wowquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Weghorst is echt volkomen gestoord. Dat soort labiele figuren verpesten de hele groepsdynamiek. Ik ben het met @:ggmm eens
Een wandelende TBS-patiënt met de techniek van Michiel Kramerquote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weghorst kan prima bij Ajax spelen. Stel je eens niet zo aan.
Op haxball noemde ik mezelf een tijdje chevy Dolberg ooitquote:
Oke. Staat genoteerd.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op haxball noemde ik mezelf een tijdje chevy Dolberg ooit
Nu is Michiel Kramer ook een TBS-patiënt met de techniek van Michiel Kramerquote:Op woensdag 10 december 2025 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wandelende TBS-patiënt met de techniek van Michiel Kramer
Wat is men in Amsterdam diep gezonken
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Positief je hebt al pre orders lopen bij de lokale Welkoop. Gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dom.quote:
Ze kunnen ook niet fatsoenlijk rennenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ligt bij beide teams helemaal open elke keer.
Ik heb liever Arne Slot.quote:
Gelukkig zit jij dan niet in de IFABquote:Op woensdag 10 december 2025 19:31 schreef Zorro het volgende:
Dit soort overtredingen mogen wat mij betreft gewoon rood zijn
Ze weten daar niet wat ze missen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij dan niet in de IFAB
Buitenspel is noodzakelijkquote:Op woensdag 10 december 2025 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze weten daar niet was ze missen.
Buitenspel zou allang afgeschaft zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |