Nou het is zelfs zo pijnlijk dat als de voorsprong niet al te groot is en die kleintjes een beetje aanzetten we dan ook al in de grote problemen komen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wedstrijden met een beetje tegenstand worden bijna ook allemaal verloren na omzettingen. Daar heeft hij totaal geen vat op en vandaag doet hij zelf een wissel die totaal verkeerd uitpakt. Voorlopig wordt er alleen van de kleintjes gewonnen.
Paixao laten gaan voor een matig bedrag en dan verwachten dat je het met een Sauer kunt opvangen is een blunder geweest. Onze flanken hebben veel kwantiteit, maar weinig kwaliteit (tenzij Moussa zijn dag heeft). Je hebt mazzel dat Ueda een wereldseizoen heeft en boven zichzelf uitstijgt, want die Tengstedt is natuurlijk ook niks. Op het middenveld genoeg kwaliteit, maar daar ligt iedereen op apegapen. Achterin heb je bijna nog geen enkele wedstrijd met je beste vier kunnen spelen, ook vanwege blessures.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wedstrijden met een beetje tegenstand worden bijna ook allemaal verloren na omzettingen. Daar heeft hij totaal geen vat op en vandaag doet hij zelf een wissel die totaal verkeerd uitpakt. Voorlopig wordt er alleen van de kleintjes gewonnen.
Dat is nou juist dat opportunisme versterkt door nog een vleugje wedstrijdspanning dat spreekt. Je staat tweede en de rest is al op redelijke afstand gezet op nog niet eens de helft van de competitie. Ook zijn er in elke wedstrijd fases dat er heel fatsoenlijk voetbal gespeeld wordt, zelfs vandaag. Z'n wedstrijdmanagement behoeft alleen nogal wat verbetering (en dan vraag ik me ook wel af wat zo'n Hake doet trouwens) en dat hij Europa niet zo serieus lijkt te nemen zijn flinke kritiekpunten, maar voor mij zeker nog niet voldoende om hem eruit te gooien.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:40 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Niet zo enorm slecht? Wat zeg je? Heb je de laatste 2 maanden iets gezien? Dankzij RvP's debiele acties staan we enorm voor lul in de EL. Hij doet echt alles fout
Dat Borges de hele tweede helft zijn man laat lopen heeft weinig te maken met niet kunnen belopenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou het is zelfs zo pijnlijk dat als de voorsprong niet al te groot is en die kleintjes een beetje aanzetten we dan ook al in de grote problemen komen.
En de fitheid is ook echt om te janken, die Roemenen bleven maar gaan terwijl ze het bij ons allemaal allang niet meer konden belopen.
En het feit dat je al een jaar geen enkel serieus potje hebt gewonnen waarbij er een beetje tegenstand was? Het feit dat we tweede staan zegt echt niets, het stort helemaal in. En als ze even leuk spelen en de trainer van de tegenstander iets aan past heeft RvP steeds geen antwoord en worden we gewoon overklast. Laatst nog door fucking NECquote:Op donderdag 11 december 2025 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is nou juist dat opportunisme versterkt door nog een vleugje wedstrijdspanning dat spreekt. Je staat tweede en de rest is al op redelijke afstand gezet op nog niet eens de helft van de competitie. Ook zijn er in elke wedstrijd fases dat er heel fatsoenlijk voetbal gespeeld wordt, zelfs vandaag. Z'n wedstrijdmanagement behoeft alleen nogal wat verbetering (en dan vraag ik me ook wel af wat zo'n Hake doet trouwens) en dat hij Europa niet zo serieus lijkt te nemen zijn flinke kritiekpunten, maar voor mij zeker nog niet voldoende om hem eruit te gooien.
Oh ja allemaal de schuld van kut Portugees.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Borges de hele tweede helft zijn man laat lopen heeft weinig te maken met niet kunnen belopen
Als iedereen verkeerd staat lijkt het net alsof het een kwestie is van niet kunnen belopenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja allemaal de schuld van kut Portugees.
Op het middenveld werd je na de wissel van Valente constant overlopen en overal ontstond ruimte. Het was weer ouderwets lachwekkend.
Nu zijn we gelukkig dusdanig wisselvallig dat zondag winnen zomaar tot de mogelijkheden kan behoren na deze wanprestatie
Was vorig jaar al duidelijk, vaak beginnen we best redelijk maar na driekwart wedstrijd zakken ze compleet door de ondergrens. Infantiele wisselbeleid van jongen van de club V Persie helpt ook niet bepaald mee.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Robin geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Brand alle wissels af in het interview. Ontslagwaardig interview. Groot tactisch onbenul. Ik zeg het al maanden. 5e klasse trainer doet het nog beter
Ondanks het beperkte materiaal ontbreekt het tot op heden aan een duidelijke spelopvatting. Hij krijgt ze niet aan het voetballen en zakken ze regelmatig door de ondergrens. Die ondergrens lijkt ook keer op keer omlaag te gaan. Daarnaast is er is er geen werkelijk 0 progressie in het voetbal en qua resultaat. Voorlopig krijgt Van Persie de selectie ook niet fit. Hij is niet als enige verantwoordelijk, maar de situatie wordt zo langzamerhand onhoudbaar. Zondag verliezen en het is gewoon klaar.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Persie is geen denderende trainer, maar dit ligt niet alleen aan hem natuurlijk. Een waslijst aan blessures en spelers als Borges, Larin, Lotomba, Tengstedt, Diarra die het Feyenoord niveau helemaal niet hebben. Plug en Sauer zijn er simpelweg ook nog niet (Plug gaat het denk ik ook nooit halen). En als dan een Moussa zijn dag niet heeft, heb je er ook geen reet aan.
Mwa aanvallend ging het ook mokertraag terwijl er zeeën van ruimte ontstonden. Maar stel dat je gelijk hebt dan is die conclusie van jou wellicht nog wel pijnlijker.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen verkeerd staat lijkt het net alsof het een kwestie is van niet kunnen belopen
Dat is heel zelden het geval
Niet helemaal fair. Tot aan PSV was het allemaal vrij stabiel, waarbij je de meeste wedstrijden grotendeels controleerde met af en toe best aardig voetbal. Toen had je ook al het probleem dat het bij een tactische omzetting van de tegenstander matiger werd, dat is hem zeker aan te rekenen. Zal ik ook niet ontkennen. Je had toen alleen nog wel wat meer kwaliteit op de bank zitten. Het valt me verder wel tegen van die Hake dat hij vPersie blijkbaar niet kan helpen met die tactische omzettingen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ondanks het beperkte materiaal ontbreekt het tot op heden aan een duidelijke spelopvatting. Hij krijgt ze niet aan het voetballen en zakken ze regelmatig door de ondergrens. Die ondergrens lijkt ook keer op keer omlaag te gaan. Daarnaast is er is er geen werkelijk 0 progressie in het voetbal en qua resultaat. Voorlopig krijgt Van Persie de selectie ook niet fit. Hij is niet als enige verantwoordelijk, maar de situatie wordt zo langzamerhand onhoudbaar. Zondag verliezen en het is gewoon klaar.
Je hebt een top 1 in de eredivisie, dat is PSV. Alles daarachter is eigenlijk zwaar matig en heeft in Europa weinig te zoeken. Dat zie je ook terug in de resultaten in Europa dit seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar de verdediging is verder wel gewoon vergelijkbaar met de top van de Eredivisie. Gelukkig maar.
Hij is als trainer natuurlijk eindverantwoordelijk, maar in principe heb je daar nog een paar man voor he, Stijn Vandenbroucke (Head of Medical & Performance) voorop. Het mag duidelijk zijn dat het op dat vlak een teringbende is sinds er met het vertrek van Slot ook een paar man uit de performance staf zijn verdwenen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Het feit dat de ploeg niet fit is, is toch echt zijn probleem/fout
Ajax was tegen Groningen en Fortuna de mindere ploeg op basis van xG. Laten we alsjeblieft niet doen alsof we daar nu ineens kansloos zijn. Als Valente was blijven staan hadden we hier gisteren ook gewoon gewonnen. Het was echt aan Robin en zijn onbegrijpelijke wissels te danken dat je het hier nog uit handen gaf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal fair. Tot aan PSV was het allemaal vrij stabiel, waarbij je de meeste wedstrijden grotendeels controleerde met af en toe best aardig voetbal. Toen had je ook al het probleem dat het bij een tactische omzetting van de tegenstander matiger werd, dat is hem zeker aan te rekenen. Zal ik ook niet ontkennen. Je had toen alleen nog wel wat meer kwaliteit op de bank zitten. Het valt me verder wel tegen van die Hake dat hij vPersie blijkbaar niet kan helpen met die tactische omzettingen.
Maar vervolgens valt de ene speler na de andere uit, dus dat lijkt me ook onlosmakelijk verbonden met de prestaties. GAE, Celtic en nu weer FCSB zijn wel echt wanprestaties tot en met. NEC was ergens nog ongelukkig, daar had je bij rust dik voor moeten staan.
Zondag kun je de nederlaag alvast opschrijven. Bidden dat je nog van Twente wint en dan hopen dat er heel snel spelers weer terugkomen. Ook met deze selectie én van Persie moet je ‘gewoon’ tweede kunnen worden.
Ajax is ook echt wel enorm matig op dit moment. Het zou mij heel erg verbazen als jullie dat verliezen. Ik verwacht een redelijk simpele 1-3 a 1-4quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax was tegen Groningen en Fortuna de mindere ploeg op basis van xG. Laten we alsjeblieft niet doen alsof we daar nu ineens kansloos zijn. Als Valente was blijven staan hadden we hier gisteren ook gewoon gewonnen. Het was echt aan Robin en zijn onbegrijpelijke wissels te danken dat je het hier nog uit handen gaf.
Over opportunisme gesprokenquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:31 schreef Middelpunt het volgende:
Intussen speelde Marcos Lopez weer een uitstekende wedstrijd in de Champions League. Maar die moesten we zonodig voor een fooi laten gaan en intussen betaalden we wel miljoenen voor Bos.. tekenend voor de totale geld verspilling afgelopen zomer.
Oh god als jij dit zegt ga ik me écht zorgen maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax is ook echt wel enorm matig op dit moment. Het zou mij heel erg verbazen als jullie dat verliezen. Ik verwacht een redelijk simpele 1-3 a 1-4
Uiteindelijk valt en staat alles met een TD die er een verschrikkelijke puinhoop van heeft gemaakt. Wanneer je dit seizoen naast plek 2 grijpt rijd je zo het financiële ravijn in. Iets wat uiteindelijk sowieso wel gaat gebeuren wanneer plek 2 geen garantie meer geeft op CL.quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:09 schreef De_Pel het volgende:
Sowieso moet het nou ook echt eens klaar zijn met al die Aldi-spelers die met duct tape aan elkaar hangen (Bijlow, Stengs, Trauner, Moder, Timber, Hwang)
De nummer 10quote:Op vrijdag 12 december 2025 06:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wel de nummer 10 van Roemenië. Dat moeten we niet vergeten.
In welke tuin ga je ze zetten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor de zekerheid maar de doodskisten van zolder gehaald.
Ze bakten er ook écht volkomen niks van. Ik denk dat de gemiddelde eerste divisie club beter is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De nummer 10
Feyenoord moet zich kapot schamen.
Ik heb nog verhuisdozen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor de zekerheid maar de doodskisten van zolder gehaald.
quote:
Met die oude rapporten hadden ze Lingr gehaald toch?quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:49 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik heb nog verhuisdozen!
Hopelijk hebben ze bij Feyenoord nog het rapport van Arnesen op zolder liggen..
Je speelt 10 minuten best aardig en daarin maak je gelijk 3 goals, dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze bakten er ook écht volkomen niks van. Ik denk dat de gemiddelde eerste divisie club beter is.
En daar geef je doodleuk een 1-3 tegen weg (lol)
Dat was een topper vergeleken bij Larin op 10quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met die oude rapporten hadden ze Lingr gehaald toch?
@:caland
Niet echt mee eens, Bos en Borges waren alleen maar kansloos naar voren aan het rennen, dat was een soort van werkweigering te noemen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Maar het lag niet eens echt aan de verdediging vandaag, volledig de inbreng van Larin.
Het eerste uur was zeer matig, maar we hadden het volledig onder controle. Dat FCSB was enkel maar blind ballen aan het rammen op een stel opa’s en jeugdspelers en kwam verder de middellijn niet over.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je speelt 10 minuten best aardig en daarin maak je gelijk 3 goals, dat zegt al genoeg
Kabinet Jetten 1 DOET NIKS. @RamboDirkquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat FCSB lacht zich de ballen uit de broek, hadden in Deventer ook al moeten verliezen en pakken gewoon 6 punten tegen de Nederlandse clubs.
En daarom ben ik altijd van mening geweest dat RvP te vroeg naar Feyenoord is gekomen als hoofdcoach, omdat hij dit soort fouten misschien op een iets lager niveau zoals Heerenveen nog kan maken, maar hier iedereen er meteen bovenop duikt. Ik hoopte dat Hake hem misschien een beetje kon intomen bij dit soort beslissingen, maar helaas heeft dat ook niet gewerktquote:Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mikosgod.quote:Maar het pijnlijkst is de situatie rond Luciano Valente, die onmisbaar is geworden voor Feyenoord. „Die laat ik het liefst staan, maar dat gaat gewoon niet’’, aldus Van Persie. Zonder Valente lijkt Feyenoord op de Rolling Stones, maar dan opeens zonder Mick Jagger.
Pedersen was niks slechter.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet echt mee eens, Bos en Borges waren alleen maar kansloos naar voren aan het rennen, dat was een soort van werkweigering te noemen.
En Lotomba was ook weer bizar slecht. Ik weet niet wie er bij de A1 mee doet, maar die kan je onderhand nog beter opstellen.
Nee joh, dit is Feyenoord; diepe dalen en grote pieken. Word je hard van; en de vreugdemomenten intenser (met deze slogan zou je zomaar een samenwerking met Durex aan kunnen gaan).quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Op avonden als gisteren vind ik m'n pa echt een lul dat ie mij heeft aangestoken met het Feyenoord-virus in plaats van met een modelvliegtuigjesvirus ofzo. Ik moet zo langzamerhand maar eens gaan bedenken hoe ik m'n dochter weg ga houden bij deze droevenis zodat ze gewoon zorgeloze weekenden kan hebben.
Is ook zo, maar soms (met name de day after) denk je ook wel eens "waar slaat dit eigenlijk allemaal op, een hobby zou leuk moeten zijn in plaats van frustrerend". Om de volgende pot gewoon weer acte de présence te geven en weer keihard teleurgesteld te wordenquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:56 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nee joh, dit is Feyenoord; diepe dalen en grote pieken. Word je hard van; en de vreugdemomenten intenser (met deze slogan zou je zomaar een samenwerking met Durex aan kunnen gaan).
Het is in al die jaren als Feyenoord supporter niet echt anders geweest. Voor 93 jarenlange drama, 93 Kampioen; jarenlange drama met in 98 weer een kampioenschap. Wederom drama, maar met Bertje winnen we de Uefa cup op legendarische wijze. Waar we weer de drama in gaan, tot we met Gio ineens een berg(je) aan prijzen binnen harken.
Toen weer drama met Stam, en de tijdelijke maar kleine opleving van Advocaat.
Waarna we verwend werden met Slotbal.
Toch vind ik met deze selectie, mits fit, meer uitgehaald moet worden. Maar het gebrek aan fitheid speelt eigenlijk al sinds het vertrek van Slot. Als trainer en TD had je hier al lang verbeteringen moeten halen.
Eens, al maakt Ueda daarentegen juist weer een beetje goed door ineens wel te kunnen scoren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar soms (met name de day after) denk je ook wel eens "waar slaat dit eigenlijk allemaal op, een hobby zou leuk moeten zijn in plaats van frustrerend". Om de volgende pot gewoon weer acte de présence te geven en weer keihard teleurgesteld te worden
Wel eens met je laatste stukje inderdaad, al blijf ik het enorm slecht vinden dat er geen vervanger van Paixao is gehaald. Sauer is echt een goede voetballer, maar die G/A's die Paixao leverde mag en kan je niet verwachten van een jochie van 19.
Vertrouwen bij wie?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Toch de laatste weken van PEC FC Volendam en Telstar gewonnen. Toch nog wat vertrouwen getankt voor zondag…
Juffrouw Jetten gaat als dit zo doorgaat zijn lidmaatschap van de roze kameraden opzeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kabinet Jetten 1 DOET NIKS. @:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |