Dan moet je maar een abo nemen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:53 schreef Strani het volgende:
Ondertussen doen de ads hier bij mij nu op de laptop ook heel vervelend.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je een abonnement nemen
Oh ja natuurlijk! Ik ga het meteen toen!quote:
Gelezen. Dat er niks mee gedaan wordt is helaas te verwachten. Dat stuk is namelijk geschreven door de grote leider en dus heilig. De ultieme treurigheid en kwaadaardigheid druipt uiteraard weer van dat stuk af. Maar ja dat is het niveau van der schrijver...quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
De feedback over de frontpage en het ‘artikel’ over Nemo komen niet echt binnen
Zo die paar euro hebben we weer even verdiend voor FOK! @AgnesGruquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oh ja natuurlijk! Ik ga het meteen toen!
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelezen. Dat er niks mee gedaan wordt is helaas te verwachten. Dat stuk is namelijk geschreven door de grote leider en dus heilig. De ultieme treurigheid en kwaadaardigheid druipt uiteraard weer van dat stuk af. Maar ja dat is het niveau van der schrijver...
Inderdaad, ik heb al bij andere artikelen met zeer duidelijk politiek kleur erop gemerkt dat feedback niet nuttig is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelezen. Dat er niks mee gedaan wordt is helaas te verwachten. Dat stuk is namelijk geschreven door de grote leider en dus heilig. De ultieme treurigheid en kwaadaardigheid druipt uiteraard weer van dat stuk af. Maar ja dat is het niveau van der schrijver...
Dit zou een reden moeten zijn om geen abonnement te nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
De feedback over de frontpage en het ‘artikel’ over Nemo komen niet echt binnen
En dan verbaast zijn dat er geen nieuwe users bijkomenquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Winnaar songfestival zoekt aandacht en stuurt trofee terug vanwege deelname Israël
Of geen abonnement nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan verbaast zijn dat er geen nieuwe users bijkomen
[ afbeelding ]
Dat stuk over de reacties op de dood van Charlie Kirk was ook al zo'n pareltje...quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb al bij andere artikelen met zeer duidelijk politiek kleur erop gemerkt dat feedback niet nuttig is.
Ja, het schiet niet echt op. Of naja, het schiet niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Bij de wereldbeker schaatsen in Hamar hebben ze het startpistool blijkbaar bij Shein of Temu gekocht.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het schiet niet echt op. Of naja, het schiet niet.
Ze zijn nu alle winkels van Hamar aan het afstruinen voor startpistolen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn nu alle winkels van Hamar aan het afstruinen voor startpistolen.
Dit is een herhaling van de WB van vorige weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |