SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat voor tips zou jij geven waar ik over moet nadenken en waarom wel of niet aan beginnen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Hij is fijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
en zij heeft gewoon een enorm slecht inschattingsvermogen qua mannen, wat voor jou heel prettig is omdat jij ook een beetje een vreemd figuur bent
Er is nog een mogelijkheid, maar dat is een beetje politiek incorrect om te benoemen, maar ook in dat geval zou ik daar geen relatie mee beginnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
Zo jonge kinderen en dan uit elkaae, er zijn 2 opties: Die kerel is een debiel en daarom is hun relatie voorbij en zij heeft gewoon een enorm slecht inschattingsvermogen qua mannen, wat voor jou heel prettig is omdat jij ook een beetje een vreemd figuur bent, of, zij is fakking cray cray en onmogelijk mee om te gaan.
Dat is juist wel gepast. Ik vraag het altijd heel snel want heb echt geen zin in 'babymomma' gezeik.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef Paul het volgende:
Omdat we alleen nog hebben ge-appt nog niet de vragen over haar ex gesteld. Vond ik niet gepast
Wat bedoel je met babymomma. En zon onderwerp vind ik beter om in echt te vragenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is juist wel gepast. Ik vraag het altijd heel snel want heb echt geen zin in 'babymomma' gezeik.
Wel handig om te weten eigenlijk. Als dat nog niet afgehandeld is of ze elkaar nog de koppen in slaan, dan moeten ze dat eerst allemaal maar oplossen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef Paul het volgende:
Omdat we alleen nog hebben ge-appt nog niet de vragen over haar ex gesteld. Vond ik niet gepast
Ik ben een vrouw. Als ik app met een man met kinderen, hebben die kinderen (waarschijnlijk) een moeder. Ik heb er geen zin in als zij in een vechtscheiding zitten of dat zo'n vrouw niet normaal kan doen. Of nog erger; hij niet normaal kan doen tegen de moeder van z'n kinderen.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat bedoel je met babymomma. En zon onderwerp vind ik beter om in echt te vragen
Ik snap wat je zegt, maar je hebt moeders en moeders. Met de moeder van mijn oudste kinderen heb ik gewoon normaal contact. Niet veel, enkel alleen wanneer nodig, maar wel gewoon normaal.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Als ik app met een man met kinderen, hebben die kinderen (waarschijnlijk) een moeder. Ik heb er geen zin in als zij in een vechtscheiding zitten of dat zo'n vrouw niet normaal kan doen. Of nog erger; hij niet normaal kan doen tegen de moeder van z'n kinderen.
Dusja, dat wil ik echt al heel snel in het app contact weten ja. Hoe hij over de moeder van z'n kinderen praat is ontzettend belangrijk.
Je praat nu toch ook fatsoenlijk over moeder 2? Dat vind ik belangrijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar je hebt moeders en moeders. Met de moeder van mijn oudste kinderen heb ik gewoon normaal contact. Niet veel, enkel alleen wanneer nodig, maar wel gewoon normaal.
De moeder van de jongste negeer ik zoveel mogelijk. Dat zal wel niet normaal zijn, maar bij een borderliner werkt dat wel het beste voor mij.
Echt een heel genuanceerd antwoord ook.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
Appen boeit niks. Afspreken, en daarna ga je pas deze vragen stellen, je weet nu amper hoe zo'n persoon is.
Iemand met 2 van zulke jonge kinderen, ik zou terughoudend zijn. Waar is de vader? Heeft hij ook de kinderen bij hem thuis, of doet zij alles alleen?
Zo jonge kinderen en dan uit elkaae, er zijn 2 opties: Die kerel is een debiel en daarom is hun relatie voorbij en zij heeft gewoon een enorm slecht inschattingsvermogen qua mannen, wat voor jou heel prettig is omdat jij ook een beetje een vreemd figuur bent, of, zij is fakking cray cray en onmogelijk mee om te gaan.
Succes ermee!
Ja, op die manier. Ik maak d'r niet uit voor van alles en nog wat. Als iemand wat vraagt, dan gewoon feitelijk wat er is gebeurd en zo. Ze grijpt wel alles aan om contact te zoeken en te houden, vooral als zij daar zelf behoefte aan heeft, dus vandaar dat ik haar zoveel mogelijk negeer.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Je praat nu toch ook fatsoenlijk over moeder 2? Dat vind ik belangrijk.
Als je haar in 'het sekreet' zou noemen ofzo, dan ben ik er gewoon meteen klaar mee. Of 'dat wijf' of weet ik veel.
Of als zij elke 3 dagen jankend voor je deur zou staan. Sorry, kan jij niks aan doen, maar daar heb ik geen zin in haha!
Wat zitten hier een hoop aannames in, zeg. Je wereld veranderd nogal als je kinderen krijgt. Ineens heb je veel minder tijd samen, sta je als partner niet meer op plek één en merk je verschillen in normen en waarden op het gebied van opvoeden. Als je dan ook nog eens te maken krijgt met een kind waarin niet alles gemakkelijk gaat en het mogelijke slaapgebrek wat daarbij kan horen, dan kan ik mij best voorstellen dat de uitslag niet altijd positief is.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:43 schreef Marsenal het volgende:
Appen boeit niks. Afspreken, en daarna ga je pas deze vragen stellen, je weet nu amper hoe zo'n persoon is.
Iemand met 2 van zulke jonge kinderen, ik zou terughoudend zijn. Waar is de vader? Heeft hij ook de kinderen bij hem thuis, of doet zij alles alleen?
Succes ermee!
Deze is ook weer heel fijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:31 schreef D. het volgende:
En jij bent toch alleen maar van de verzonnen relaties, dus over een echte zou ik me dan geen zorgen maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |