Je kunt er bij 4 sporen wel vanuit gaan dat er 2 voor de S-bahn zijn. Zeker als je stations hebt met andere perronhoogtes en dergelijke.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:45 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zie je of iets S-Bahn spoor is dan?
Hamburg? Dat is grotendeels een eigen netwerkquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef derLudolf het volgende:
Dat is toch eigenlijk alleen Berlin? In de rest van het land reden tot niet heel lang geleden ook gewoon 111 en 143 met S Bahnen
Moet zeggen dat het onbeschikbaar zijn van voordelinge dagkaarten als kruidvatkaartje etc tegenwoordig het ook niet heel interessant maakt. Naast dat ik de tijd en zin om een dag in de trein te zitten ook echt niet meer voor me zie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal lieve treinenvriendjes![]()
Het is ook wel een beetje mijn schuld ja. Ik trein nauwelijks meer "voor de lol". Alleen de jaarlijkse PTA TT NYR vind ik nog leuk. Verder hoop ik dat Fok! nog lang blijft bestaan. Heeft als sociaal medium toch een stuk meer te bieden dan de kwartsecondevergankelijkheid van Facebook et al.
het is wel zo dat rondjes in Nordrhein Westfalen veel interessanter zijn dan in Niedersachsenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:17 schreef derLudolf het volgende:
Dat is de reden dat ik voor plezier rondjes altijd Duitsland in ben gegaan @:b2py
Maar als je niet aan de grens woont is dat ook geen optie.
RE22 van Keulen naar Trier via Gerolstein.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Al plannen waar je naartoe wilt Marc?
Ik zit in het diepe zuiden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een flinke trip vanaf hier, waar woon je ergens dan?
Van hier een directe trein naar Aken en Luik. Als die rijdt danquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:53 schreef derLudolf het volgende:
Ja kijk dat scheelt al een heel stuk
de Drielandentrein is een groot succesquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van hier een directe trein naar Aken en Luik. Als die rijdt dan
Ja, echt een superding, hebben ze aan de goede partij gegeven welquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de Drielandentrein is een groot succes
Oh joh, dan halen ze gewoon die van hier naar het noorden, dat boeit ze echt niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer ze de laatste noordelijke GTW's gaan verbouwen. Volgens mij hebben de verbouwde stellen op dit moment namelijk nog geen toelating in Duitsland en is het wachten daar op ....
Enigszins, maar ik heb ook al een aantal keer een InterRail gebruikt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef derLudolf het volgende:
Tikt lekker aan met de Status- en Bonuspunkte dan zeker @:James1988 ?
Oh dat is het niet hoor. Ik heb tegenwoordig een OVC van de baas. Reizen binnen NL kost me niks meerquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het onbeschikbaar zijn van voordelinge dagkaarten als kruidvatkaartje etc tegenwoordig het ook niet heel interessant maakt. Naast dat ik de tijd en zin om een dag in de trein te zitten ook echt niet meer voor me zie.
yesyes. Enige voorwaarde (vanuit de belastingdienst) is dat ik minimaal 10 % van de werkdagen naar kantoor kom.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:42 schreef derLudolf het volgende:
Die mag je ook in je vrije tijd gebruiken Fles?
Absoluut. Naast de gele tram is er een rode tram, een toeristische route. Er is een audiotour in die tram.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Die trammetjes in Lissabon blijven leuk, ondanks dat ongeval met die kabeltram vorig jaar
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Absoluut. Naast de gele tram is er een rode tram, een toeristische route. Er is een audiotour in die tram.
Wel humor dat in elke reisgids staat dat je vooral moet blijven zitten in de gele tram, omdat je anders je zitplaats kwijt bent. De tram kwam aan bij de eindhalte en ja hoor, iedereen bleef zitten.
Beter of slechter dan in Europa?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:54 schreef Ireyon het volgende:
Sendai - Tokyo, een rit van 320 kilometer, in 93 minuten. Mezelf op de "Green car" getrakteerd (In principe "eerste klas" maar in de verste verte niet vergelijkbaar met wat in Europa "eerste klas" genoemd wordt).
Wel wat ja. Ik hoop dat de route Oldenzaal - Hengelo - Amersfoort - Zwolle - Dronten - Almere Centrum - Diemen Zuid - Amsterdam Arena - Woerden - Alphen a/d Rijn - Leiden - Hoofddorp - Schiphol - Amersfoort - Hengelo - Oldenzaal begaanbaar blijft vandaagquote:
Het jaar is nog geen drie dagen oudquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:02 schreef b2py het volgende:
Meer wisselstoringen vandaag dan tot nu toe het hele jaar bij elkaar manmanman
Alsof het een gunst isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef Eix het volgende:
[ afbeelding ]
“Er zijn nu geen storingen. Fijn!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |