Teleurstellend dat mensen zo met jouw autoriteit omspringen, manquote:Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een PM met leesbevestiging had gestuurd
We schrijven de 0 uit 8 alvast opquote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een schande is dit Ajax voor het Nederlands voetbal.
Je kunt geen gesprek meer voeren met een of andere random taxi chauffeur in een of ander random land over voetbal. Zonder uitgelachen te worden.
Graag delen hoe je reageert.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef Coco het volgende:
Oh ik zie dat ik twee pm's van @:tong80 vandaag heb ontvangen.
Omdat je zeurt over lichtjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit tegen mij?
Met emotie.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Graag delen hoe je reageert.
Nee ik heb het gevoel dat er iets aan de hand is. Het is ook niet zo dat dat nou een heel labiel figuur was.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik ontzettend lastig voor je, maar wellicht is het ook verstandig om te overwegen dat @:neef_wuppie ermee zit. Jullie relatie op het forum liep al niet heel lekker. Misschien moeten jullie in mediation gaan.
Rosario is eigenlijk wel underrated in Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef PSVCL het volgende:
Moro is max 1m55![]()
Mokio de nieuwe Rosario!
Je kan niet voor iedereen een rots in de branding zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb het gevoel dat er iets aan de hand is. Het is ook niet zo dat dat nou een heel labiel figuur was.
Maar goed, wat doe je eraan.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:06 schreef RipCity het volgende:
Degene die Dolberg heeft gehaald moet echt ontslagen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |