Geloof niet dat zon meisje uit zon cultuur zichtbaarder is zonder hoofddoekquote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een volwassen man. Geen meisje van 8 dat verstopt wordt onder hopen stof en onzichtbaar gemaakt.
Wat denk je dat dat met zo een meisje haar zelfvertrouwen doet? Haar eigenwaarde?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof niet dat zon meisje uit zon cultuur zichtbaarder is zonder hoofddoek
Ik vind het bij een erg jong kind schokkend om te zien.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geloof niet dat zon meisje uit zon cultuur zichtbaarder is zonder hoofddoek
Geen idee maar ikdenk niet dat een overheid die zegt 'jij mag dat niet meer op' dat gaat verhelpenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat met zo een meisje haar zelfvertrouwen doet? Haar eigenwaarde?
Ik vind het ook niksquote:Op donderdag 11 december 2025 20:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het bij een erg jong kind schokkend om te zien.
In Turkije, Egypte, en vele andere landen waar men islamitisch is zie je dat niet eens, zo jong.
Het maakt een kind ergens toch minder kind ofzo, dat de haren al zo bedekt moeten worden. Van een of andere God ofzo.
Ze is dan op school tenminste een gewoon kind zoals de rest.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee maar ikdenk niet dat een overheid die zegt 'jij mag dat niet meer op' dat gaat verhelpen
Lijkt me een naieve gedachtequote:Op donderdag 11 december 2025 20:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze is dan op school tenminste een gewoon kind zoals de rest.
(in de hoop dat ze naar school blijven gaan)
Zaten?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja omdat de politici die er zaten te dom waren om te schijten
Mooi he dat je dat gewoon mag vinden. Je kan zelfs een cartoon van een voetballer maken of grappen over voetbal, allemaal geen probleemquote:
Ja niks mis mee lijkt mequote:Op donderdag 11 december 2025 20:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mooi he dat je dat gewoon mag vinden. Je kan zelfs een cartoon van een voetballer maken of grappen over voetbal, allemaal geen probleem
Je doet weer eens alsof er een gelijk speelveld is.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de jongens dan? In Israël liepen hele jonge jongens al heel traditioneel, met een keppeltje en kapsel met van die pijpenkrullen.
Vind dat er gewoon 1 lijn moet worden getrokken.
In België zie je ze ook.
Dat zulke jonge meiden geen hoofddoek horen te dragen, is geen discussie.
Ik ben er eigenlijk voor dat zulke jonge kids geen religie hoeven uit te dragen in hun uiterlijk. Dat kan als ze ouder zijn altijd nog, en hopelijk uit vrije wil.
Exact. Niks mis mee. Doen zij ook allemaal.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het bovendien een raar argument.
'onder meer omdat het alleen toezag op moslims.'
Ja, dus? Dat is ook de letterlijke bedoeling hier.
Omdat ik dit soort schijnpolitiek lachwekkend vind. Het is onzin, want het zal nooit stand kunnen houden.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zal het bestraft moet worden als mensen zich er niet aan houden. Waarom trouwens de ''?
Wees maar niet bang hoor, als er een nieuw kabinet komt, zal het ook niet uitblinken. Deze hele generatie politici heeft het gewoon niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die zitten er nog, zie Wiersma
Wil jij eigenlijk wel dat het stand houdt? Oprechte vraag want het is bekend hoe jij tegen de Islam aankijkt.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort schijnpolitiek lachwekkend vind. Het is onzin, want het zal nooit stand kunnen houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |