We zeggen nee tegen de nsb.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis Neef_Wuppie wel een beetje.
Gelukkig zijn ze nu nog volop in de race voor de Champions Leaguequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Bij de tour de france is die rode lantaarn altijd een mooie prijs.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu nog volop in de race voor de Champions League
Die had me een PM gestuurd of hij terug mocht en ik had gezegd oke maar na zijn PM is hij nooit meer online geweest en ingelogd geweest en hij heeft mijn antwoord niet gelezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik mis Neef_Wuppie wel een beetje.
Er ontbrak gewoon teveel emotie in jouw reactie.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had me een PM gestuurd of hij terug mocht en ik had gezegd oke maar na zijn PM is hij nooit meer online geweest en ingelogd geweest en hij heeft mijn antwoord niet gelezen.
Eerlijk gezegd zit dat me ook helemaal niet lekker
Mijn reactie die hij nooit gelezen heeft bedoel jequote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er ontbrak gewoon teveel emotie in jouw reactie.
Hoe weet je dat hij dat nooit gelezen heeft?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn reactie die hij nooit gelezen heeft bedoel je
Je hebt gelijk sorry.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dombo jouw berichten aandachtig leest.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een PM met leesbevestiging had gestuurdquote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij dat nooit gelezen heeft?
Dat of hij is niet zo slimquote:Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dombo jouw berichten aandachtig leest.
Niet zo stokeren.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dombo jouw berichten aandachtig leest.
Dat vind ik ontzettend lastig voor je, maar wellicht is het ook verstandig om te overwegen dat @Neef_Wuppie ermee zit. Jullie relatie op het forum liep al niet heel lekker. Misschien moeten jullie in mediation gaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had me een PM gestuurd of hij terug mocht en ik had gezegd oke maar na zijn PM is hij nooit meer online geweest en ingelogd geweest en hij heeft mijn antwoord niet gelezen.
Eerlijk gezegd zit dat me ook helemaal niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |