abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219469471
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Waarom we iedere dag van haar moeten zien hoe ze eet ? Veel is het niet en alles is met mayo om het lekker te maken. Maar ze eten alles hoor bij de Geertsen
Daar verbaas ik me ook over, overal mayo/ketchup bij
pi_219469627
Ellen (terug naar de liefde) is toch wanhopig op zoek naar een man hoor.
Ook al zegt ze van niet maar vertellen dat ze datingapps heeft verwijderd maar nog twee interessante contacten heeft laat toch heel wat anders zien. En wat een verhaal wat ze heeft meegemaakt vandaag. Mens, doe even normaal. Over een appje!
Dat ik dat überhaupt afgeluisterd heb! Pfffff
pi_219469828
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef Earring het volgende:
Ook al zegt ze van niet maar vertellen dat ze datingapps heeft verwijderd maar nog twee interessante contacten heeft laat toch heel wat anders zien. En wat een verhaal wat ze heeft meegemaakt vandaag. Mens, doe even normaal. Over een appje!
Ik zou als man denken ‘dit is een mooi gesprek voor dumpert’ 🤣 de enige die getriggerd wordt als een man haar misschien wat te lomp is, is Ellen. Want hállo, ze heeft een eigen zaak en doet yoga met haar poes, hoe durf je te denken dat ze niet reageert omdat ze geen interesse heeft. Na de yoga is ze all yours!

Ze ziet wel waar de trauma’s vandaan komen en ze gaat meteen echt diep. Weet je wel.
pi_219469840
Jan en Sofie Nagelkerke zijn na een paar dagen Parijs met de auto vol met (stink)kaas gestrand. De auto is afgesleept. Nou is het best fris buiten maar wie weet waar die vannacht staat en hoe de temperatuur daar is?
En dan gaan ze die kaas vervolgens gewoon nog verkopen?
pi_219470095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die gans was echt super leuk gemaakt!
Mee eens! Ik naai wel altijd met mijn pedaal andersom :?
pi_219470231
Jemig AM maakt zelfs tig stories over uitleg van een pinapparaat, zo dom kan ze toch echt niet zijn?
Vraag me af of ze de beugel morgen tijdens het signeren ook op tafel gaat leggen … Brrr.
pi_219470374
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Harper het volgende:
Jan en Sofie Nagelkerke zijn na een paar dagen Parijs met de auto vol met (stink)kaas gestrand. De auto is afgesleept. Nou is het best fris buiten maar wie weet waar die vannacht staat en hoe de temperatuur daar is?
Ben er bang voor. Ze nemen het sowieso niet zo nauw met de handhaving van allerlei regels.
pi_219470440
Jelies: gezond leven met 9 kinderen? Het zit 'm in de kleine keuzes, elke dag.
Aldus Janneke

Volgende story: Johni en Carolien lopen bij de padelbaan allebei met een gezinszak chips.

Hoezo gezond, hoezo kleine keuzes.....
pi_219470699
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef Earring het volgende:
Je zal haar tegenkomen op een datingsite 🫣 Koen heeft een lucky escape gehad! Koekoek!
pi_219470702
quote:
Zou me niks verbazen, sowieso nemen ze het daar niet zo nauw met de hygiene in de zaken.
pi_219470705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef poohenzo het volgende:
Jemig AM maakt zelfs tig stories over uitleg van een pinapparaat, zo dom kan ze toch echt niet zijn?
Vraag me af of ze de beugel morgen tijdens het signeren ook op tafel gaat leggen … Brrr.
Oh gatver
pi_219471032
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 00:25 schreef Latteanais het volgende:
Jelies: gezond leven met 9 kinderen? Het zit 'm in de kleine keuzes, elke dag.
Aldus Janneke

Volgende story: Johni en Carolien lopen bij de padelbaan allebei met een gezinszak chips.

Hoezo gezond, hoezo kleine keuzes.....
Ja dat zag ik ook, zo zie je maar dat "we" voor de gek gehouden worden.
pi_219471100
quote:
En ze wisten al dat de batterij slecht was, waarom neem je dan dat risico? Ze hebben nog een porsche staan. Heeft weliswaar bijna geen kofferbak ruimte maar toch betrouwbaarder op zo'n moment. Of neem de bakwagen van de zaak. Het is toch een zakenreis.
pi_219471106
Om 6.12 is de disco weer geopend bij HVK.

Waarom leert ze haar kinderen niet wat fatsoen en dat rekening houden met anderen (in dit geval buren) heel normaal is?
pi_219471198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

Waarom leert ze haar kinderen niet wat fatsoen en dat rekening houden met anderen (in dit geval buren) heel normaal is?
Bijna elke nacht is het ook feest daar. Iedereen heeft wel eens een kind dat een nacht slecht slaapt. Maar die kinderen worden gewoon niet opgevoed. Ik denk dat moeders gewoon in bed blijft liggen en het laat gebeuren.
pi_219471203
quote:

Pff ik ben gewoon soort van verdrietig na haar laatste reeks berichten.. kleding afpakken van jayda en de tweeling die het dan staan te showen dat het nu van hen is... rotherrie in de ochtend... Z die met de pawpatrol auto op zijn broertje schiet.. niet te doen dit gezin
pi_219471211
Lterveld toch een slaapcoach training gekregen als samenwerking. Nu ga ik er ontvolgen.
pi_219471215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Farfallefalle het volgende:

[..]
Mee eens! Ik naai wel altijd met mijn pedaal andersom :?
Ja ha ha. Dat viel mij ook op dat ze dat verkeerd om heeft staan. 😅
pi_219471237
Die Ellen.. dat kan niet echt zijn toch? Wtf hey... Ik merk wel dat mij dit een beetje triggerd 🤣🤣🤣
Ze praat 6 stories vol over een gast waar ze één middag mee geappt heeft. Pijnpunten, kindwonden, getriggerd worden alles komt voorbij en nu heeft ze heel bevrijdend alle dating apps verwijderd. Gevolgd door een vreemd manisch filmpje van zichzelf.
Heel bijzonder allemaal..
pi_219471264
quote:

Onbegrijpelijk
pi_219471275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:12 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen.. dat kan niet echt zijn toch? Wtf hey... Ik merk wel dat mij dit een beetje triggerd 🤣🤣🤣
Ze praat 6 stories vol over een gast waar ze één middag mee geappt heeft. Pijnpunten, kindwonden, getriggerd worden alles komt voorbij en nu heeft ze heel bevrijdend alle dating apps verwijderd. Gevolgd door een vreemd manisch filmpje van zichzelf.
Die is echt niet 100% hoor 🫣
pi_219471292
AM tegen J: jullie zijn wel een beetje verwend hè, dat jullie iedere middag thuis mogen eten.

Heeft verder niks met content kunnen maken natuurlijk, een story of 20 over ‘zo de kinderen van school halen’, fietsen zonder/met kind en uiteraard filmen, de lunchtafel die gedekt wordt/is, sleutel in het slot, kind wat in de bakfiets klimt, schoenen uit/aan, een etende L die haar duim op steekt omdat het zo lekker is, grabbelen in de snoeppot na de lunch etcetera 🙄
pi_219471304
HVK: de afspraak voor Z is ‘uiteraard weer niet in mijn woonplaats’

Joh, met betaalde photoshoots door het hele land heeft ze ook geen probleem.
pi_219471374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Bijna elke nacht is het ook feest daar. Iedereen heeft wel eens een kind dat een nacht slecht slaapt. Maar die kinderen worden gewoon niet opgevoed. Ik denk dat moeders gewoon in bed blijft liggen en het laat gebeuren.
En de oplossing is ver weg voor de kleding van het oudste meisje. Hoezo, ga winkelen met dat kind!
pi_219471378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK: de afspraak voor Z is ‘uiteraard weer niet in mijn woonplaats’

Joh, met betaalde photoshoots door het hele land heeft ze ook geen probleem.
Uiteraard niet. Je zou eens moeite moeten doen voor je kinderen...

Oef die Ellen. Als iemand in een eerste contact over kindwonden begint, dan blokkeer ik diegene meteen.
  Moderator / Colorchick vrijdag 12 december 2025 @ 08:41:58 #126
382129 crew  Donna
pi_219471385
quote:
Dating apps verwijderd is vooral bevrijdend voor de mannen in haar omgeving. _O-
pi_219471395
DBM die de naam van haar kind 'afplakt'. De namen van haar kinderen staan overal op internet, heeft weinig zin dit.
pi_219471397
Ik ben nog steeds in twijfel om vandaag even te gaan spieken bij 1 van de signeersessies van AM. Ben benieuwd wat voor mensen daar op af komen en het is echt op loopafstand. Nog even dubben of ik er tijd voor vrij wil maken...
pi_219471414
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik ben nog steeds in twijfel om vandaag even te gaan spieken bij 1 van de signeersessies van AM. Ben benieuwd wat voor mensen daar op af komen en het is echt op loopafstand. Nog even dubben of ik er tijd voor vrij wil maken...
Gaan uiteraard en verslag doen hier😊
pi_219471523
quote:
Ik zie vrouwen met een kort pittig kapsel voor me 🫣
pi_219471527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Dating apps verwijderd is vooral bevrijdend voor de mannen in haar omgeving. _O-
Nou, inderdaad!
pi_219471535
quote:
Die is niet goed hoor, wat draaft ze door. Ten eerste Tinder 😆 dat noem ik geen datingapp meer tegenwoordig maar een app waar je snel mensen kan zoeken voor een leuk avontuurtje. Je zal maar zin hebben in een leuke avond en dan online tegen deze persoon aanlopen die jou even een lesje gaat leren over communicatie. Ten tweede heeft ze zelf nog veel te leren op het gebied van goede communicatie, zoals wanneer is het moment om dit soort gesprekken aan te gaan. Koekoek deze vrouw!
pi_219471549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:04 schreef huisjehier121 het volgende:
Lterveld toch een slaapcoach training gekregen als samenwerking. Nu ga ik er ontvolgen.
Ik lees het nu ook. Serieus meer vaste voeding introduceren bij een baby van 4 maanden ofzo als oplossing voor het slapen. Insane.
pi_219471609
Oh de baby is inmiddels als 6 maanden. Maar goed desalniettemin vind ik het bijzonder. Eerste jaar is melk toch de hoofd voeding.
pi_219471640
quote:
Doe maar en hier een verslag leuk , van mij mag je vragen wanneer julia uit huis gaat want ze moeten daar allemaal op hun 21 ste uit huis zei AM toch , en als laatste mag je vragen waarom ze niet tegen kritiek kan 😂😂laat maar hoor straks wordt je er uit gezet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219471641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En ze zegt gisteren: louay ga ik niet meer in bed leggen want dan is het 's nachts feest.
Het maakt dus blijkbaar niet uit, leg m er dan gewoon in de middag in. Heeft ze zelf even rust. Ze spreekt zichzelf tegen. En dat geklaag dat de afspraak voor Zayn niet in haar woonplaats is, ze gaat zo vaak in plaatsen verderop naar een activiteit. Maar o ze zal het uurtje bieb eens missen. Voorleesuurtje: pak een boek en lees ze zelf voor.
pi_219471688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:39 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Je zou eens moeite moeten doen voor je kinderen...

Oef die Ellen. Als iemand in een eerste contact over kindwonden begint, dan blokkeer ik diegene meteen.
Zo’n man wil misschien maar één ding. Praten over pijnpunten en kindwonden zit daar niet bij.
pi_219471694
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze te weinig klanten om te analyseren en plukt ze ze nuance het internet
pi_219471714
quote:
Als je gaat wel verslag uitbrengen hier he.

Maar wat denkt am dat ze is? Een celebrity met eigen merchandise (aka zooi)
pi_219471773
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
pi_219471824
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
Er is een sprankje hoop op verbetering... Debbie in volle paniek alle negatieve reacties delen 🤣 het zegt echt zoveel!
  vrijdag 12 december 2025 @ 09:33:45 #142
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219471827
Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen op mijn bericht dat er misschien wel haken en ogen zitten aan dat onderzoek, maar dat het fijn zou zijn dat er in ieder geval op basis van deze aandacht een goed en gedegen onderzoek ingericht zou kunnen worden door de Nederlandse Zorg Autoriteit om het medicijn wel vergoed te krijgen!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219471829
Zou hvk aan gentle parenting doen? Want ik zou toch gillend gek worden en de longen uit m'n lijf schreeuwen als mijn kinderen elke dag, de hele dag, dit flikken
pi_219471830
quote:
Ik vind het wel goed dat er meerdere kanten belicht worden, het is allemaal niet halleluja morgen ben je genezen. En dat is (kennelijk?) niet besproken bij Eva, dat zou ik dan wel kwalijk vinden. Het is nogal een eenzijdig onderzoek.

Verder met je eens hoor, zelfs al zou het wel een goed onderzoek zijn, dan zou zij wel weer iets weten te vinden waarom het niet op haar van toepassing is.
pi_219471834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef slowie het volgende:
Zou hvk aan gentle parenting doen? Want ik zou toch gillend gek worden en de longen uit m'n lijf schreeuwen als mijn kinderen elke dag, de hele dag, dit flikken
HVK doet niet aan parenting, die doet aan: kinderen filmen, klagen en verwaarlozing.
Opvoeden staat niet in haar woordenboek
pi_219471877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie vrouwen met een kort pittig kapsel voor me 🫣
Vol bewondering en met een hart vol verwachting en sommigen kwijlend. Daarna iedereen vertellen dat ze een BN-er!!!!hebben ontmoet, teren daar vervolgens maaaaaaanden op. Soort moeder Theresa functie heeft AM.
Ik zou me dood schamen! Ze hebben totaal niet door dat ze hiermee faciliteren dat kinderen worden uitgebuit.
pi_219471900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vol bewondering en met een hart vol verwachting en sommigen kwijlend. Daarna iedereen vertellen dat ze een BN-er!!!!hebben ontmoet, teren daar vervolgens maaaaaaanden op. Soort moeder Theresa functie heeft AM.
Ik zou me dood schamen! Ze hebben totaal niet door dat ze hiermee faciliteren dat kinderen worden uitgebuit.
Ik heb laatst met zoon in de rij gestaan voor een handtekening van Paul van Loon. Hij blijft het er maar over hebben dat ie het zo leuk vond. Maar hij is 7 en Paul van Loon is dan ook een echte schrijver 😂
pi_219471910
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:02 schreef Lostit het volgende:
Oh de baby is inmiddels als 6 maanden. Maar goed desalniettemin vind ik het bijzonder. Eerste jaar is melk toch de hoofd voeding.
Bij mijn kinderen niet. Die hadden na 6 maanden echt niet meer genoeg aan mijn borstvoeding (aan de productie lag het niet) en aten enorme hoeveelheden. Nu als volwassenen eten ze nog steeds enorme hoeveelheden (mijn man ook, dus het is duidelijk waar het talent vandaan komt). Bij borstvoeding als hoofdvoedsel het eerste jaar kan ik mij niets voorstellen, alle kinderen stopten ook zelf met borstvoeding na een jaar, want waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een bord kunt leegeten.
pi_219471986
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het wel goed dat er meerdere kanten belicht worden, het is allemaal niet halleluja morgen ben je genezen. En dat is (kennelijk?) niet besproken bij Eva, dat zou ik dan wel kwalijk vinden. Het is nogal een eenzijdig onderzoek.

Verder met je eens hoor, zelfs al zou het wel een goed onderzoek zijn, dan zou zij wel weer iets weten te vinden waarom het niet op haar van toepassing is.
Daar ben ik het zeker mee eens.

Ik vind het alleen weer zo typisch van Debbie. Maar goed, ik blijf erbij dat Debbie niet ziek is. Tenminste niet op de manier zoals zij zegt.
pi_219471990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef slowie het volgende:
Daarvoor moet ze consequent zijn en dat is ze niet.
Ook snapt ze niet dat als kinderen om 18.15 in bed stopt ze om 5 uur wakker zijn. ( hoef ik ook niet de doen met een van de 2 van mij)
Ze had een keer voor reclame een heel uitgebreid pakket met slaapwekkers gekregen. Na 2 dagen proberen concludeerde ze dat het niet werkte en nooit meer gezien.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219472016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.

Ik vind het alleen weer zo typisch van Debbie. Maar goed, ik blijf erbij dat Debbie niet ziek is. Tenminste niet op de manier zoals zij zegt.
Daar sluit ik me bij aan. Debbie heeft wel iets, maar geen LC.
  vrijdag 12 december 2025 @ 09:55:58 #152
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219472029
Ze geeft bij mij aan dat 4x per dag injecteren niet weinig is, en de bijwerkingen ook niet, en het werkt niet bij iedereen... de positieve focus is ver te zoeken.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219472042
quote:
Ja, dit komt veel te dicht bij een ‘oplossing’. Ze zou maar weer mee moeten doen met de maatschappij. Oei oei.
Ja, er is wel een kritische noot wbt die medicatie. Er zijn mensen afgevallen, er was een enkeling met ernstige complicaties. Maar nog steeds had de meerderheid een positief resultaat. Ik snap de negativiteit dan niet zo. Zou je dan juist niet hoop moeten krijgen ofzo?
pi_219472054
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Waarom we iedere dag van haar moeten zien hoe ze eet ? Veel is het niet en alles is met mayo om het lekker te maken. Maar ze eten alles hoor bij de Geertsen
Het eten van L. is het nieuwe "ik trek de dekens weg en film hoe mijn kind slaapt". Onbegrijpelijk dat ze dit blijft doen, arme L. Waarom blijft Annemarie dit gewoon filmen? Haar gezin gaat toch ook niet filmen hoe ze zelf eet? Waarom dit obsessieve filmen van het "jongste schattige kind"? Enige reden is volgens mij dat je weet dat de mensen dit willen zien. Ik ga dit echt nooit begrijpen. Film dan gewoon jezelf met de selfiestand, terwijl je zit te eten!
pi_219472080
Leggen jullie ook altijd je autosleutel naast je ontbijtbord op tafel?

Ik moest ook wel grinniken om het pedaal van de naaimachine van S. Ik denk dat ze het zo fijner vindt naaien (ik zou het niet kunnen zo)?
pi_219472152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, dit komt veel te dicht bij een ‘oplossing’. Ze zou maar weer mee moeten doen met de maatschappij. Oei oei.
Ja, er is wel een kritische noot wbt die medicatie. Er zijn mensen afgevallen, er was een enkeling met ernstige complicaties. Maar nog steeds had de meerderheid een positief resultaat. Ik snap de negativiteit dan niet zo. Zou je dan juist niet hoop moeten krijgen ofzo?
Ik las even de reacties. Iemand schrijft dat LDN hetzelfde doet. Heb ik Debbie ook nooit weer over gehoord.
pi_219472201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er is een sprankje hoop op verbetering... Debbie in volle paniek alle negatieve reacties delen 🤣 het zegt echt zoveel!
😆 echt dit
pi_219472235
Sanneke doet weer een rondje donkere beelden, gevuld met schreeuwen, de naam van haar kind 3x langer maken en vertellen dat het bijna weekend en bijna vakantie is.

Content waar iedereen op zit te wachten.
pi_219472297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:00 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Het eten van L. is het nieuwe "ik trek de dekens weg en film hoe mijn kind slaapt". Onbegrijpelijk dat ze dit blijft doen, arme L. Waarom blijft Annemarie dit gewoon filmen? Haar gezin gaat toch ook niet filmen hoe ze zelf eet? Waarom dit obsessieve filmen van het "jongste schattige kind"? Enige reden is volgens mij dat je weet dat de mensen dit willen zien. Ik ga dit echt nooit begrijpen. Film dan gewoon jezelf met de selfiestand, terwijl je zit te eten!
Zeker nu met/zonder dat bitje zou dat boeiend kunnen zijn ja 🤭
pi_219472310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke doet weer een rondje donkere beelden, gevuld met schreeuwen, de naam van haar kind 3x langer maken en vertellen dat het bijna weekend en bijna vakantie is.

Echt he? En dan ook allemaal vragen waarop hij natuurlijk een antwoord kan geven, wat een sneu gedoe toch weer
pi_219472315
AM gaat 1x per week een uurtje naar bootcamp. Hoeveel keer zal ze nu geweest zijn, 4x max? En nu al een platte buik én de rugpijn is verdwenen! Ik geloof dit direct! Wat een wonder bootcamp!
pi_219472318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij mijn kinderen niet. Die hadden na 6 maanden echt niet meer genoeg aan mijn borstvoeding (aan de productie lag het niet) en aten enorme hoeveelheden. Nu als volwassenen eten ze nog steeds enorme hoeveelheden (mijn man ook, dus het is duidelijk waar het talent vandaan komt). Bij borstvoeding als hoofdvoedsel het eerste jaar kan ik mij niets voorstellen, alle kinderen stopten ook zelf met borstvoeding na een jaar, want waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een bord kunt leegeten.
Oh ja ik heb het beide meegemaakt haha, mijn oudste at nagenoeg niks tot hij 1,5 jaar was en heb ik gevoed tot 2,5 jaar. Mijn jongste begon met hapjes met een half jaar en at mee toen hij negen maanden was, maar drinkt nog steeds bij me (iets ouder dan 2). Maar volgens mij is de richtlijn wel dat melk (poeder/borst, maakt natuurlijk niet uit) de voornaamste bron is en vast voedsel alleen maar extra is voor het eerste levensjaar.
En dan is het met 6 maanden (voor ons de leeftijd dat we begonnen met hapjes) wel heftig om extra vast voedsel te geven om zo het slapen te verbeteren. Terwijl het heel normaal is dat je baby niet doorslaapt.
pi_219472321
Judith is qua medicatie precies het tegenovergestelde van Debbie. Niet vooraf alle mogelijke bijwerkingen lezen.
Debbie begint denk ik daarmee, want dat lijkt belangrijker dan dat het middel werkt
pi_219472324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat 1x per week een uurtje naar bootcamp. Hoeveel keer zal ze nu geweest zijn, 4x max? En nu al een platte buik én de rugpijn is verdwenen! Ik geloof dit direct! Wat een wonder bootcamp!
Als het zo zou werken zou niemand te zwaar zijn.
pi_219472342
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef Weerikier het volgende:
Het is een wonder! Dat niet meer mensen ontdekt hebben dat je met een uurtje bootcamp per week van je rugklachten af bent én een platte buik krijgt 😀. Allemaal naar de bootcamp in Delft. Ik zal het eens met mijn fysiotherapeut overleggen dat mijn revalideren veel eenvoudiger kan en driemaal daags oefenen helemaal niet hoeft. Wat een vrije tijd zal ik overhouden, jammer dat Delft te ver weg is.
pi_219472364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:39 schreef Lostit het volgende:

[..]
Oh ja ik heb het beide meegemaakt haha, mijn oudste at nagenoeg niks tot hij 1,5 jaar was en heb ik gevoed tot 2,5 jaar. Mijn jongste begon met hapjes met een half jaar en at mee toen hij negen maanden was, maar drinkt nog steeds bij me (iets ouder dan 2). Maar volgens mij is de richtlijn wel dat melk (poeder/borst, maakt natuurlijk niet uit) de voornaamste bron is en vast voedsel alleen maar extra is voor het eerste levensjaar.
En dan is het met 6 maanden (voor ons de leeftijd dat we begonnen met hapjes) wel heftig om extra vast voedsel te geven om zo het slapen te verbeteren. Terwijl het heel normaal is dat je baby niet doorslaapt.
Ik had juist het omgekeerde. In mijn tijd werd je bijna neergesabeld als je voor de 6 maanden met vast voedsel begon. Ik heb gesmokkeld en ben 3 weken eerder begonnen, omdat het wachten mij echt tegenstond en ik het gevoel had dat alleen borstvoeding voor mijn kinderen niet genoeg was. Ze aten meteen uitstekend met de pot mee en waren een stuk tevredener, sliepen beter etc.. Ik heb altijd aan die 6 maanden getwijfeld en ben blij dat ik mij er niet aan gehouden heb. Kort daarna werd het advies ook veranderd.
pi_219472407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De manier van onderzoeken is wel echt 'slecht' in die zin dat iedere deelnemer wist wat hij kreeg, er geen controle groep is geweest, de hoeveelheid afvallers vrij groot was. Daarnaast lees ik ook veel over de hoge kosten, dus de meeste mensen zullen dit ook niet kunnen betalen.
Maar ik zou wel zeggen dat dit een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek en dus een kleine stip aan de horizon.
pi_219472429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:32 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ze wisten al dat de batterij slecht was, waarom neem je dan dat risico? Ze hebben nog een porsche staan. Heeft weliswaar bijna geen kofferbak ruimte maar toch betrouwbaarder op zo'n moment. Of neem de bakwagen van de zaak. Het is toch een zakenreis.
Ik ga er vanuit dat ze niet met de bakwagen gaan omdat die niet aan de milieuvoorwaarden voldoet, althans ik vermoed dat ze daar niet mee hartje Parijs in mogen.
Dat ze de minst betrouwbare auto meenemen is gewoon een domme actie.
pi_219472434
Ochie, de hond van Sannekes moeder die nu bij hun is, ‘gaat ook op vakantie. Heel lang’

Dus ik denk dat ze een andere plek voor hem hebben gevonden.
Ik hoop een fijne plek, met meer wandelingen en aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 12-12-2025 12:59:07 ]
pi_219472476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:40 schreef Post-its het volgende:
Judith is qua medicatie precies het tegenovergestelde van Debbie. Niet vooraf alle mogelijke bijwerkingen lezen.
Debbie begint denk ik daarmee, want dat lijkt belangrijker dan dat het middel werkt
Ik wilde hetzelfde typen 🤣 en waar Debbie alles slikt en het liefst door elkaar vergeet Judith zeer regelmatig de helft
  vrijdag 12 december 2025 @ 11:04:44 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219472489
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De manier van onderzoeken is wel echt 'slecht' in die zin dat iedere deelnemer wist wat hij kreeg, er geen controle groep is geweest, de hoeveelheid afvallers vrij groot was. Daarnaast lees ik ook veel over de hoge kosten, dus de meeste mensen zullen dit ook niet kunnen betalen.
Maar ik zou wel zeggen dat dit een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek en dus een kleine stip aan de horizon.
Het wordt gewoon veel te rooskleurig gepresenteerd nu. Dit zeggen ook mensen die arts zijn met lc. ¤ 3500 per maand heb ik niet eens laat staan over.

Hopelijk is het een opstap meer niet. Ldn gebruikt Debbie al toch?
pi_219472632
Die mevrouw van de Bruna die die enorme 'de lieve mensen zijn met meer' koek aan AM geeft is echt precies het soort 'fangirl' dat ik bij AM verwacht 🙈
pi_219472665
quote:
Precies dat, gezeik over evt bijwerkingen. Weet ze wel hoeveel bijwerkingen er bekend zijn over haar afval spuitjes? Hypocriet geval is ze. En deze medicatie zou voor haar misschien wel enorm helpen. Maar nee , hier zaagt ze door over de bijwerkingen. Zo overduidelijk dat zij absoluut niets wil proberen wat haar lc kan verminderen. Want dan moet ze de rolstoel inleveren, mag ze niet meer slapen en mist ze alle aandacht.
pi_219472687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die mevrouw van de Bruna die die enorme 'de lieve mensen zijn met meer' koek aan AM geeft is echt precies het soort 'fangirl' dat ik bij AM verwacht 🙈
Ja! En waarom een koek van dát formaat? Ze weet als fangirl toch ook wel dat ze nog vele plekken af moet?
pi_219472692
Ik ben een keer in mijn leven naar een signeersessie geweest bij een boekhandel. Toen heb ik zelf best een tijd in de rij gestaan.

Voor Tim Hofman😅
pi_219472736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja! En waarom een koek van dát formaat? Ze weet als fangirl toch ook wel dat ze nog vele plekken af moet?
Ik vind die enorme koeken er ook altijd heel vies uit zien🙈 gelukkig doet AM 1x per week bootcamp, dus kan ze prima zo'n koek wegwerken. Past sowieso wel in het Geerts dieet.
pi_219472765
J en V brengen kerstspullen naar de kringloop. Ze zeggen daarbij dat zij vast niet de enigen zijn met zoveel kerstspullen. Vervolgens laten ze weten dat ze veel hebben gekregen voor campagnes. Dit is dus juist een reden waarom ik moeite heb met influencers: de overconsumptie.
pi_219472830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik las even de reacties. Iemand schrijft dat LDN hetzelfde doet. Heb ik Debbie ook nooit weer over gehoord.
Jawel, dit gebruikt ze al een tijdje. Hierdoor viel ze in het begin ook veel af
pi_219472832
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:

Valt mee dat ze zelf al zegt dat ze altijd vakantie heeft, maar wat een geschreeuw inderdaad.
pi_219472856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Nee ze viel af door de ritalin. Maar volgens mij gebruikt ze de LDN al sinds zomer 24. Tenminste, dat zegt ze.
pi_219472884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:
J en V brengen kerstspullen naar de kringloop. Ze zeggen daarbij dat zij vast niet de enigen zijn met zoveel kerstspullen. Vervolgens laten ze weten dat ze veel hebben gekregen voor campagnes. Dit is dus juist een reden waarom ik moeite heb met influencers: de overconsumptie.
Eens wbt de (overconsumptie van) influencers. Maar wel goed dat ze het naar de kringloop brengen. Alleen de schouderklopjes die ze willen krijgen door het te vermelden (kijk eens hoe goed wij dat doen!) altijd een beetje jammer.
pi_219472920
Een storie dat AM even moet plassen. Boeiend om te weten. Kan ze gelijk een rol goodroll achterlaten, dat zal de reden wel zijn dat ze het meldt
pi_219472927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Daarom zeg in ook: nooit weer iets over gehoord. Was weer een kortstondig avontuur.
pi_219472938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef Mirp het volgende:

[..]
Eens wbt de (overconsumptie van) influencers. Maar wel goed dat ze het naar de kringloop brengen. Alleen de schouderklopjes die ze willen krijgen door het te vermelden (kijk eens hoe goed wij dat doen!) altijd een beetje jammer.
Klopt. En de kringloop is altijd goed maar het proces wat er aan vooraf gaat, daar heb ik moeite mee. En die schouderklopjes inderdaad🤮
pi_219473001
Keeb.motivated en roseklerezooi zitten ook aan de afvalspuiten.
Doormiddel van een samenwerking of zelf gekocht. Ik vind het toch erg heftig dat mensen dat gewoon maar doen..
pi_219473053
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dit geeft mij echt geen hoop op dit moment.
Het is echt een heel slecht onderzoek!! Heftige bijwerkingen, bizar duur tussen de 3000 en 4000 per maand en je moet het sowieso 9 maanden gebruiken en Jessica vilerius gebruikt op dit moment nog steeds 2 injecties per dag! Dus 1500 euro per maand. De komende jaren gaat dit medicijn niet vergoed worden! Dus ja valse hoop voor nu. Het blijkt ook dat de kliniek patent heeft aangevraagd en gekregen op het medicijn! Draait op dit moment alleen maar om geld.
Kijk maar eens naar de stories van de vragendokter.

Debbie heeft negatieve reactie pp haar stories geplaatst. Ik als lotgenoot ook!
pi_219473065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ldn precies zo. Bij een deel van de patiënten geeft dit war verbetering maar ook bij een deel van de patiënten niet. Het is allemaal helaas niet zo rooskleurig.
pi_219473116
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef huisjehier121 het volgende:
Keeb.motivated en roseklerezooi zitten ook aan de afvalspuiten.
Doormiddel van een samenwerking of zelf gekocht. Ik vind het toch erg heftig dat mensen dat gewoon maar doen..
Hier al jarenlang in gevecht met dat stemmetje in mijn hoofd. Continu onrust en eetbuien hebben. Dan weer tijdelijk een dieet gevonden waarbij je afvalt om vervolgens weer in je oude patroon terug te vallen.

Uiteindelijk heb ik in overleg met mijn huisarts besloten te starten met Mounjaro. Niet omdat ik het leuk vind maar omdat het nodig is. Het is geen kwestie van minder eten, het is iedere dag een strijd. Ik ervaar nu rust en een gezonde verhouding met voeding. Overgewicht brengt serieus gezondheidsrisico’s met zich mee en ik heb er nu voor gekozen dat ik dat niet meer wil.

Dat influencers er reclame voor maken is voor mij een ander verhaal maar ze mogen het zeker bespreekbaar maken. Dat er een paar tussen zitten die in mijn ogen geen overgewicht hebben en hiermee gaan starten vind ik ook zeer zorgwekkend.
pi_219473165
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:26 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Hier al jarenlang in gevecht met dat stemmetje in mijn hoofd. Continu onrust en eetbuien hebben. Dan weer tijdelijk een dieet gevonden waarbij je afvalt om vervolgens weer in je oude patroon terug te vallen.

Uiteindelijk heb ik in overleg met mijn huisarts besloten te starten met Mounjaro. Niet omdat ik het leuk vind maar omdat het nodig is. Het is geen kwestie van minder eten, het is iedere dag een strijd. Ik ervaar nu rust en een gezonde verhouding met voeding. Overgewicht brengt serieus gezondheidsrisico’s met zich mee en ik heb er nu voor gekozen dat ik dat niet meer wil.

Dat influencers er reclame voor maken is voor mij een ander verhaal maar ze mogen het zeker bespreekbaar maken. Dat er een paar tussen zitten die in mijn ogen geen overgewicht hebben en hiermee gaan starten vind ik ook zeer zorgwekkend.
Roseklerezooi maakt ook geen reclame voor de spuiten. En heeft tig keer uitgelegd wat haar motivatie was. Eigenlijk net zoals jou.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hocuspocus2 op 12-12-2025 12:37:30 ]
pi_219473217
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. En de kringloop is altijd goed maar het proces wat er aan vooraf gaat, daar heb ik moeite mee. En die schouderklopjes inderdaad🤮
Ja ik snap je helemaal.
pi_219473221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Maar dit geeft mij echt geen hoop op dit moment.
Het is echt een heel slecht onderzoek!! Heftige bijwerkingen, bizar duur tussen de 3000 en 4000 per maand en je moet het sowieso 9 maanden gebruiken en Jessica vilerius gebruikt op dit moment nog steeds 2 injecties per dag! Dus 1500 euro per maand. De komende jaren gaat dit medicijn niet vergoed worden! Dus ja valse hoop voor nu. Het blijkt ook dat de kliniek patent heeft aangevraagd en gekregen op het medicijn! Draait op dit moment alleen maar om geld.
Kijk maar eens naar de stories van de vragendokter.

Debbie heeft negatieve reactie pp haar stories geplaatst. Ik als lotgenoot ook!
Wat mij betreft is het wel hoopvol..... Elke oplossing, elk onderzoek, elk middel begint ergens en dit biedt mogelijkheden tot verder onderzoek en daaruit voortvloeiend mogelijk medicatie mét vergoeding. Dat moet zorgvuldg en dat kost tijd....

Elke ontwikkeling richtng een medicijn is hoopvol....
pi_219473229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:41 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Wat mij betreft is het wel hoopvol..... Elke oplossing, elk onderzoek, elk middel begint ergens en dit biedt mogelijkheden tot verder onderzoek en daaruit voortvloeiend mogelijk medicatie mét vergoeding. Dat moet zorgvuldg en dat kost tijd....

Elke ontwikkeling richtng een medicijn is hoopvol....
Excuus, met dat ik verstuur besef ik dat ik mee de aan een LC discussie en dat is niet mijn intentie.
pi_219473238
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Roseklerezooi maakt ook geen reclame voor de spuiten. En heeft tig keer uitgelegd wat haar motivatie was. Eigenlijk net zoals jou.
Er zit een stigma op het gebruik van deze medicijnen. Mijn huisarts heeft altijd naar mij geluisterd. Voor een depressie krijg je immers ook medicatie voorgeschreven.

Niemand weet wat op langer termijn deze medicijnen gaan doen maar ik heb bewust gekozen voor dat risico. Ik kon gewoonweg niet zo doorgaan.

Maar de schaamte en de vooroordelen die er toch zijn rondom het gebruik van deze medicijnen maakt voor mij de keuze om dit niet te delen met mijn directe omgeving. Alleen mijn naaste weten het en eigenlijk vind ik dat heel erg jammer.
pi_219473268
Ik vind niet dat er door fluflu's reclame gemaakt moet worden voor die afval medicatie, helemaal zo iemand Debbie niet (de andere fluflu's die voorbij komen ken ik niet). Er wordt gedaan alsof het een wondermiddel is, maar er komt ook een moment dat je er mee stopt en dan komt het gewicht net zo snel weer terug als je geen begeleiding hebt en/of geen veranderingen toepast aan je voedingspatroon.
pi_219473280
Dochter van DBM is de hele week doodziek geweest, tegen het randje van een opname.
Maar morgen wordt wel gewoon haar verjaardag gevierd..
pi_219473291
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daar sluit ik me bij aan. Debbie heeft wel iets, maar geen LC.
Debbie bootst ziektes na en dat is het hele eieren eten. Ik kan me van vroeger zo’n boek herinneren met “alle antwoorden” die je dan op een random pagina opende. Zoiets doet zij met een medisch handboek.
pi_219473307
Begrijp ik nu van EliseJoanne dat ze meerdere persoonlijkheden heeft?!
pi_219473313
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind niet dat er door fluflu's reclame gemaakt moet worden voor die afval medicatie, helemaal zo iemand Debbie niet (de andere fluflu's die voorbij komen ken ik niet). Er wordt gedaan alsof het een wondermiddel is, maar er komt ook een moment dat je er mee stopt en dan komt het gewicht net zo snel weer terug als je geen begeleiding hebt en/of geen veranderingen toepast aan je voedingspatroon.
Eens. En een fluflu die iets bespreekbaar maakt staat voor mij gelijk aan reclame maken voor iets.
pi_219473315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:56 schreef Wijkje79 het volgende:
Begrijp ik nu van EliseJoanne dat ze meerdere persoonlijkheden heeft?!
Ik denk dat ze het als grapje bedoelde 🙈
pi_219473893
Zou AM ook een tandenpoetssetje in een van haar kisten mee hebben, of doet ze haar gebit niet meer in na de broodjes en koffie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')