Natuurlijk, maar dat je organisatie zo wegvalt heeft alles te maken met Larin die overal liep waar hij niet moest lopen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, een niet-jeugdspeler wordt niet zo makkelijk afgetroefd als Plug 2 keer werd denk ik. Niet dat je hem dat dat verder kwalijk kan nemen ofzo, maar toch.
Hoe dan? Sinds Slot weg is, is de fitness helemaal naar de tering, blessures ten overvloede & tKloese heeft de spelers ingekocht.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Je noemt nu wel allemaal dingen waar Van Persie zelf verantwoordelijk voor is heh.
Leuk dat Robin hier mee post.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Sinds Slot weg is, is de fitness helemaal naar de tering, blessures ten overvloede & tKloese heeft de spelers ingekocht.
Hoe is vPersie verantwoordelijk?
Ben ik natuurlijk met je eens, maar dan nog valt de 3-3 niet als je een normale verdediger hebt die duel gewoon had gewonnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat je organisatie zo wegvalt heeft alles te maken met Larin die overal liep waar hij niet moest lopen.
Dat kan je in de spits nog wel doen, maar niet op het middenveld.
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Bijzonder dat het rond DtK zo rustig is. Stelt 2 dramatische trainers op rij aan. Daarnaast een ongekend lange lijst met miskopen voor tientallen miljoenen op z’n naam.
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk met je eens, maar dan nog valt de 3-3 niet als je een normale verdediger hebt die duel gewoon had gewonnen.
Een prima algemeen directeur denk ik wel hoor. Als technisch directeur mag het wel een keer klaar zijn, ja. Maar reken er maar niet op.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.
Hij is zo slim geweest om een kind van de club aan te stellen die natuurlijk wat meer krediet krijgt van de achterban.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Bijzonder dat het rond DtK zo rustig is. Stelt 2 dramatische trainers op rij aan. Daarnaast een ongekend lange lijst met miskopen voor tientallen miljoenen op z’n naam.
DtK is een prima AD voor Feyenoord, een van de betere misschien wel. Maar hij moet wel teringsnel oprotten van de TD functie en daar gewoon een capabel iemand neerzettenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
DtK is echt een tumor binnen Feyenoord.
Een prima algemeen directeur zou een goede technisch directeur aanstellen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Een prima algemeen directeur denk ik wel hoor. Als technisch directeur mag het wel een keer klaar zijn, ja. Maar reken er maar niet op.
Eens, Plug kan je niet zoveel verwijten vandaag. Deed z’n best. Maar alle dure aankopen van Dennis falen keer op keer en de helft van je selectie zit met plakband aan elkaar. Complete kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.
De 4-3 ook, je aanvoerder weer met een slappe ziekehuisbal, Bos die verdedigt als een wijf. Dat is allemaal nog schandelijker dan een jeugdspeler die nu wat lessen leert. Je trainer die verkeerde keuzes maakt. Tja
Dat krediet is nu wel op. Onder zijn leiding echt bizar weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Kan niet lang meer goed gaan. Iedereen prikt nu ook wel door al die feelgood nietszeggende interviews van hem.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij is zo slim geweest om een kind van de club aan te stellen die natuurlijk wat meer krediet krijgt van de achterban.
Je kan het al uittekenen, de lamme tegen de blinde, beiden slecht, wij optisch iets beter en net wat meer kansen. Bloedeloze 0-0 en in minuut 79 knals Klaassen de 1-0 erin na een counter nadat Moussa weer voor eigen succes ging terwijl er 2 vrijstaan om de bal in te tikken, hij de bal verspeelt en klaarquote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook géén zin meer in zondag.
Het is ook belachelijk dat een trainer die matig presteert met Heerenveen een stap naar een topclub maakt.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat krediet is nu wel op. Onder zijn leiding echt bizar weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Kan niet lang meer goed gaan. Iedereen prikt nu ook wel door al die feelgood nietszeggende interviews van hem.
Daar had ik sowieso weinig vertrouwen in. Hoe stabiel het was, zo instabiel is het in deze fase. En het is vooral schokkend hoeveel goals je tegen krijgt in de laatste fase van de wedstrijd. De fitheid is niet te harden. Los van de waslijst aan blessures (al heeft het een wel met het ander te maken).quote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook géén zin meer in zondag.
Dan ga je echt wel heel klote de winterstop in hoor.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het al uittekenen, de lamme tegen de blinde, beiden slecht, wij optisch iets beter en net wat meer kansen. Bloedeloze 0-0 en in minuut 79 knals Klaassen de 1-0 erin na een counter nadat Moussa weer voor eigen succes ging terwijl er 2 vrijstaan om de bal in te tikken, hij de bal verspeelt en klaar
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een prima algemeen directeur zou een goede technisch directeur aanstellen.
Werd hier nog volop goedgepraat anders.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat een trainer die matig presteert met Heerenveen een stap naar een topclub maakt.
Ja hij kan er ook niks aan doen dat de situatie al drie jaar zo isquote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.
Dat is ook wel zo ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En alles wat er vooraf aan die goal allemaal fout gaat? Als die spelers ook gewoon normaal doen komt Plug helemaal niet in deze situatie.
De 4-3 ook, je aanvoerder weer met een slappe ziekehuisbal, Bos die verdedigt als een wijf. Dat is allemaal nog schandelijker dan een jeugdspeler die nu wat lessen leert. Je trainer die verkeerde keuzes maakt. Tja
Hoezo? Dit is een situatie die al zo lang speelt, na die dramatische transferzomer waar hij maanden bezig is geweest om Ivanusec binnen te halen had het besef moeten komen dat hij geen scout en geen TD is, maar dat besef heeft hij nu nog steeds niet. Als hij niet kan inschatten dat hij volstrekt ongeschikt is om TD te spelen, waarom zou ik dan wel vertrouwen in de AD Te Kloese moeten hebben?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap je punt en ben het ergens best met je eens, maar dit is te kort door de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |