Die moet je zo snel mogelijk verlengen en opwaarderen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:30 schreef De_Pel het volgende:
Het is wel echt bizar, dat jonge nieuwkomer Valente vooralsnog met een straatlengte voorsprong de beste speler van het seizoen is. Volgend seizoen de absolute aanvoerder, tenzij we nog met van Persie opgescheept zitten.
Ik vond Borges afgelopen zondag ook helemaal niet zo geweldig. Het was een stuk beter dan dat we tot nu toe gezien hadden, maar het stelde op die assist na eigenlijk niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:09 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Eens, al maakt Ueda daarentegen juist weer een beetje goed door ineens wel te kunnen scoren.
Sauer komt er wel. Zijn voorgangers Sinisterra en de Pax hadden ook een aanhaak tijd nodig. Als die Portugees nou altijd zo speelde als afgelopen zondag had je ze mooi kunnen afwisselen, en niet meteen alle druk op Sauer. Helaas lijkt die wedstrijd tot nu toe een eendagsvlieg geweest te zijn.
Maar als je als Feyenoord een speler voor 11 miljoen koopt hoort dat een versterking aan de bovenkant te zijn (zoals Arne zou zeggen).
Het is gewoon een jeugdspeler, hoe hij gisteren eigenlijk pertinent niet meeverdedigde kon echt niet. Daardoor kwam Bos (die zelf ook overal liep waar hij wilde lopen) ook constant tegen twee man.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:56 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik vond Borges afgelopen zondag ook helemaal niet zo geweldig. Het was een stuk beter dan dat we tot nu toe gezien hadden, maar het stelde op die assist na eigenlijk niet zoveel voor.
Eens ja, ik zei het gisteren ook. Hij loopt erbij als een 16 jarige pupil. Echt nul tactische discipline.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon een jeugdspeler, hoe hij gisteren eigenlijk pertinent niet meeverdedigde kon echt niet. Daardoor kwam Bos (die zelf ook overal liep waar hij wilde lopen) ook constant tegen twee man.
Ze konden er ook he-le-maal niets van. En dan een 1-3 (tot dan viel het best mee vond ik) compleet weggeven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De nummer 10
Feyenoord moet zich kapot schamen.
Zit ook al in zijn nadagen. Echt waarom zou je zo'n speler nemen. Is wel huur maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook zelden iemand gezien die minder van een 10 heeft dan die Larin.
Kan hij draaien? Nee
Kan hij voetballen? Nee
Heeft hij overzicht? Nee
Gevoel voor ruimte? Nee
Loopvermogen? Nee
Die nemen we!
Prima breekijzer, compleet raadsel waarom je die op het middenveld zou neerzettenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit ook al in zijn nadagen. Echt waarom zou je zo'n speler nemen. Is wel huur maar dan nog.
Als ik hem was en om mij heen keek, dan zou ik lekker einde seizoen alweer verkassen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:29 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die moet je zo snel mogelijk verlengen en opwaarderen.
Nacompetitie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Top, nog een extra shirt
Die kunnen we dan aandoen tijdens de, ehhhh….ja.
Die zal toch vrij weinig zin hebben om langer met dit materiaal samen te spelen? Goed wk spelen en dan snel weg, gok ik.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:29 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Die moet je zo snel mogelijk verlengen en opwaarderen.
Veerman zal toch meegaan en niet hij?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zal toch vrij weinig zin hebben om langer met dit materiaal samen te spelen? Goed wk spelen en dan snel weg, gok ik.
Niet als het aan die verdomde randstadmedia ligt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Veerman zal toch meegaan en niet hij?
Oh ja tuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als het aan die verdomde randstadmedia ligt.
Er zit volgens mij wel een verschil tussen ondermaats presteren (zoals thuis tegen Celtic bijvoorbeeld) en de wanprestatie van gisteren die prima in het rijtje Trencin en Wolfsberger pastquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar toch wonderlijk hoe mensen van tevoren aangeven dat ze de Europa League op willen geven en er nu ineens totale paniek heerst.
We presteren al vanaf wedstrijd 1 ondermaats in Europa, ik zou daar niet teveel achter zoeken. Dat Van Persie niet het gewenste niveau heeft als trainer was ook al duidelijk.
Dat kan prima zo zijn, maar volgens mij onderschatten mensen wel eens hoe hard het niveau omlaag kan gaan als het mentaal, fysiek of tactisch niet op orde is. Ik geloof niet zo in het doemdenken over de rest van het seizoen en de transferwaardes van de selectie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit volgens mij wel een verschil tussen ondermaats presteren (zoals thuis tegen Celtic bijvoorbeeld) en de wanprestatie van gisteren die prima in het rijtje Trencin en Wolfsberger past
De eerste verstandige post van de afgelopen 20 uur. Al ben ik het niet eens over Van Persie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar toch wonderlijk hoe mensen van tevoren aangeven dat ze de Europa League op willen geven en er nu ineens totale paniek heerst.
We presteren al vanaf wedstrijd 1 ondermaats in Europa, ik zou daar niet teveel achter zoeken. Dat Van Persie niet het gewenste niveau heeft als trainer was ook al duidelijk.
Je zou hem maar besteld hebben, groen is totaal anders dan de kleur die bij de aankondiging er wasquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Top, nog een extra shirt
Die kunnen we dan aandoen tijdens de, ehhhh….ja.
Allebei toch wel?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Veerman zal toch meegaan en niet hij?
That’s footballquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag winnen en de bus zal onthaald worden als helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |