Daar verbaas ik me ook over, overal mayo/ketchup bijquote:Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Waarom we iedere dag van haar moeten zien hoe ze eet ? Veel is het niet en alles is met mayo om het lekker te maken. Maar ze eten alles hoor bij de Geertsen
Ik zou als man denken ‘dit is een mooi gesprek voor dumpert’ 🤣 de enige die getriggerd wordt als een man haar misschien wat te lomp is, is Ellen. Want hállo, ze heeft een eigen zaak en doet yoga met haar poes, hoe durf je te denken dat ze niet reageert omdat ze geen interesse heeft. Na de yoga is ze all yours!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) is toch wanhopig op zoek naar een man hoor.
Ook al zegt ze van niet maar vertellen dat ze datingapps heeft verwijderd maar nog twee interessante contacten heeft laat toch heel wat anders zien. En wat een verhaal wat ze heeft meegemaakt vandaag. Mens, doe even normaal. Over een appje!
Dat ik dat überhaupt afgeluisterd heb! Pfffff
Mee eens! Ik naai wel altijd met mijn pedaal andersomquote:Op donderdag 11 december 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die gans was echt super leuk gemaakt!
Ben er bang voor. Ze nemen het sowieso niet zo nauw met de handhaving van allerlei regels.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Harper het volgende:
Jan en Sofie Nagelkerke zijn na een paar dagen Parijs met de auto vol met (stink)kaas gestrand. De auto is afgesleept. Nou is het best fris buiten maar wie weet waar die vannacht staat en hoe de temperatuur daar is?
En dan gaan ze die kaas vervolgens gewoon nog verkopen?
Je zal haar tegenkomen op een datingsite 🫣 Koen heeft een lucky escape gehad! Koekoek!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:50 schreef Earring het volgende:
Ellen (terug naar de liefde) is toch wanhopig op zoek naar een man hoor.
Ook al zegt ze van niet maar vertellen dat ze datingapps heeft verwijderd maar nog twee interessante contacten heeft laat toch heel wat anders zien. En wat een verhaal wat ze heeft meegemaakt vandaag. Mens, doe even normaal. Over een appje!
Dat ik dat überhaupt afgeluisterd heb! Pfffff
Zou me niks verbazen, sowieso nemen ze het daar niet zo nauw met de hygiene in de zaken.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Harper het volgende:
Jan en Sofie Nagelkerke zijn na een paar dagen Parijs met de auto vol met (stink)kaas gestrand. De auto is afgesleept. Nou is het best fris buiten maar wie weet waar die vannacht staat en hoe de temperatuur daar is?
Oh gatverquote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef poohenzo het volgende:
Jemig AM maakt zelfs tig stories over uitleg van een pinapparaat, zo dom kan ze toch echt niet zijn?
Vraag me af of ze de beugel morgen tijdens het signeren ook op tafel gaat leggen … Brrr.
Ja dat zag ik ook, zo zie je maar dat "we" voor de gek gehouden worden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:25 schreef Latteanais het volgende:
Jelies: gezond leven met 9 kinderen? Het zit 'm in de kleine keuzes, elke dag.
Aldus Janneke
Volgende story: Johni en Carolien lopen bij de padelbaan allebei met een gezinszak chips.
Hoezo gezond, hoezo kleine keuzes.....
En ze wisten al dat de batterij slecht was, waarom neem je dan dat risico? Ze hebben nog een porsche staan. Heeft weliswaar bijna geen kofferbak ruimte maar toch betrouwbaarder op zo'n moment. Of neem de bakwagen van de zaak. Het is toch een zakenreis.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef Harper het volgende:
Bijna elke nacht is het ook feest daar. Iedereen heeft wel eens een kind dat een nacht slecht slaapt. Maar die kinderen worden gewoon niet opgevoed. Ik denk dat moeders gewoon in bed blijft liggen en het laat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 07:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Om 6.12 is de disco weer geopend bij HVK.
Waarom leert ze haar kinderen niet wat fatsoen en dat rekening houden met anderen (in dit geval buren) heel normaal is?
Pff ik ben gewoon soort van verdrietig na haar laatste reeks berichten.. kleding afpakken van jayda en de tweeling die het dan staan te showen dat het nu van hen is... rotherrie in de ochtend... Z die met de pawpatrol auto op zijn broertje schiet.. niet te doen dit gezinquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom leert ze haar kinderen niet wat fatsoen en dat rekening houden met anderen (in dit geval buren) heel normaal is?
Ja ha ha. Dat viel mij ook op dat ze dat verkeerd om heeft staan. 😅quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Mee eens! Ik naai wel altijd met mijn pedaal andersom
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 07:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die is echt niet 100% hoor 🫣quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:12 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen.. dat kan niet echt zijn toch? Wtf hey... Ik merk wel dat mij dit een beetje triggerd 🤣🤣🤣
Ze praat 6 stories vol over een gast waar ze één middag mee geappt heeft. Pijnpunten, kindwonden, getriggerd worden alles komt voorbij en nu heeft ze heel bevrijdend alle dating apps verwijderd. Gevolgd door een vreemd manisch filmpje van zichzelf.
Heel bijzonder allemaal..
En de oplossing is ver weg voor de kleding van het oudste meisje. Hoezo, ga winkelen met dat kind!quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Bijna elke nacht is het ook feest daar. Iedereen heeft wel eens een kind dat een nacht slecht slaapt. Maar die kinderen worden gewoon niet opgevoed. Ik denk dat moeders gewoon in bed blijft liggen en het laat gebeuren.
Uiteraard niet. Je zou eens moeite moeten doen voor je kinderen...quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK: de afspraak voor Z is ‘uiteraard weer niet in mijn woonplaats’
Joh, met betaalde photoshoots door het hele land heeft ze ook geen probleem.
Dating apps verwijderd is vooral bevrijdend voor de mannen in haar omgeving.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:12 schreef Weerikier het volgende:
Die Ellen.. dat kan niet echt zijn toch? Wtf hey... Ik merk wel dat mij dit een beetje triggerd 🤣🤣🤣
Ze praat 6 stories vol over een gast waar ze één middag mee geappt heeft. Pijnpunten, kindwonden, getriggerd worden alles komt voorbij en nu heeft ze heel bevrijdend alle dating apps verwijderd. Gevolgd door een vreemd manisch filmpje van zichzelf.
Gaan uiteraard en verslag doen hier😊quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik ben nog steeds in twijfel om vandaag even te gaan spieken bij 1 van de signeersessies van AM. Ben benieuwd wat voor mensen daar op af komen en het is echt op loopafstand. Nog even dubben of ik er tijd voor vrij wil maken...
Ik zie vrouwen met een kort pittig kapsel voor me 🫣quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik ben nog steeds in twijfel om vandaag even te gaan spieken bij 1 van de signeersessies van AM. Ben benieuwd wat voor mensen daar op af komen en het is echt op loopafstand. Nog even dubben of ik er tijd voor vrij wil maken...
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Dating apps verwijderd is vooral bevrijdend voor de mannen in haar omgeving.
Die is niet goed hoor, wat draaft ze door. Ten eerste Tinder 😆 dat noem ik geen datingapp meer tegenwoordig maar een app waar je snel mensen kan zoeken voor een leuk avontuurtje. Je zal maar zin hebben in een leuke avond en dan online tegen deze persoon aanlopen die jou even een lesje gaat leren over communicatie. Ten tweede heeft ze zelf nog veel te leren op het gebied van goede communicatie, zoals wanneer is het moment om dit soort gesprekken aan te gaan. Koekoek deze vrouw!quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:12 schreef Weerikier het volgende:
Ik lees het nu ook. Serieus meer vaste voeding introduceren bij een baby van 4 maanden ofzo als oplossing voor het slapen. Insane.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:04 schreef huisjehier121 het volgende:
Lterveld toch een slaapcoach training gekregen als samenwerking. Nu ga ik er ontvolgen.
Doe maar en hier een verslag leuk , van mij mag je vragen wanneer julia uit huis gaat want ze moeten daar allemaal op hun 21 ste uit huis zei AM toch , en als laatste mag je vragen waarom ze niet tegen kritiek kan 😂😂laat maar hoor straks wordt je er uit gezetquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
En ze zegt gisteren: louay ga ik niet meer in bed leggen want dan is het 's nachts feest.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Bijna elke nacht is het ook feest daar. Iedereen heeft wel eens een kind dat een nacht slecht slaapt. Maar die kinderen worden gewoon niet opgevoed. Ik denk dat moeders gewoon in bed blijft liggen en het laat gebeuren.
Zo’n man wil misschien maar één ding. Praten over pijnpunten en kindwonden zit daar niet bij.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:39 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Je zou eens moeite moeten doen voor je kinderen...
Oef die Ellen. Als iemand in een eerste contact over kindwonden begint, dan blokkeer ik diegene meteen.
Volgens mij heeft ze te weinig klanten om te analyseren en plukt ze ze nuance het internetquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Dating apps verwijderd is vooral bevrijdend voor de mannen in haar omgeving.
Als je gaat wel verslag uitbrengen hier he.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:44 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Er is een sprankje hoop op verbetering... Debbie in volle paniek alle negatieve reacties delen 🤣 het zegt echt zoveel!quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
Ik vind het wel goed dat er meerdere kanten belicht worden, het is allemaal niet halleluja morgen ben je genezen. En dat is (kennelijk?) niet besproken bij Eva, dat zou ik dan wel kwalijk vinden. Het is nogal een eenzijdig onderzoek.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie deelt negatieve reacties op een behandeling. Iedereen weet toch dat Debbie nooit positief is over dit soort zaken? Zij wil immers koste wat kost ‘ziek’ blijven.
HVK doet niet aan parenting, die doet aan: kinderen filmen, klagen en verwaarlozing.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef slowie het volgende:
Zou hvk aan gentle parenting doen? Want ik zou toch gillend gek worden en de longen uit m'n lijf schreeuwen als mijn kinderen elke dag, de hele dag, dit flikken
Vol bewondering en met een hart vol verwachting en sommigen kwijlend. Daarna iedereen vertellen dat ze een BN-er!!!!hebben ontmoet, teren daar vervolgens maaaaaaanden op. Soort moeder Theresa functie heeft AM.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen met een kort pittig kapsel voor me 🫣
Ik heb laatst met zoon in de rij gestaan voor een handtekening van Paul van Loon. Hij blijft het er maar over hebben dat ie het zo leuk vond. Maar hij is 7 en Paul van Loon is dan ook een echte schrijver 😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:40 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Vol bewondering en met een hart vol verwachting en sommigen kwijlend. Daarna iedereen vertellen dat ze een BN-er!!!!hebben ontmoet, teren daar vervolgens maaaaaaanden op. Soort moeder Theresa functie heeft AM.
Ik zou me dood schamen! Ze hebben totaal niet door dat ze hiermee faciliteren dat kinderen worden uitgebuit.
Bij mijn kinderen niet. Die hadden na 6 maanden echt niet meer genoeg aan mijn borstvoeding (aan de productie lag het niet) en aten enorme hoeveelheden. Nu als volwassenen eten ze nog steeds enorme hoeveelheden (mijn man ook, dus het is duidelijk waar het talent vandaan komt). Bij borstvoeding als hoofdvoedsel het eerste jaar kan ik mij niets voorstellen, alle kinderen stopten ook zelf met borstvoeding na een jaar, want waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een bord kunt leegeten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:02 schreef Lostit het volgende:
Oh de baby is inmiddels als 6 maanden. Maar goed desalniettemin vind ik het bijzonder. Eerste jaar is melk toch de hoofd voeding.
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat er meerdere kanten belicht worden, het is allemaal niet halleluja morgen ben je genezen. En dat is (kennelijk?) niet besproken bij Eva, dat zou ik dan wel kwalijk vinden. Het is nogal een eenzijdig onderzoek.
Verder met je eens hoor, zelfs al zou het wel een goed onderzoek zijn, dan zou zij wel weer iets weten te vinden waarom het niet op haar van toepassing is.
Daarvoor moet ze consequent zijn en dat is ze niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:34 schreef slowie het volgende:
Zou hvk aan gentle parenting doen? Want ik zou toch gillend gek worden en de longen uit m'n lijf schreeuwen als mijn kinderen elke dag, de hele dag, dit flikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |