Huh Louay een huilbaby? Die is toch de rust zelve??quote:Op donderdag 11 december 2025 19:52 schreef Weerikier het volgende:
HVK heeft een post over Jayda en Louay. "Beiden waren huilbaby's " Nou kende ik haar nog niet toen J een baby was maar Louay een huilbaby? Hvk begrijpt volgens mij niet helemaal wat een huilbaby is..
Verbaasd me dan weer niet heel erg want zij snapt wel meer niet.
Walkwolfbol 😂quote:Op donderdag 11 december 2025 15:33 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak bij Michelle Walkwolfbol. Die klinkt zo hees en rokerig en Brabants... Ik verwacht iets anders of zo.
(Ik weet ook niet wat ik dan wel verwachtte hoor, Brabants zit er natuurlijk dik in als je weet waar ze woont)
Valt mij ook op!quote:Op donderdag 11 december 2025 16:07 schreef Iris2.0 het volgende:
Zou het ook feestelijk gezellig zijn byJolie achter de schermen? Ik zou daar wel ee. Vliegje op de muur willen zijn. JvP deelt ook een stukje minder werk of valt mij dat alleen op?
Ontzettend vies en onverzorgd vrouwtje is het. Ik heb haar gelukkig overal geblokkeerd, trok die vieze knuist met die sleutelbos bij die ranzige voordeur vol smerige vlekken al niet meer, laat staan de beelden van een beugel op tafel.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar waarom ook? Stop ze ff in een bakje.
Weet je de definitie van een ‘pop-up store’? 😜quote:Op donderdag 11 december 2025 20:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De pop-up store is zelfs amper gedeeld op de pagina van jolie Noé zelf. Die shop verdwijnt volgend jaar, let maar op.
Een pop-up store is een tijdelijke winkel. Of bedoel je de webshop?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De pop-up store is zelfs amper gedeeld op de pagina van jolie Noé zelf. Die shop verdwijnt volgend jaar, let maar op.
Jolie Noé in zijn geheel idd.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een pop-up store is een tijdelijke winkel. Of bedoel je de webshop?
Oh meid, hilarisch.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:58 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Weet je de definitie van een ‘pop-up store’? 😜
Ik denk dat ookquote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Jolie Noé in zijn geheel idd.
Ja! Ik vond het dan wel een beetje lullig dat Julia die gans zo op tafel smeet.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk dat Suus zo bezig is met haar naaimachine!
Ik zou er niet van staan te kijken.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Jolie Noé in zijn geheel idd.
Ik ook niet. Ik heb het idee dat Michelle alleen nog af en toe langskomt om een nieuwe collectie te shooten. Volgens mij zijn Koen en Jacuqueline daar veel vaker te vinden. Maar als we de juice mogen geloven, willen zij uit het bedrijf stappen.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zou er niet van staan te kijken.
🤣😂maar het is wel waarquote:Op donderdag 11 december 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft deze maand al meer met die poppen gedaan dan in heel 2025 met haar kinderen.
Dat is vaker zo met een pop up storequote:Op donderdag 11 december 2025 20:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vond het ook lullig hoe Julia ermee omging. Vond het een lief gebaar dat ze die gans gemaakt hadquote:Op donderdag 11 december 2025 21:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja! Ik vond het dan wel een beetje lullig dat Julia die gans zo op tafel smeet.
En wat is de jongste zich toch bewust van de camera, die voert ook gewoon een toneelstukje op.
En JvP deelt nauwelijks nog iets over de webshop.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het idee dat Michelle alleen nog af en toe langskomt om een nieuwe collectie te shooten. Volgens mij zijn Koen en Jacuqueline daar veel vaker te vinden. Maar als we de juice mogen geloven, willen zij uit het bedrijf stappen.
Het lijkt mij voor het personeel een lastige situatie.
Dat idee heb k ook. ( en al wat langer) Michelle was vooral bet gezicht van het bedrijf en ik vermoed dat Koen en JVp heel veel uitvoerend en financieel werk deden. Dat zal een flinke aderlating zijn als die twee vertrekkenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het idee dat Michelle alleen nog af en toe langskomt om een nieuwe collectie te shooten. Volgens mij zijn Koen en Jacuqueline daar veel vaker te vinden. Maar als we de juice mogen geloven, willen zij uit het bedrijf stappen.
Het lijkt mij voor het personeel een lastige situatie.
Hahaha ik heb echt lang moeten kijken voor ik door had wat ze aan had. Echt geen porumquote:Op donderdag 11 december 2025 21:02 schreef Miepje77 het volgende:
Milou had vandaag een heuse borstrok aan.
Maar hey: de Chinezen vinden het geweldig.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:57 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb echt lang moeten kijken voor ik door had wat ze aan had. Echt geen porum
Die gans was echt super leuk gemaakt!quote:Op donderdag 11 december 2025 21:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En wat is de jongste zich toch bewust van de camera, die voert ook gewoon een toneelstukje op.
Waarom we iedere dag van haar moeten zien hoe ze eet ? Veel is het niet en alles is met mayo om het lekker te maken. Maar ze eten alles hoor bij de Geertsenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |