Als ik dichterbij woonde had ik wel mee willen doen. Ik heb ooit een school-badminton-toernooi gewonnen. In de finale won ik van iemand die al jaren op badminton zatquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan verliezen kan het niet worden.
Ik had een saucijzenbroodjequote:Op zaterdag 13 december 2025 12:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een broodje knakworst als brunch
Alvast veel plezier. Hoe gaan we je herkennen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:23 schreef Arizona het volgende:
En goedemiddag allemaal!
Wij hebben vanmorgen kaartjes gekocht voor het top 2000 café. Dochter geeft dit als kado aan NM, voor zijn 50e
verjaardag in de kerstvakantie. We gaan op 2e kerstdag in de middag, prima tijd
.
Hier liggen vlamtosti's warm te wordenquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:23 schreef Arizona het volgende:
En goedemiddag allemaal!
Wij hebben vanmorgen kaartjes gekocht voor het top 2000 café. Dochter geeft dit als kado aan NM, voor zijn 50e
.
Dat weet ik nog niet, ik heb vreselijke outfitstress, nu alquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alvast veel plezier. Hoe gaan we je herkennen?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik heb vreselijke outfitstress, nu al
Als ze nou een trui aan doet met heel groot Arizona er op dan is het makkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alvast veel plezier. Hoe gaan we je herkennen?
Mijn vriend probeert dit echt al jaaaaren maar het lukt nooitquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:23 schreef Arizona het volgende:
En goedemiddag allemaal!
.
Het was voor ons de eerste keer dat we probeerdenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vriend probeert dit echt al jaaaaren maar het lukt nooitWel tof dat jullie gaan
Dat lijkt me inderdaad ook leuk! Hoelang duurt zo'n opname eigenlijk? Zijn er veel pauzes tussendoor?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was bij de opnames van de tweede top 2000 quiz van dit jaar, dat was ook leukEn, omdat het opnames zijn, krijg je elke keer je biertje weer bijgevuld, dus je hoorde mij niet klagen, behalve toe er een fragment van het verschrikkelijke Overcome van Live getoond werd.
Het heeft zo'n 2 uur geduurd, dus het valt wel mee. Van te voren krijg je een korte training hoe je je als publiek moet gedragen en dan komen de kandidaten + presentatoren binnen en leggen ze de regels van het spel uit. Daarna begint de opname en leggen ze weer de regels van het spel uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook leuk! Hoelang duurt zo'n opname eigenlijk? Zijn er veel pauzes tussendoor?
De wachtrij gaat pas om 10.00.00 uur open, dus maakt het niets uit of je om 9.59 of om 9.30 aansluit. Zolang je er maar voor 10 uur bent, dan ben je op tijd. Fijn dat jullie er zo makkelijk doorheen kwamen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was voor ons de eerste keer dat we probeerden. Dochter kwam er niet door, maar ik was meteen om 10 uur aan de beurt. Ik was om 9:59 pas ingelogd in de wachtrij
en had toen meteen een dag aangeklikt.
Het lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Benieuwd welke nummers we daar gaan horen!
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 2 uur geduurd, dus het valt wel mee. Van te voren krijg je een korte training hoe je je als publiek moet gedragen en dan komen de kandidaten + presentatoren binnen en leggen ze de regels van het spel uit. Daarna begint de opname en leggen ze weer de regels van het spel uitSommige stukjes liepen niet helemaal goed en werden overgedaan. Zo was er een vraag over de zoon van John Lennon en Yoko Ono en van te voren werd er iets verteld over Julian Lennon. Dus was er verwarring of ze het antwoord al gegeven hadden. Dat bleek niet zo te zijn, want Julian was niet van Yoko. De kijker thuis krijgt er niets van mee.
Er was één pauze tussendoor, omdat er wat mensen naar het toilet moesten.
Geen idee hoe het bij andere opnames ging, misschien ging het bij de aflevering waar ik bij was wel heel sloom of heel snel.
Waar jij heen gaat, gaat het wel anders. Daar wordt niets stopgezet en mag je 50 minuten aan een tafeltje blijven staan, luisterend naar Marco Borsato en Nick & Simon
quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je verliest elke keer hè. Waarom ga je niet eens stoppen?
Als dat niet mocht dan sorry @Luctor.et.Emergo dat ik er toch om gelachen heb.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
*weet niet of ze hierom mag lachen*
Beetje achteraan staan en het valt wel meequote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Oo echt, ik zie nu al op tegen die camera's, dat is zo niet mijn dingLekker awkward om me heen kijken
Dan moet @Arizona wel heel ver achteraan staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje achteraan staan en het valt wel mee
Ik neem aan dat je wel een I ❤ARIZONA shirt aanhebt bij de gelegenheid.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Oo echt, ik zie nu al op tegen die camera's, dat is zo niet mijn dingLekker awkward om me heen kijken
Ach ja, dat heeft iedereen die eerste paar minutenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Ik heb wel een Colorado-shirtquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een I ❤ARIZONA shirt aanhebt bij de gelegenheid.
Maar dan denken we allemaal 'Hey, daar staat @colorado, ik vraag me af of @Arizona er ook is.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |