Wat dat betreft lijkt het me wel frustrerend om Feyenoordsupporter met een IQ hoger dan 80 te zijn. Er zijn zoveel problemen maar "ajax winne ja goed" en we blijven weer lekker verder modderen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag winnen en de bus zal onthaald worden als helden
Je denkt dat het zondag andersom anders is? Oh my sweet summer childquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het me wel frustrerend om Feyenoordsupporter met een IQ hoger dan 80 te zijn. Er zijn zoveel problemen maar "ajax winne ja goed" en we blijven weer lekker verder modderen.
Als Feijenoord zondag wint, koop ik meteen een aantal staatsloten. De winnende moet daar dan tussen zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja, dat is bij meer kleine clubs zo. Als ze maar winnen van Ajaxquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
For surequote:
Correctquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat is bij meer kleine clubs zo. Als ze maar winnen van Ajax
Veerman zit er toch nooit meer bij? Die heeft allang afgedaan voor Koeman. Tenzij allemaal blessures kan Veerman lekker zijn vakantie boeken.quote:
Er heerste gisteren wel degelijk totale paniek op het veld. Dat Boekarest was gewoon niveautje Helmond Sport, en dan overdrijf ik niet, ik vond PEC vorige zaterdag een stuk beter. Dat je daar een 1-3 tegen weggeeft omdat bepaalde spelers gewoon stoppen met meelopen, dat is best ernstigquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar toch wonderlijk hoe mensen van tevoren aangeven dat ze de Europa League op willen geven en er nu ineens totale paniek heerst.
We presteren al vanaf wedstrijd 1 ondermaats in Europa, ik zou daar niet teveel achter zoeken. Dat Van Persie niet het gewenste niveau heeft als trainer was ook al duidelijk.
Het zou eigenlijk gewoon moeten zijn, maar wat is het rood-witte logo op een uitshirt toch altijd fraai. Zeker bij dit groen steekt het prachtig af.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Top, nog een extra shirt
Die kunnen we dan aandoen tijdens de, ehhhh….ja.
Ik vind onze Europese campagne anders wel reden om je serieus zorgen te maken over de waarde van je selectie en ook plek is nog lang geen zekerheidje itt wat sommige ons willen doen geloven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn, maar volgens mij onderschatten mensen wel eens hoe hard het niveau omlaag kan gaan als het mentaal, fysiek of tactisch niet op orde is. Ik geloof niet zo in het doemdenken over de rest van het seizoen en de transferwaardes van de selectie.
Maar Van Persie is wel gewoon de nieuwe Gio waar je niet verder mee gaat komen.
Was hij bij de aankondiging lichter?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou hem maar besteld hebben, groen is totaal anders dan de kleur die bij de aankondiging er was
Op deze foto wel, jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was hij bij de aankondiging lichter?
Zo op de foto vind ik hem prachtig.
Je moet gewoon de spelers meenemen die straks vanaf het voorjaar in vorm zijn. Natuurlijk wil je ook een bepaalde kern hebben maar als er jongens uit die kern zijn die geen pepernoot raken in de tweede seizoenshelft hoef ik ze niet op het WK te zien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veerman zit er toch nooit meer bij? Die heeft allang afgedaan voor Koeman. Tenzij allemaal blessures kan Veerman lekker zijn vakantie boeken.
Ook al is Veerkutje in topvorm, die haakt toch als eerste af tegen de Japans van deze wereldquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet gewoon de spelers meenemen die straks vanaf het voorjaar in vorm zijn. Natuurlijk wil je ook een bepaalde kern hebben maar als er jongens uit die kern zijn die geen pepernoot raken in de tweede seizoenshelft hoef ik ze niet op het WK te zien.
Dat zou mij ernstig verbazen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veerman zit er toch nooit meer bij? Die heeft allang afgedaan voor Koeman. Tenzij allemaal blessures kan Veerman lekker zijn vakantie boeken.
Laten we het hopen dat hij 'de nieuwe Gio' is. De meest succesvolle Feyenoord trainer ooit. 5 prijzen in 4 seizoenen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn, maar volgens mij onderschatten mensen wel eens hoe hard het niveau omlaag kan gaan als het mentaal, fysiek of tactisch niet op orde is. Ik geloof niet zo in het doemdenken over de rest van het seizoen en de transferwaardes van de selectie.
Maar Van Persie is wel gewoon de nieuwe Gio waar je niet verder mee gaat komen.
Ik ben al vanaf het begin geen groot fan van Van Persie, al is er wel degelijk een hele aardige periode geweest dat iedereen wat enthousiaster raakte over het spel. Maar de huidige situatie kun je hem wmb maar deels aanrekenen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
For sure
Maar serieus, van persie is wel slecht bezig.
Iedereen met een andere naam was al ontslagen.
Zolang de spelers vertrouwen houden in vPersie, hou ik vertrouwen. Initiële tactische plan is vaak wel goed, maar de wissels niet. Maar hij werkt ook wel met een hoop teringzooi.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf het begin geen groot fan van Van Persie, al is er wel degelijk een hele aardige periode geweest dat iedereen wat enthousiaster raakte over het spel. Maar de huidige situatie kun je hem wmb maar deels aanrekenen.
Sowieso is de fitheid van de selectie sinds het vertrek van Slot + aanhang topclub onwaardig. Daarnaast heeft DtK echt extreme bedragen voor complete pulp neergelegd. Ja, je kan eens een misser maken, maar hoe je in godsvredesnaam de aankopen van Tengstedt en Borges kunt verdedigen??? En dan heb je gisteren ook nog een paar randdebielen die als een kip zonder kop het veld over gaan rennen, dat is echt niet iets wat ze van De Pers hebben.
Verder doet hij tactisch natuurlijk niet veel indrukwekkends ofzo, maargoed.
Laten we in godsnaam hopen van niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat hij 'de nieuwe Gio' is. De meest succesvolle Feyenoord trainer ooit. 5 prijzen in 4 seizoenen.
Twee Fruitschalen. Twee bekers en een landstitel. De lat ligt laag.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat hij 'de nieuwe Gio' is. De meest succesvolle Feyenoord trainer ooit. 5 prijzen in 4 seizoenen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Het erge is dat je inmiddels gewoon hoopt dat Nieuwkoop kan spelen in plaats van die verschrikkelijke Lotomba![]()
Blessures genot
Als je Ajax 2 maanden geleden enige kans toegedicht had was je voor gek verklaard. Maar als je deze opstelling ziet, houd je tegen elke club je hart vast.quote:De vermoedelijke opstelling van Feyenoord: Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodzic, Smal, Bos; Targhalline, Valente, Timber; Hadj Moussa, Ueda, Borges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |