Nee hoor, was ook al onder Priske een probleem.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Het feit dat de ploeg niet fit is, is toch echt zijn probleem/fout
Read in plaats van Lotomba en Watanebe in plaats van Jan Plug scheelt ongeveer 80%quote:
Vanaf nu alleen nog maar wedstrijden van 80 minuten en je doet gewoon mee om de titel.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef fetX het volgende:
Hoeveelste goal tegen in de laatste 10 minuten is dit inmiddels al? Dat is ook echt niet te geloven dit seizoen.
Robin gaat dit nog een keer heel goed bekijken op zijn iPad.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
Dat je volledig afhankelijk bent van Valente is niet goed, dat is 1 ding, maar dat je dit vervolgens niet herkent, hem wisselt en non-middenvelder en non-voetballer Larin erin zet is echt een complete schande.
Jij overschat én onderschat hier een viertal spelers tegelijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Read in plaats van Lotomba en Watanebe in plaats van Jan Plug scheelt ongeveer 80%
Mwoah, een niet-jeugdspeler wordt niet zo makkelijk afgetroefd als Plug 2 keer werd denk ik. Niet dat je hem dat dat verder kwalijk kan nemen ofzo, maar toch.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Maar het lag niet eens echt aan de verdediging vandaag, volledig de inbreng van Larin.
Je noemt nu wel allemaal dingen waar Van Persie zelf verantwoordelijk voor is heh.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:14 schreef ashardalan het volgende:
Je zou als trainer toch zo ontzettend gefrustreerd moeten worden van dit zooitje en de organisatie? Geen fatsoenlijke fitness, spelers die weigeren te presteren, veel blessures, spelers gehaald die ver van het niveau afstaan...
Ik zou het vPersie niet eens kwalijk nemen als hij morgen zegt "Joh, de tering, zoek het uit, ik ga ff thuis zitten"
Natuurlijk, maar dat je organisatie zo wegvalt heeft alles te maken met Larin die overal liep waar hij niet moest lopen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, een niet-jeugdspeler wordt niet zo makkelijk afgetroefd als Plug 2 keer werd denk ik. Niet dat je hem dat dat verder kwalijk kan nemen ofzo, maar toch.
Hoe dan? Sinds Slot weg is, is de fitness helemaal naar de tering, blessures ten overvloede & tKloese heeft de spelers ingekocht.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Je noemt nu wel allemaal dingen waar Van Persie zelf verantwoordelijk voor is heh.
Leuk dat Robin hier mee post.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Sinds Slot weg is, is de fitness helemaal naar de tering, blessures ten overvloede & tKloese heeft de spelers ingekocht.
Hoe is vPersie verantwoordelijk?
Ben ik natuurlijk met je eens, maar dan nog valt de 3-3 niet als je een normale verdediger hebt die duel gewoon had gewonnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat je organisatie zo wegvalt heeft alles te maken met Larin die overal liep waar hij niet moest lopen.
Dat kan je in de spits nog wel doen, maar niet op het middenveld.
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Bijzonder dat het rond DtK zo rustig is. Stelt 2 dramatische trainers op rij aan. Daarnaast een ongekend lange lijst met miskopen voor tientallen miljoenen op z’n naam.
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk met je eens, maar dan nog valt de 3-3 niet als je een normale verdediger hebt die duel gewoon had gewonnen.
Een prima algemeen directeur denk ik wel hoor. Als technisch directeur mag het wel een keer klaar zijn, ja. Maar reken er maar niet op.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.
Hij is zo slim geweest om een kind van de club aan te stellen die natuurlijk wat meer krediet krijgt van de achterban.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Bijzonder dat het rond DtK zo rustig is. Stelt 2 dramatische trainers op rij aan. Daarnaast een ongekend lange lijst met miskopen voor tientallen miljoenen op z’n naam.
DtK is een prima AD voor Feyenoord, een van de betere misschien wel. Maar hij moet wel teringsnel oprotten van de TD functie en daar gewoon een capabel iemand neerzettenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.
Een prima algemeen directeur zou een goede technisch directeur aanstellen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Een prima algemeen directeur denk ik wel hoor. Als technisch directeur mag het wel een keer klaar zijn, ja. Maar reken er maar niet op.
Eens, Plug kan je niet zoveel verwijten vandaag. Deed z’n best. Maar alle dure aankopen van Dennis falen keer op keer en de helft van je selectie zit met plakband aan elkaar. Complete kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.
De 4-3 ook, je aanvoerder weer met een slappe ziekehuisbal, Bos die verdedigt als een wijf. Dat is allemaal nog schandelijker dan een jeugdspeler die nu wat lessen leert. Je trainer die verkeerde keuzes maakt. Tja
Dat krediet is nu wel op. Onder zijn leiding echt bizar weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Kan niet lang meer goed gaan. Iedereen prikt nu ook wel door al die feelgood nietszeggende interviews van hem.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij is zo slim geweest om een kind van de club aan te stellen die natuurlijk wat meer krediet krijgt van de achterban.
Je kan het al uittekenen, de lamme tegen de blinde, beiden slecht, wij optisch iets beter en net wat meer kansen. Bloedeloze 0-0 en in minuut 79 knals Klaassen de 1-0 erin na een counter nadat Moussa weer voor eigen succes ging terwijl er 2 vrijstaan om de bal in te tikken, hij de bal verspeelt en klaarquote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook géén zin meer in zondag.
Het is ook belachelijk dat een trainer die matig presteert met Heerenveen een stap naar een topclub maakt.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat krediet is nu wel op. Onder zijn leiding echt bizar weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Kan niet lang meer goed gaan. Iedereen prikt nu ook wel door al die feelgood nietszeggende interviews van hem.
Daar had ik sowieso weinig vertrouwen in. Hoe stabiel het was, zo instabiel is het in deze fase. En het is vooral schokkend hoeveel goals je tegen krijgt in de laatste fase van de wedstrijd. De fitheid is niet te harden. Los van de waslijst aan blessures (al heeft het een wel met het ander te maken).quote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook géén zin meer in zondag.
Dan ga je echt wel heel klote de winterstop in hoor.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het al uittekenen, de lamme tegen de blinde, beiden slecht, wij optisch iets beter en net wat meer kansen. Bloedeloze 0-0 en in minuut 79 knals Klaassen de 1-0 erin na een counter nadat Moussa weer voor eigen succes ging terwijl er 2 vrijstaan om de bal in te tikken, hij de bal verspeelt en klaar
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een prima algemeen directeur zou een goede technisch directeur aanstellen.
Werd hier nog volop goedgepraat anders.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat een trainer die matig presteert met Heerenveen een stap naar een topclub maakt.
Ja hij kan er ook niks aan doen dat de situatie al drie jaar zo isquote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.
Dat is ook wel zo ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.
De 4-3 ook, je aanvoerder weer met een slappe ziekehuisbal, Bos die verdedigt als een wijf. Dat is allemaal nog schandelijker dan een jeugdspeler die nu wat lessen leert. Je trainer die verkeerde keuzes maakt. Tja
Hoezo? Dit is een situatie die al zo lang speelt, na die dramatische transferzomer waar hij maanden bezig is geweest om Ivanusec binnen te halen had het besef moeten komen dat hij geen scout en geen TD is, maar dat besef heeft hij nu nog steeds niet. Als hij niet kan inschatten dat hij volstrekt ongeschikt is om TD te spelen, waarom zou ik dan wel vertrouwen in de AD Te Kloese moeten hebben?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.
Er zijn wel wat meer aspecten aan het zijn van algemeen directeur, wat hij wel goed doet. Maar je snapte best dat ik dat bedoelde.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hij kan er ook niks aan doen dat de situatie al drie jaar zo is
Dan overvalt je dat toch een beetje
Onbegrijpelijk dat DtK het er doorheen heeft kunnen drukken.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat een trainer die matig presteert met Heerenveen een stap naar een topclub maakt.
En vergeet vooral niet dat heel Friesland blij was dat RvP weg ging. Daar hadden ze al door dat ie er geen kut van kanquote:Op donderdag 11 december 2025 23:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat DtK het er doorheen heeft kunnen drukken.
Van Persie lijkt mij toch ook mede-verantwoordelijk voor het medische team?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Sinds Slot weg is, is de fitness helemaal naar de tering, blessures ten overvloede & tKloese heeft de spelers ingekocht.
Hoe is vPersie verantwoordelijk?
Van Persie is geen denderende trainer, maar dit ligt niet alleen aan hem natuurlijk. Een waslijst aan blessures en spelers als Borges, Larin, Lotomba, Tengstedt, Diarra die het Feyenoord niveau helemaal niet hebben. Plug en Sauer zijn er simpelweg ook nog niet (Plug gaat het denk ik ook nooit halen). En als dan een Moussa zijn dag niet heeft, heb je er ook geen reet aan.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat DtK het er doorheen heeft kunnen drukken.
Is een soort Gaei. Domme renner met de dozen nog om zijn schoenen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:37 schreef Elan het volgende:
Bos had met de voorsprong toch gewoon achterin moeten blijven? Wtf gaat die gast rushes maken tot de achterlijn en vervolgens ligt de hele rechterkant constant open bij hun om vrijuit te counteren
Niet zo enorm slecht? Wat zeg je? Heb je de laatste 2 maanden iets gezien? Dankzij RvP's debiele acties staan we enorm voor lul in de EL. Hij doet echt alles foutquote:Op donderdag 11 december 2025 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu weer gaan roepen om het hoofd van Van Persie is toch wel weer veel te opportunistisch en daar ben ik gewoon niet van. Alsof het zo onlogisch was om Valente te wisselen (al had er een andere keuze dan Larin gemaakt mogen worden ja). Je kan genoeg kritiek hebben, maar uiteindelijk gaat het over het algemeen toch echt niet zo enorm slecht, behalve dat het een mokersaai seizoen is en ook gaat blijven.
Wedstrijden met een beetje tegenstand worden bijna ook allemaal verloren na omzettingen. Daar heeft hij totaal geen vat op en vandaag doet hij zelf een wissel die totaal verkeerd uitpakt. Voorlopig wordt er alleen van de kleintjes gewonnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Persie is geen denderende trainer, maar dit ligt niet alleen aan hem natuurlijk. Een waslijst aan blessures en spelers als Borges, Larin, Lotomba, Tengstedt, Diarra die het Feyenoord niveau helemaal niet hebben. Plug en Sauer zijn er simpelweg ook nog niet (Plug gaat het denk ik ook nooit halen). En als dan een Moussa zijn dag niet heeft, heb je er ook geen reet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |