Bedankt, @Zorroquote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Prachtig doelpunt
Altijd al in geloofd
Liever een scrunchie?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef Coco het volgende:
Lekkere goal, alleen dat haarbandje kan echt niet.
Boeiend. Als ie maar scoortquote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef Coco het volgende:
Wat vind je van het haarbandje van Ayase?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef Coco het volgende:
Hopelijk blijft Dolberg gewoon fit nu.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dolberg > Weghorst
Maar dat is niet zo lastig. Wat die psychopaat bij Ajax doet vraag ik me dagelijks af.
Weghorst kan prima bij Ajax spelen. Stel je eens niet zo aan.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef GGMM het volgende:
Dolberg > Weghorst
Maar dat is niet zo lastig. Wat die psychopaat bij Ajax doet vraag ik me dagelijks af.
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heb je daar een mening over.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Betekent dat meteen dat ik iets van vuurwerk vind?
Dat is normaal in Japan.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van het haarbandje van Ayase?
Is die negatief of positief, denk je?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heb je daar een mening over.
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weghorst kan prima bij Ajax spelen. Stel je eens niet zo aan.
Maar Weghorst is echt volkomen gestoord. Dat soort labiele figuren verpesten de hele groepsdynamiek. Ik ben het met @GGMM eensquote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weghorst kan prima bij Ajax spelen. Stel je eens niet zo aan.
Lekker maat. Waf ga je doen?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ga tijdens de 2e helft sporten trouwens
sorry
Pittigquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is die negatief of positief, denk je?
wtfquote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Weghorst is echt volkomen gestoord. Dat soort labiele figuren verpesten de hele groepsdynamiek. Ik ben het met @:ggmm eens
Positief je hebt al pre orders lopen bij de lokale Welkoop. Gok ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is die negatief of positief, denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |