Pipo de Clown is het.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er met Douwe Bob? Ik ken de Yesilgoz clusterfuck natuurlijk, maar verder?
Nee hoor: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/ariana-grande/34%2035quote:Op donderdag 11 december 2025 09:58 schreef onlogisch het volgende:
34/35 staan erin. Niet ontevreden
Ja ik had die en An Ocean In Between wel echt verwacht. Winning was ook wel een beetje hoop, ik dacht al dat dat spannend ging worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Is er iets wat jullie echt missen? Ik had Undressed eigenlijk wel verwacht, maar dat zal volgend jaar wel rechtgezet worden. Van de keuzelijsttoevoegingen denk ik dat ik Chocolate (want 1975 en nog op 0) het meest opvallend vind missen.
Nee, René Karst en Gerard Joling zijn een stuk serieuzere artiesten inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2025 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pipo de Clown is het.
Ik kan die man niet meer serieus nemen.
Dat Mani dood was is nauwelijks in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:33 schreef hihohaswessam het volgende:
wel een rene karst dodenbonus maar niet voor d'angelo of de stone roses, niet verassend maar wel wonderlijk
Dat hoort wat mij betreft niet thuis in de top2000.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Nee, René Karst en Gerard Joling zijn een stuk serieuzere artiesten inderdaad
Zoals ik het nu bekijk zijn we die ook binnen 2 tot 3 jaar weer kwijt afhankelijk van hoe hoog ze dit jaar komen (Kist 2, Atje 3, denk ik).quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Cassa95 het volgende:
dat het aantal Nederlandse feestlallers niet echt groeit behalve Karst
Ik mis m persoonlijk absoluut niet maar had Samuel Welten hier al wel verwachtquote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Is er iets wat jullie echt missen? Ik had Undressed eigenlijk wel verwacht, maar dat zal volgend jaar wel rechtgezet worden. Van de keuzelijsttoevoegingen denk ik dat ik Chocolate (want 1975 en nog op 0) het meest opvallend vind missen.
As Long as You Follow haalt de zes.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:54 schreef Homdeck het volgende:
Uptown Girl vliegt er voor de 4e keer uit, maar dit zal ongetwijfeld vaker kunnen. Weet iemand wat het record is?
Peacefull Easy Feeling ook voor de 4e keerquote:Op donderdag 11 december 2025 11:54 schreef Homdeck het volgende:
Uptown Girl vliegt er voor de 4e keer uit, maar dit zal ongetwijfeld vaker kunnen. Weet iemand wat het record is?
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mag hopen dat dat irritante husband nummer er niet in staat..
De kwaliteit van de lijst holt met het jaar verder achteruit.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
Achja er staat erger in dat dat liedje zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De kwaliteit van de lijst holt met het jaar verder achteruit.
Dit is voor mij ook de grootste verrassing. Jammer want ik vind het de beste TWOD en daarbij kan het ook niet veel goeds voor hun andere noteringen betekenenquote:Op donderdag 11 december 2025 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had die en An Ocean In Between wel echt verwacht. Winning was ook wel een beetje hoop, ik dacht al dat dat spannend ging worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |