SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die invalbeurt van Larin was gênanter dan gênant. Dat had Kraaijeveld absoluut beter gedaan Sowieso nooit begrepen, dat hele experimenteren met een mokerlompe spits zonder techniek op je middenveld. Dat had zelfs domme Sjon niet gedaanquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Het is niet dat er veel andere en betere opties zijn. We moeten niet doen alsof Kraaijeveld het wonder is. Er is niks. En Valente kan blijkbaar verrw van 3 westrijden in de week aan.
Een soort Ajax dus.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
Ik denk oprecht dat dit FCSB van een amateurclub zou verliezen
RvP is ook gewoon slechter dan domme Sjon. Echt ontsla die idiootquote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die invalbeurt van Larin was gênanter dan gênant. Dat had Kraaijeveld absoluut beter gedaan Sowieso nooit begrepen, dat hele experimenteren met een mokerlompe spits zonder techniek op je middenveld. Dat had zelfs domme Sjon niet gedaan
Jullie bank ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
Probleem is dat RvP uit noodzaak moet wisselen. De ploeg is amper fit, geen enkele speler kan met gemak 90 minuten aan. Hij wisselt al met het oog op zondag. En dan komt je dus uit bij al de bagger die Ten Kloese heeft gehaald.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:00 schreef H.FR het volgende: [..] Nou, Van Persie natuurlijk. Dat is namelijk de trainer. Zelfs met al deze blessures moet je hier met speels gemak winnen. En de blessures die er zijn daar kan je je ook van afvragen of die voor een aanzienlijk deel niet door trainingsmethoden komen.
Het middenveld was los zand met Larin. Met Kraaijeveld had het sowieso beter gestaan. Grote fout van van Persie ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die invalbeurt van Larin was gênanter dan gênant. Dat had Kraaijeveld absoluut beter gedaan Sowieso nooit begrepen, dat hele experimenteren met een mokerlompe spits zonder techniek op je middenveld. Dat had zelfs domme Sjon niet gedaan
Wat lul je nou, ik heb in het ajaxtopic continu al gepost dat ik een verlies tegen ajax verwacht. Debieltjequote:
Kunnen er echt geen reet van inderdaad. Een 36-jarige invaller die na een kwartier al niet meer kon lopenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
Het feit dat de ploeg niet fit is, is toch echt zijn probleem/foutquote:Op donderdag 11 december 2025 23:03 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Probleem is dat RvP uit noodzaak moet wisselen. De ploeg is amper fit, geen enkele speler kan met gemak 90 minuten aan. Hij wisselt al met het oog op zondag. En dan komt je dus uit bij al de bagger die Ten Kloese heeft gehaald.
Schuld vanquote:Op donderdag 11 december 2025 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik wil gewoon even rustig zitten, als je die 2 eruit haalt kan je er donder op zeggen dat in minuut 70 ofzo de 2-3 valt en het weer volkomen kut wordt.
Eerst Te Kloese eruit en een fatsoenlijke TD halen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:02 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
RvP is ook gewoon slechter dan domme Sjon. Echt ontsla die idioot
Had ook gewoon de 3-4 erin kunnen tikken, maar om een of andere reden moet er eerst weer een mannetje uitgekapt worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef Maastoren het volgende:
Moussa heeft oneindig krediet en is je aanvoerder…..Wat hij bij de laatste goal deed kan echt niet.
Positie van RvP is onhoudbaar. Maakt vreemde keuzes en er zit 0 lijn in het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |