quote:Op woensdag 10 december 2025 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]Was die frontale foto van onze Braziliaanse danser Paixão toch leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Eerder in een rivier.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:08 schreef RipCity het volgende:
Hoort zo'n Steur niet eerder bij FC Volendam?
Praten ze 'm al in Oranje na 1 aardig potje tegen een Fortuna?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie geen grootste carrière voor je als scout. Ik bewaar deze even.
Verliezen in Letland, het weggeven van de titel, vrijwel alles wat Weghorst deed, Heitinga en thuis verliezen van Excelsior balen dat ze toch niet bovenaan zijn geëindigdquote:Op woensdag 10 december 2025 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ajax staat achter tegen een club wiens supporters aan een lichtjesact doen. Op de valreep mijn persoonlijke dieptepunt van 2025.
Als het fakkels zijn is het ook niet goed. Jullie zijn hier af en toe net die buurman die de bal lek stak als de bal over de schutting vloog.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ajax staat achter tegen een club wiens supporters aan een lichtjesact doen. Op de valreep mijn persoonlijke dieptepunt van 2025.
Leverzwembad.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:08 schreef RipCity het volgende:
Hoort zo'n Steur niet eerder bij FC Volendam?
River Plate?quote:
Nee maar wel een speler met potentie. Hetzelfde geldt voor Bounida, Bouwman en Mokio. Wat dat betreft zou je best de contouren van een aardig elftal hier kunnen zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Praten ze 'm al in Oranje na 1 aardig potje tegen een Fortuna?
Waarom zeg je dit tegen mij?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het fakkels zijn is het ook niet goed. Jullie zijn hier af en toe net die buurman die de bal lek stak als de bal over de schutting vloog.
'quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee maar wel een speler met potentie. Hetzelfde geldt voor Bounida, Bouwman en Mokio. Wat dat betreft zou je best de contouren van een aardig elftal hier kunnen zien.
En @KingRoland ?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk gaat @:tong80 weer snel posten
En @Littlerabbitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |