SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat voor tips zou jij geven waar ik over moet nadenken en waarom wel of niet aan beginnen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hij is fijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
en zij heeft gewoon een enorm slecht inschattingsvermogen qua mannen, wat voor jou heel prettig is omdat jij ook een beetje een vreemd figuur bent
Er is nog een mogelijkheid, maar dat is een beetje politiek incorrect om te benoemen, maar ook in dat geval zou ik daar geen relatie mee beginnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
Zo jonge kinderen en dan uit elkaae, er zijn 2 opties: Die kerel is een debiel en daarom is hun relatie voorbij en zij heeft gewoon een enorm slecht inschattingsvermogen qua mannen, wat voor jou heel prettig is omdat jij ook een beetje een vreemd figuur bent, of, zij is fakking cray cray en onmogelijk mee om te gaan.
Dat is juist wel gepast. Ik vraag het altijd heel snel want heb echt geen zin in 'babymomma' gezeik.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef Paul het volgende:
Omdat we alleen nog hebben ge-appt nog niet de vragen over haar ex gesteld. Vond ik niet gepast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |