abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219472016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.

Ik vind het alleen weer zo typisch van Debbie. Maar goed, ik blijf erbij dat Debbie niet ziek is. Tenminste niet op de manier zoals zij zegt.
Daar sluit ik me bij aan. Debbie heeft wel iets, maar geen LC.
  vrijdag 12 december 2025 @ 09:55:58 #152
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219472029
Ze geeft bij mij aan dat 4x per dag injecteren niet weinig is, en de bijwerkingen ook niet, en het werkt niet bij iedereen... de positieve focus is ver te zoeken.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219472042
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
Ja, dit komt veel te dicht bij een ‘oplossing’. Ze zou maar weer mee moeten doen met de maatschappij. Oei oei.
Ja, er is wel een kritische noot wbt die medicatie. Er zijn mensen afgevallen, er was een enkeling met ernstige complicaties. Maar nog steeds had de meerderheid een positief resultaat. Ik snap de negativiteit dan niet zo. Zou je dan juist niet hoop moeten krijgen ofzo?
pi_219472054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Waarom we iedere dag van haar moeten zien hoe ze eet ? Veel is het niet en alles is met mayo om het lekker te maken. Maar ze eten alles hoor bij de Geertsen
Het eten van L. is het nieuwe "ik trek de dekens weg en film hoe mijn kind slaapt". Onbegrijpelijk dat ze dit blijft doen, arme L. Waarom blijft Annemarie dit gewoon filmen? Haar gezin gaat toch ook niet filmen hoe ze zelf eet? Waarom dit obsessieve filmen van het "jongste schattige kind"? Enige reden is volgens mij dat je weet dat de mensen dit willen zien. Ik ga dit echt nooit begrijpen. Film dan gewoon jezelf met de selfiestand, terwijl je zit te eten!
pi_219472080
Leggen jullie ook altijd je autosleutel naast je ontbijtbord op tafel?

Ik moest ook wel grinniken om het pedaal van de naaimachine van S. Ik denk dat ze het zo fijner vindt naaien (ik zou het niet kunnen zo)?
pi_219472152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, dit komt veel te dicht bij een ‘oplossing’. Ze zou maar weer mee moeten doen met de maatschappij. Oei oei.
Ja, er is wel een kritische noot wbt die medicatie. Er zijn mensen afgevallen, er was een enkeling met ernstige complicaties. Maar nog steeds had de meerderheid een positief resultaat. Ik snap de negativiteit dan niet zo. Zou je dan juist niet hoop moeten krijgen ofzo?
Ik las even de reacties. Iemand schrijft dat LDN hetzelfde doet. Heb ik Debbie ook nooit weer over gehoord.
pi_219472201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er is een sprankje hoop op verbetering... Debbie in volle paniek alle negatieve reacties delen 🤣 het zegt echt zoveel!
😆 echt dit
pi_219472235
Sanneke doet weer een rondje donkere beelden, gevuld met schreeuwen, de naam van haar kind 3x langer maken en vertellen dat het bijna weekend en bijna vakantie is.

Content waar iedereen op zit te wachten.
pi_219472297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het eten van L. is het nieuwe "ik trek de dekens weg en film hoe mijn kind slaapt". Onbegrijpelijk dat ze dit blijft doen, arme L. Waarom blijft Annemarie dit gewoon filmen? Haar gezin gaat toch ook niet filmen hoe ze zelf eet? Waarom dit obsessieve filmen van het "jongste schattige kind"? Enige reden is volgens mij dat je weet dat de mensen dit willen zien. Ik ga dit echt nooit begrijpen. Film dan gewoon jezelf met de selfiestand, terwijl je zit te eten!
Zeker nu met/zonder dat bitje zou dat boeiend kunnen zijn ja 🤭
pi_219472310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke doet weer een rondje donkere beelden, gevuld met schreeuwen, de naam van haar kind 3x langer maken en vertellen dat het bijna weekend en bijna vakantie is.

Content waar iedereen op zit te wachten.
Echt he? En dan ook allemaal vragen waarop hij natuurlijk een antwoord kan geven, wat een sneu gedoe toch weer
pi_219472315
AM gaat 1x per week een uurtje naar bootcamp. Hoeveel keer zal ze nu geweest zijn, 4x max? En nu al een platte buik én de rugpijn is verdwenen! Ik geloof dit direct! Wat een wonder bootcamp!
pi_219472318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij mijn kinderen niet. Die hadden na 6 maanden echt niet meer genoeg aan mijn borstvoeding (aan de productie lag het niet) en aten enorme hoeveelheden. Nu als volwassenen eten ze nog steeds enorme hoeveelheden (mijn man ook, dus het is duidelijk waar het talent vandaan komt). Bij borstvoeding als hoofdvoedsel het eerste jaar kan ik mij niets voorstellen, alle kinderen stopten ook zelf met borstvoeding na een jaar, want waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een bord kunt leegeten.
Oh ja ik heb het beide meegemaakt haha, mijn oudste at nagenoeg niks tot hij 1,5 jaar was en heb ik gevoed tot 2,5 jaar. Mijn jongste begon met hapjes met een half jaar en at mee toen hij negen maanden was, maar drinkt nog steeds bij me (iets ouder dan 2). Maar volgens mij is de richtlijn wel dat melk (poeder/borst, maakt natuurlijk niet uit) de voornaamste bron is en vast voedsel alleen maar extra is voor het eerste levensjaar.
En dan is het met 6 maanden (voor ons de leeftijd dat we begonnen met hapjes) wel heftig om extra vast voedsel te geven om zo het slapen te verbeteren. Terwijl het heel normaal is dat je baby niet doorslaapt.
pi_219472321
Judith is qua medicatie precies het tegenovergestelde van Debbie. Niet vooraf alle mogelijke bijwerkingen lezen.
Debbie begint denk ik daarmee, want dat lijkt belangrijker dan dat het middel werkt
pi_219472324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat 1x per week een uurtje naar bootcamp. Hoeveel keer zal ze nu geweest zijn, 4x max? En nu al een platte buik én de rugpijn is verdwenen! Ik geloof dit direct! Wat een wonder bootcamp!
Als het zo zou werken zou niemand te zwaar zijn.
pi_219472342
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
Het is een wonder! Dat niet meer mensen ontdekt hebben dat je met een uurtje bootcamp per week van je rugklachten af bent én een platte buik krijgt 😀. Allemaal naar de bootcamp in Delft. Ik zal het eens met mijn fysiotherapeut overleggen dat mijn revalideren veel eenvoudiger kan en driemaal daags oefenen helemaal niet hoeft. Wat een vrije tijd zal ik overhouden, jammer dat Delft te ver weg is.
pi_219472364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:39 schreef Lostit het volgende:

[..]
Oh ja ik heb het beide meegemaakt haha, mijn oudste at nagenoeg niks tot hij 1,5 jaar was en heb ik gevoed tot 2,5 jaar. Mijn jongste begon met hapjes met een half jaar en at mee toen hij negen maanden was, maar drinkt nog steeds bij me (iets ouder dan 2). Maar volgens mij is de richtlijn wel dat melk (poeder/borst, maakt natuurlijk niet uit) de voornaamste bron is en vast voedsel alleen maar extra is voor het eerste levensjaar.
En dan is het met 6 maanden (voor ons de leeftijd dat we begonnen met hapjes) wel heftig om extra vast voedsel te geven om zo het slapen te verbeteren. Terwijl het heel normaal is dat je baby niet doorslaapt.
Ik had juist het omgekeerde. In mijn tijd werd je bijna neergesabeld als je voor de 6 maanden met vast voedsel begon. Ik heb gesmokkeld en ben 3 weken eerder begonnen, omdat het wachten mij echt tegenstond en ik het gevoel had dat alleen borstvoeding voor mijn kinderen niet genoeg was. Ze aten meteen uitstekend met de pot mee en waren een stuk tevredener, sliepen beter etc.. Ik heb altijd aan die 6 maanden getwijfeld en ben blij dat ik mij er niet aan gehouden heb. Kort daarna werd het advies ook veranderd.
pi_219472407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De manier van onderzoeken is wel echt 'slecht' in die zin dat iedere deelnemer wist wat hij kreeg, er geen controle groep is geweest, de hoeveelheid afvallers vrij groot was. Daarnaast lees ik ook veel over de hoge kosten, dus de meeste mensen zullen dit ook niet kunnen betalen.
Maar ik zou wel zeggen dat dit een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek en dus een kleine stip aan de horizon.
pi_219472429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:32 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ze wisten al dat de batterij slecht was, waarom neem je dan dat risico? Ze hebben nog een porsche staan. Heeft weliswaar bijna geen kofferbak ruimte maar toch betrouwbaarder op zo'n moment. Of neem de bakwagen van de zaak. Het is toch een zakenreis.
Ik ga er vanuit dat ze niet met de bakwagen gaan omdat die niet aan de milieuvoorwaarden voldoet, althans ik vermoed dat ze daar niet mee hartje Parijs in mogen.
Dat ze de minst betrouwbare auto meenemen is gewoon een domme actie.
pi_219472434
Ochie, de hond van Sannekes moeder die nu bij hun is, ‘gaat ook op vakantie. Heel lang’

Dus ik denk dat ze een andere plek voor hem hebben gevonden.
Ik hoop een fijne plek, met meer wandelingen en aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 12-12-2025 12:59:07 ]
pi_219472476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:40 schreef Post-its het volgende:
Judith is qua medicatie precies het tegenovergestelde van Debbie. Niet vooraf alle mogelijke bijwerkingen lezen.
Debbie begint denk ik daarmee, want dat lijkt belangrijker dan dat het middel werkt
Ik wilde hetzelfde typen 🤣 en waar Debbie alles slikt en het liefst door elkaar vergeet Judith zeer regelmatig de helft
  vrijdag 12 december 2025 @ 11:04:44 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219472489
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De manier van onderzoeken is wel echt 'slecht' in die zin dat iedere deelnemer wist wat hij kreeg, er geen controle groep is geweest, de hoeveelheid afvallers vrij groot was. Daarnaast lees ik ook veel over de hoge kosten, dus de meeste mensen zullen dit ook niet kunnen betalen.
Maar ik zou wel zeggen dat dit een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek en dus een kleine stip aan de horizon.
Het wordt gewoon veel te rooskleurig gepresenteerd nu. Dit zeggen ook mensen die arts zijn met lc. ¤ 3500 per maand heb ik niet eens laat staan over.

Hopelijk is het een opstap meer niet. Ldn gebruikt Debbie al toch?
pi_219472632
Die mevrouw van de Bruna die die enorme 'de lieve mensen zijn met meer' koek aan AM geeft is echt precies het soort 'fangirl' dat ik bij AM verwacht 🙈
pi_219472665
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
Precies dat, gezeik over evt bijwerkingen. Weet ze wel hoeveel bijwerkingen er bekend zijn over haar afval spuitjes? Hypocriet geval is ze. En deze medicatie zou voor haar misschien wel enorm helpen. Maar nee , hier zaagt ze door over de bijwerkingen. Zo overduidelijk dat zij absoluut niets wil proberen wat haar lc kan verminderen. Want dan moet ze de rolstoel inleveren, mag ze niet meer slapen en mist ze alle aandacht.
pi_219472687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die mevrouw van de Bruna die die enorme 'de lieve mensen zijn met meer' koek aan AM geeft is echt precies het soort 'fangirl' dat ik bij AM verwacht 🙈
Ja! En waarom een koek van dát formaat? Ze weet als fangirl toch ook wel dat ze nog vele plekken af moet?
pi_219472692
Ik ben een keer in mijn leven naar een signeersessie geweest bij een boekhandel. Toen heb ik zelf best een tijd in de rij gestaan.

Voor Tim Hofman😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')