Pipo de Clown is het.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er met Douwe Bob? Ik ken de Yesilgoz clusterfuck natuurlijk, maar verder?
Nee hoor: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/ariana-grande/34%2035quote:Op donderdag 11 december 2025 09:58 schreef onlogisch het volgende:
34/35 staan erin. Niet ontevreden
Ja ik had die en An Ocean In Between wel echt verwacht. Winning was ook wel een beetje hoop, ik dacht al dat dat spannend ging worden.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Is er iets wat jullie echt missen? Ik had Undressed eigenlijk wel verwacht, maar dat zal volgend jaar wel rechtgezet worden. Van de keuzelijsttoevoegingen denk ik dat ik Chocolate (want 1975 en nog op 0) het meest opvallend vind missen.
Nee, René Karst en Gerard Joling zijn een stuk serieuzere artiesten inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2025 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pipo de Clown is het.
Ik kan die man niet meer serieus nemen.
Dat Mani dood was is nauwelijks in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:33 schreef hihohaswessam het volgende:
wel een rene karst dodenbonus maar niet voor d'angelo of de stone roses, niet verassend maar wel wonderlijk
Dat hoort wat mij betreft niet thuis in de top2000.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Nee, René Karst en Gerard Joling zijn een stuk serieuzere artiesten inderdaad
Zoals ik het nu bekijk zijn we die ook binnen 2 tot 3 jaar weer kwijt afhankelijk van hoe hoog ze dit jaar komen (Kist 2, Atje 3, denk ik).quote:Op donderdag 11 december 2025 10:39 schreef Cassa95 het volgende:
dat het aantal Nederlandse feestlallers niet echt groeit behalve Karst
Ik mis m persoonlijk absoluut niet maar had Samuel Welten hier al wel verwachtquote:Op donderdag 11 december 2025 10:28 schreef Tussle266 het volgende:
Is er iets wat jullie echt missen? Ik had Undressed eigenlijk wel verwacht, maar dat zal volgend jaar wel rechtgezet worden. Van de keuzelijsttoevoegingen denk ik dat ik Chocolate (want 1975 en nog op 0) het meest opvallend vind missen.
As Long as You Follow haalt de zes.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:54 schreef Homdeck het volgende:
Uptown Girl vliegt er voor de 4e keer uit, maar dit zal ongetwijfeld vaker kunnen. Weet iemand wat het record is?
Peacefull Easy Feeling ook voor de 4e keerquote:Op donderdag 11 december 2025 11:54 schreef Homdeck het volgende:
Uptown Girl vliegt er voor de 4e keer uit, maar dit zal ongetwijfeld vaker kunnen. Weet iemand wat het record is?
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ik mag hopen dat dat irritante husband nummer er niet in staat..
De kwaliteit van de lijst holt met het jaar verder achteruit.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je.
Achja er staat erger in dat dat liedje zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De kwaliteit van de lijst holt met het jaar verder achteruit.
Dit is voor mij ook de grootste verrassing. Jammer want ik vind het de beste TWOD en daarbij kan het ook niet veel goeds voor hun andere noteringen betekenenquote:Op donderdag 11 december 2025 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had die en An Ocean In Between wel echt verwacht. Winning was ook wel een beetje hoop, ik dacht al dat dat spannend ging worden.
Ik vermoed de 30ste jaquote:Op donderdag 11 december 2025 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Welke dag zou het meest Marco, Suus en Freek-dicht zijn? 29, 30 of 31 december?
Zal wel 30 worden ja.quote:
30 december.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Welke dag zou het meest Marco, Suus en Freek-dicht zijn? 29, 30 of 31 december?
Mooie momenten voor de boodschappen, douchen, hond uitlaten of bijslapenquote:Op donderdag 11 december 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
30 december dus. Ik kijk wel uit naar uurtjes met 2x s&f en 2x marco. Dat worden echt topuurtjes op deze plek.
We kunnen gewoon de 30e met z'n allen een top2000-loze dag inplannen en ergens een meet houden ofzoquote:Op donderdag 11 december 2025 12:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooie momenten voor de boodschappen, douchen, hond uitlaten of bijslapen
Heeft ok01/houdjemond nog niet gestemd dan? Meende dat één van deze twee users helemaal gek was van de Disturbed-cover.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
De tussenstand van de Fok2000 na 37 lijstjes:
Simon & Garfunkel: 6
Disturbed: 0
30e gewoon lekker de Snob opzetten en dan klagen over alle takkeherrie, is ook weer eens wat andersquote:Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef camilero het volgende:
[..]
We kunnen gewoon de 30e met z'n allen een top2000-loze dag inplannen en ergens een meet houden ofzo
Afsluiter op die kuipconcerten. Gitaartje en kaarslicht enzo. Was blijkbaar heel wat.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:00 schreef Cassa95 het volgende:
Di-Rect - All In Vain kwam binnen ZONDER KEUZELIJST ????
Normaalgesproken vind ik de 30e juist nog de beste dag qua muziek dus die wil ik niet missen.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef camilero het volgende:
[..]
We kunnen gewoon de 30e met z'n allen een top2000-loze dag inplannen en ergens een meet houden ofzo
Zo ver ben ik nog niet. HJM was laat dit jaarquote:Op donderdag 11 december 2025 13:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heeft ok01/houdjemond nog niet gestemd dan? Meende dat één van deze twee users helemaal gek was van de Disturbed-cover.
Nah dat is ook weer zowat. Genoeg pareltjes ook de 30equote:Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Helaas waren al meerdere keren tot de conclusie gekomen dat de smaak van Fok! en de smaak van "het Nederlands volk" nogal van elkaar verschillenquote:Op donderdag 11 december 2025 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
De tussenstand van de Fok2000 na 37 lijstjes:
Simon & Garfunkel: 6
Disturbed: 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrije keuzes door acties (6), met een herintreder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De recente hits, nieuw op de keuzelijst (27):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude favorieten, maar nieuw op de keuzelijst (16):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe binnenkomers, al zichtbaar in de Extra 500 van 2023 (6):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige nieuwe binnenkomers (11):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan de 52 overige herintreders, naast Vrij Zijn, met eerst degene die maar één jaar gemist hebben en dus voor het laatst in 2023 present waren (26):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan de 21 die in 2023 wel in de Extra 500 stonden en nu de lijst terug in zijn gestegen (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot slot nog een aantal die niet in 2023 (en dus ook niet in 2024) zichtbaar waren, maar nu bonussen ontvangen (5):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien dit wel veel focus had op de keuzelijst en het laatste jaar dat het nummer genoteerd stond, hier nog een extra maal alle DABs waarvoor we een lichtje kunnen opsteken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassa95 op 12-12-2025 09:02:30 ]Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Als men nog extra redenen weet, geef het dan door. Dan is 'ie af voor 'ie in de OP staat voor altijdMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Ik zou een aparte categorie DAB maken. Dat verdient dit jaar welquote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Cassa95 het volgende:
Als men nog extra redenen weet, geef het dan door. Dan is 'ie af voor 'ie in de OP staat voor altijdMy friends all drive horses![]()
Die twee van de 21P lijken me zeer waarschijnlijk een gevolg van de aankondiging een week voor de stemweek van de headline op Pinkpop (zeg ik dat goed, of was het Lowlands?) volgend jaar. Maar dat hoeft niet perse.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Cassa95 het volgende:
Als men nog extra redenen weet, geef het dan door. Dan is 'ie af voor 'ie in de OP staat voor altijdAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Mogen dat dan DABjes en Ziektes door elkaar zijn?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou een aparte categorie DAB maken. Dat verdient dit jaar welMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Pinkpop ja, stonden ook weer in de Ziggo Dome net als een paar jaar terug. Het zal allemaal net het zetje gegeven hebben.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die twee van de 21P lijken me zeer waarschijnlijk een gevolg van de aankondiging een week voor de stemweek van de headline op Pinkpop (zeg ik dat goed, of was het Lowlands?) volgend jaar. Maar dat hoeft niet perse.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Wel jammer dat Froukik er trouwens weer eentje bij krijgt. Kwijt bevat wel slechts 35x het woord ik. Maar dat wordt opgevangen door vaker mij en mezelf.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
De grap blijft dat elke Top40-hit met S10 is en elke Top2000-notering solo. Helaas.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wel jammer dat Froukik er trouwens weer eentje bij krijgt. Kwijt bevat wel slechts 35x het woord ik. Maar dat wordt opgevangen door vaker mij en mezelf.
Ik Haat Hem Voor Jou had ik echt wel verwacht op zowel de keuzelijst als de gifjessite.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Forum Opties Forumhop: Hop naar: