haar motivatie was. Eigenlijk net zoals jou.
Ja want betaald ouderschapsverlof is voorbij.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat heeft Dion van Sanneke veel vakantie? Wou dat mijn man zoveel vakantie had. 😅 En nog klaagt Sanneke de gehele dag door.
Kunnen ze weer vaak naar eettentjes. Want zonder Dion komt ze de deur niet uit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat heeft Dion van Sanneke veel vakantie? Wou dat mijn man zoveel vakantie had. 😅 En nog klaagt Sanneke de gehele dag door.
Ik vind die Ellen ook n bijzondere vogel hoor maar ben wel met dr eens dat zulke needy en vervolgens slachtofferige mannen echt meeega onaantrekkelijk zijn. Het is voor mij 15jr geleden sinds ik gedate heb maar mn allergie sprong meteen aan lol.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:12 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen.. dat kan niet echt zijn toch? Wtf hey... Ik merk wel dat mij dit een beetje triggerd 🤣🤣🤣
Ze praat 6 stories vol over een gast waar ze één middag mee geappt heeft. Pijnpunten, kindwonden, getriggerd worden alles komt voorbij en nu heeft ze heel bevrijdend alle dating apps verwijderd. Gevolgd door een vreemd manisch filmpje van zichzelf.
Heel bijzonder allemaal..
Ik zeg toch ook nergens dat het hoop moet geven? Ik zeg dat het een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar dit geeft mij echt geen hoop op dit moment.
Het is echt een heel slecht onderzoek!! Heftige bijwerkingen, bizar duur tussen de 3000 en 4000 per maand en je moet het sowieso 9 maanden gebruiken en Jessica vilerius gebruikt op dit moment nog steeds 2 injecties per dag! Dus 1500 euro per maand. De komende jaren gaat dit medicijn niet vergoed worden! Dus ja valse hoop voor nu. Het blijkt ook dat de kliniek patent heeft aangevraagd en gekregen op het medicijn! Draait op dit moment alleen maar om geld.
Kijk maar eens naar de stories van de vragendokter.
Debbie heeft negatieve reactie pp haar stories geplaatst. Ik als lotgenoot ook!
Dan moet ik er ook naar toe 😂😂 maar toen ze ging hardlopen waren haar hammen ook zo verdwenen . Ze kan zo hard liegenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat 1x per week een uurtje naar bootcamp. Hoeveel keer zal ze nu geweest zijn, 4x max? En nu al een platte buik én de rugpijn is verdwenen! Ik geloof dit direct! Wat een wonder bootcamp!
Am reageert er wel een beetje achterlijk opquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Speculaas zo te zien. Ik vind het er wel lekker uitzien (speculaas van de bakker is de enige koek die ik lust).
Ooh jaaa! Die 10 minuten door de buurt dribbelen op slakkentempo op donderdagmiddag! Maar vindt ze wel jammer dat dat er nu bij inschiet, deed namelijk ook héél véél voor haar conditie. 10 minuten joggen... 1x in de week...quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook naar toe 😂😂 maar toen ze ging hardlopen waren haar hammen ook zo verdwenen . Ze kan zo hard liegen
Yoga met haar poes 😸quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen ook, doe eens rustig joh. Ze heeft een klein kind. Een ex-man die naast haar woont en waar ze deur nog bij plat loopt en op verjaardagen in rood glimmend jurkje door de kamer danst.
Dan is ze net een maand of wat van haar zielsverwant of twinflame of weet ik wat ze allemaal verzonnen hadden voor elkaar af. En meteen weer als een dolle stier ( koe is in dit geval beter 😄) op mannen af en dating apps afstruinen, afspraakjes maken, met mannen appen.
Ga eerst ff lekker een tijdje thuis een beetje rust manifesteren of zo.
Wat ze ook wil manifesteren, het wil niet heel erg lukken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen ook, doe eens rustig joh. Ze heeft een klein kind. Een ex-man die naast haar woont en waar ze deur nog bij plat loopt en op verjaardagen in rood glimmend jurkje door de kamer danst.
Dan is ze net een maand of wat van haar zielsverwant of twinflame of weet ik wat ze allemaal verzonnen hadden voor elkaar af. En meteen weer als een dolle stier ( koe is in dit geval beter 😄) op mannen af en dating apps afstruinen, afspraakjes maken, met mannen appen.
Haha, oké, ik kom duidelijk niet uit die regio 😀.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:51 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n spakenburgse koek? Lijkt qua structuur op een jodenkoek, is best te doen
Ik denk dat deze twee influencers allebei een bewuste keuze hebben gemaakt om af te vallen met behulp van medicatie. Als je ze langer volgt weet je dat ze ieder om hun eigen redenen moeite hadden met hun gewicht en afvallen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef huisjehier121 het volgende:
Keeb.motivated en roseklerezooi zitten ook aan de afvalspuiten.
Doormiddel van een samenwerking of zelf gekocht. Ik vind het toch erg heftig dat mensen dat gewoon maar doen..
Ik heb haar stories nu toch maar met geluid geluisterd, heerlijk zoveel onzin als iemand uit kan kramen en ondertussen niet zien waar je misschien zelf eens aan moet gaan werken 😂.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef Weerikier het volgende:
Alsof er 21 man in 1 keer binnen komen tegelijkertijd. Misschien willen ze wel thee of iets fris te drinken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm.... van extreme paniek dat kind opgenomen dreigt te worden... naar een speurtocht voor een koffiezetapparaat omdat je 21 gasten krijgt die tegelijk koffie willen 🤔
En ze vind het echt zo raar dat mensen de ernst van haar situatie niet snappen 🤷🤦♂️
Zou ze ook nog nooit van een thermoskan gehoord hebben ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Alsof er 21 man in 1 keer binnen komen tegelijkertijd. Misschien willen ze wel thee of iets fris te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |