Ik vind die enorme koeken er ook altijd heel vies uit zien🙈 gelukkig doet AM 1x per week bootcamp, dus kan ze prima zo'n koek wegwerken. Past sowieso wel in het Geerts dieet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja! En waarom een koek van dát formaat? Ze weet als fangirl toch ook wel dat ze nog vele plekken af moet?
Jawel, dit gebruikt ze al een tijdje. Hierdoor viel ze in het begin ook veel afquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las even de reacties. Iemand schrijft dat LDN hetzelfde doet. Heb ik Debbie ook nooit weer over gehoord.
Valt mee dat ze zelf al zegt dat ze altijd vakantie heeft, maar wat een geschreeuw inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke doet weer een rondje donkere beelden, gevuld met schreeuwen, de naam van haar kind 3x langer maken en vertellen dat het bijna weekend en bijna vakantie is.
Content waar iedereen op zit te wachten.
Nee ze viel af door de ritalin. Maar volgens mij gebruikt ze de LDN al sinds zomer 24. Tenminste, dat zegt ze.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Jawel, dit gebruikt ze al een tijdje. Hierdoor viel ze in het begin ook veel af
Eens wbt de (overconsumptie van) influencers. Maar wel goed dat ze het naar de kringloop brengen. Alleen de schouderklopjes die ze willen krijgen door het te vermelden (kijk eens hoe goed wij dat doen!) altijd een beetje jammer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:
J en V brengen kerstspullen naar de kringloop. Ze zeggen daarbij dat zij vast niet de enigen zijn met zoveel kerstspullen. Vervolgens laten ze weten dat ze veel hebben gekregen voor campagnes. Dit is dus juist een reden waarom ik moeite heb met influencers: de overconsumptie.
Daarom zeg in ook: nooit weer iets over gehoord. Was weer een kortstondig avontuur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Jawel, dit gebruikt ze al een tijdje. Hierdoor viel ze in het begin ook veel af
Klopt. En de kringloop is altijd goed maar het proces wat er aan vooraf gaat, daar heb ik moeite mee. En die schouderklopjes inderdaad🤮quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef Mirp het volgende:
[..]
Eens wbt de (overconsumptie van) influencers. Maar wel goed dat ze het naar de kringloop brengen. Alleen de schouderklopjes die ze willen krijgen door het te vermelden (kijk eens hoe goed wij dat doen!) altijd een beetje jammer.
Maar dit geeft mij echt geen hoop op dit moment.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De manier van onderzoeken is wel echt 'slecht' in die zin dat iedere deelnemer wist wat hij kreeg, er geen controle groep is geweest, de hoeveelheid afvallers vrij groot was. Daarnaast lees ik ook veel over de hoge kosten, dus de meeste mensen zullen dit ook niet kunnen betalen.
Maar ik zou wel zeggen dat dit een opstap zou kunnen zijn naar gedegen onderzoek en dus een kleine stip aan de horizon.
Ldn precies zo. Bij een deel van de patiënten geeft dit war verbetering maar ook bij een deel van de patiënten niet. Het is allemaal helaas niet zo rooskleurig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las even de reacties. Iemand schrijft dat LDN hetzelfde doet. Heb ik Debbie ook nooit weer over gehoord.
Hier al jarenlang in gevecht met dat stemmetje in mijn hoofd. Continu onrust en eetbuien hebben. Dan weer tijdelijk een dieet gevonden waarbij je afvalt om vervolgens weer in je oude patroon terug te vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef huisjehier121 het volgende:
Keeb.motivated en roseklerezooi zitten ook aan de afvalspuiten.
Doormiddel van een samenwerking of zelf gekocht. Ik vind het toch erg heftig dat mensen dat gewoon maar doen..
Roseklerezooi maakt ook geen reclame voor de spuiten. En heeft tig keer uitgelegd wat haar motivatie was. Eigenlijk net zoals jou.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Hier al jarenlang in gevecht met dat stemmetje in mijn hoofd. Continu onrust en eetbuien hebben. Dan weer tijdelijk een dieet gevonden waarbij je afvalt om vervolgens weer in je oude patroon terug te vallen.
Uiteindelijk heb ik in overleg met mijn huisarts besloten te starten met Mounjaro. Niet omdat ik het leuk vind maar omdat het nodig is. Het is geen kwestie van minder eten, het is iedere dag een strijd. Ik ervaar nu rust en een gezonde verhouding met voeding. Overgewicht brengt serieus gezondheidsrisico’s met zich mee en ik heb er nu voor gekozen dat ik dat niet meer wil.
Dat influencers er reclame voor maken is voor mij een ander verhaal maar ze mogen het zeker bespreekbaar maken. Dat er een paar tussen zitten die in mijn ogen geen overgewicht hebben en hiermee gaan starten vind ik ook zeer zorgwekkend.
Ja ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. En de kringloop is altijd goed maar het proces wat er aan vooraf gaat, daar heb ik moeite mee. En die schouderklopjes inderdaad🤮
Wat mij betreft is het wel hoopvol..... Elke oplossing, elk onderzoek, elk middel begint ergens en dit biedt mogelijkheden tot verder onderzoek en daaruit voortvloeiend mogelijk medicatie mét vergoeding. Dat moet zorgvuldg en dat kost tijd....quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar dit geeft mij echt geen hoop op dit moment.
Het is echt een heel slecht onderzoek!! Heftige bijwerkingen, bizar duur tussen de 3000 en 4000 per maand en je moet het sowieso 9 maanden gebruiken en Jessica vilerius gebruikt op dit moment nog steeds 2 injecties per dag! Dus 1500 euro per maand. De komende jaren gaat dit medicijn niet vergoed worden! Dus ja valse hoop voor nu. Het blijkt ook dat de kliniek patent heeft aangevraagd en gekregen op het medicijn! Draait op dit moment alleen maar om geld.
Kijk maar eens naar de stories van de vragendokter.
Debbie heeft negatieve reactie pp haar stories geplaatst. Ik als lotgenoot ook!
Excuus, met dat ik verstuur besef ik dat ik mee de aan een LC discussie en dat is niet mijn intentie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:41 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het wel hoopvol..... Elke oplossing, elk onderzoek, elk middel begint ergens en dit biedt mogelijkheden tot verder onderzoek en daaruit voortvloeiend mogelijk medicatie mét vergoeding. Dat moet zorgvuldg en dat kost tijd....
Elke ontwikkeling richtng een medicijn is hoopvol....
Er zit een stigma op het gebruik van deze medicijnen. Mijn huisarts heeft altijd naar mij geluisterd. Voor een depressie krijg je immers ook medicatie voorgeschreven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Roseklerezooi maakt ook geen reclame voor de spuiten. En heeft tig keer uitgelegd wat haar motivatie was. Eigenlijk net zoals jou.
Debbie bootst ziektes na en dat is het hele eieren eten. Ik kan me van vroeger zo’n boek herinneren met “alle antwoorden” die je dan op een random pagina opende. Zoiets doet zij met een medisch handboek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Debbie heeft wel iets, maar geen LC.
Eens. En een fluflu die iets bespreekbaar maakt staat voor mij gelijk aan reclame maken voor iets.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind niet dat er door fluflu's reclame gemaakt moet worden voor die afval medicatie, helemaal zo iemand Debbie niet (de andere fluflu's die voorbij komen ken ik niet). Er wordt gedaan alsof het een wondermiddel is, maar er komt ook een moment dat je er mee stopt en dan komt het gewicht net zo snel weer terug als je geen begeleiding hebt en/of geen veranderingen toepast aan je voedingspatroon.
Ik denk dat ze het als grapje bedoelde 🙈quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:56 schreef Wijkje79 het volgende:
Begrijp ik nu van EliseJoanne dat ze meerdere persoonlijkheden heeft?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |