quote:Op maandag 15 december 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij moet nu wel langer door.
Die stembus was al dicht toch? Niet dat het verder boeit.quote:Op maandag 15 december 2025 14:29 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie teleurgesteld zijn, er kan nog gestemd worden op de ESC top 250!
Oh dat zag ik niet. Op insta zag ik per toeval een lijstje. Ik had het topic laatst omhoog geschopt ter info maar ik heb er daarna ook niet meer naar om gekekenquote:Op maandag 15 december 2025 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stembus was al dicht toch? Niet dat het verder boeit.
Ik had nog wel een lijstje gestuurd destijds, met onder meer Joost op 1, maar ik kan dat niet terugvinden.quote:Op maandag 15 december 2025 14:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet. Op insta zag ik per toeval een lijstje. Ik had het topic laatst omhoog geschopt ter info maar ik heb er daarna ook niet meer naar om gekeken
5x iemand die op een ESF haar gebrek aan zangkwaliteiten toonde, is inderdaad wat veel.quote:Op maandag 15 december 2025 14:52 schreef H_T het volgende:
5x Madonna en 22x Bruce Springsteen lijkt me ook wat uit balans
Ik was 6 december al afquote:Op maandag 15 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws. Ik ben sinds vanmorgen af bij Whamageddon.
Slechts één Suzan en Freek, dus het kon slechterquote:Op maandag 15 december 2025 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:Arizona, heb jij een leuk top 2000 uurtje?
Mensen zijn echt mokerdom.quote:Op maandag 15 december 2025 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. Ik begrijp niet hoe je nog op zo'n viezerik durft te stemmen...
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef H_T het volgende:
Ik vind het een schande dat Britney Spears niet in de lijst staat en Coldplay vijf keer in de Top 100
Dat songfestivalnummer komt wel helemaal aan het begin, dus mogelijk mis je daar de helft van? Of zou je al in het café zitten voor de reclame afgelopen is?quote:Op maandag 15 december 2025 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Slechts één Suzan en Freek, dus het kon slechter![]()
En een songfestivalnummer
Ik nog nietquote:Op maandag 15 december 2025 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws. Ik ben sinds vanmorgen af bij Whamageddon.
Eens.quote:
Daar gaan we achterkomenquote:Op maandag 15 december 2025 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat songfestivalnummer komt wel helemaal aan het begin, dus mogelijk mis je daar de helft van? Of zou je al in het café zitten voor de reclame afgelopen is?
Ik vind de meeste nummers vooral wat saai maar ik haat het verder ook niet.quote:Op maandag 15 december 2025 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik de haat voor Coldplay altijd een beetje overdreven vind
Ligt eraan wat het is, veel van mijn muzieksmaak heeft nummers van 12 minutenquote:Op maandag 15 december 2025 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de meeste nummers vooral wat saai maar ik haat het verder ook niet.
Ik word een stuk bozer om psychedelische meditatieliedjes van 12 minuten.
Ik word alleen boos dat Disturbed nog steeds hoger staat van Simon & Garfunkel.quote:Op maandag 15 december 2025 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de meeste nummers vooral wat saai maar ik haat het verder ook niet.
Ik word een stuk bozer om psychedelische meditatieliedjes van 12 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |