Ja oftewel je wil mensen hier illegaal maken omdat ze niet aan jouw idee van onze cultuur voldoen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die mensen zijn nu nog legaal, dat kan ook zomaar veranderen. De wetten hier zijn niet in beton gegoten. Net zoals de cultuur en demografische samenstelling van de bevolking volgens linkse contreien niet in beton gegoten is, en altijd aan verandering onderhevig is.
Je gaat geen antwoorden krijgen, want als ze zich moeten verduidelijken dan kom je er toch altijd op uit dat ze onrechtmatig onderscheid willen maken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Jongens, het escaleert hier helemaal uit de hand. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En volgens mij geldt dat eigenlijk voor iedereen hier.
VvMU is een groot goed, maar dit topic verzandt gewoon door gezwets in de ruimte. Dat moet iemand met het statuur van @:Lyrebird toch niet willen?
Laten we allemaal even rustig ademhalen, en de boel eens even rustig afpellen:
• Wat is nu onze cultuur?
• Maakt de witte mannen cultuur onze westerse cultuur superieur? (@:Oud_Student)
• Welke subculturen ondermijnen onze cultuur?
• Een fietsend meisje, zwarte piet, wegzwijmelen bij heel veel mooie fietspaden, en zeggen waar het op staat. Is dit onze cultuur en gaan we hierop normeren?
• Waar begint de zelfhaat van de echte Nederlander, en wanneer komt de haat van externe factoren in onze maatschappij?
• In de woorden van Baudet is een haags bakkie pleur pure zelfhaat. Is de topicstarter het daarmee eens? Is het drinken van een espresso dan geen zelfhaat? En hoe zit het met Turken die aan de Turkse koffie zitten?
• Zesjescultuur en 'dat alles maar moet kunnen´ is volgens de topicstarter een vorm van zelfhaat. Wat moeten we met een moslim die denkt zijn HAVO-diploma te halen met alleen maar zesjes? Is dat nog zelfhaat, of directe ondermijning van onze cultuur?
• Welke mensen binnen een subcultuur moeten worden gedeporteerd als ze ondermijnend bezig zijn? Terroristen, criminelen, mensen die niet geïntegreerd zijn? Tweede generatie, of tiende generatie migranten?
• Welke mensen binnen een subcultuur moeten beperkingen worden opgelegd in hun vrijheid binnen onze samenleving? (@:HowardRoark)
• Welke beperkingen zijn dit? Mogen ze geen burgemeester, of andere bestuurlijke functies uitvoeren? Mogen ze in de plantsoendienst werken? Moeten er kampen komen?
Als die vrouw zo graag een hoofddoek draagt, dan moet ze dat vooral blijven doen. In een land waar vrouwen hoofddoeken dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:04 schreef Hexagon het volgende:
Enkele users hebben er wel een totale mistwolk van gemaakt.
Wie moeten nu weggestuurd worden? Mensen die nog geen NL-nationaliteit hebben of ook die er wel al jaren een hebben? En moet een vrouw die met een hoofddoek op straat loopt, maar wel een baan heeft en geen strafblad heeft ook weggestuurd worden?
Blijf dat maar vooral volhouden dat je het niet snapt. Misschien gaan mensen het nog geloven. Daar zijn Nederlanders namelijk wel goed in: in het geloven in sprookjes. In de multiculturele samenleving. Heeft nooit iemand voor gestemd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Jongens, het escaleert hier helemaal uit de hand. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En volgens mij geldt dat eigenlijk voor iedereen hier.
De lijst van Howard staat haaks op wat jij hier zegt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie hoe dat in strijd is met de grondwet. We gaan mensen niet ongelijk behandelen die zich gelijk gedragen in gelijke omstandigheden. We doen het op basis van objectieve criteria.
Zoals eerder gezegd: criminelen wordt soms al het paspoort ingenomen. Dus het kan.
Dat weet ik en dat is helaas een teken des tijds, want het gebeurt op veel onderwerpen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar om dat te kunnen zeggen moet er wel duidelijk zijn dat men dat wil. Maar dar blijft men veilig om de hete brei heendraaien.
Kom op, geef nou eens een sluitende definitie van onze cultuur.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Blijf dat maar vooral volhouden dat je het niet snapt. Misschien gaan mensen het nog geloven. Daar zijn Nederlanders namelijk wel goed in: in het geloven in sprookjes. In de multiculturele samenleving. Heeft nooit iemand voor gestemd.
Dus op basis van geloof.... hoe is dat dan geen discriminatie?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als die vrouw zo graag een hoofddoek draagt, dan moet ze dat vooral blijven doen. In een land waar vrouwen hoofddoeken dragen.
Hetzelfde geldt voor mensen die aan meisjes zitten. Prima, maar doe dat in een land waar ze dat wel normaal vinden.
Waarom doen we ons dit zelf aan?
Scooter mag inderdaad niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oeioei, mijn overgroot oma was een Duitse.
Dus als ik nu muziek van Scooter in de openbare ruimte op zet, komen ze me ineens pakken, om me bij Venlo de grens over te flikkeren,.
Mistig, je verwoord het mooi. Ze werpen dan ook een rookgordijn op, want de kern van het betoog is niet behoud van eigen cultuur, maar vooral inzetten op verwerpen van alle andere culturen (of iets wat enigszins afwijkt van je eigen cultuur).quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
Het blijft ook volstrekt mistig of iemand die legaal in Nederland is, maar kennelijk niet voldoet aan onze cultuur, weggestuurd moet worden.
Of we noemen het beestje gewoon bij de naam.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat is helaas een teken des tijds, want het gebeurt op veel onderwerpen.
Mijn vrouw draagt een hoofddoek. En dat doet ze in Nederland. Een land waar vrouwen ook een hoofddoek kunnen dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als die vrouw zo graag een hoofddoek draagt, dan moet ze dat vooral blijven doen. In een land waar vrouwen hoofddoeken dragen.
Hetzelfde geldt voor mensen die aan meisjes zitten. Prima, maar doe dat in een land waar ze dat wel normaal vinden.
Waarom doen we ons dit zelf aan?
Scherp opgemerkt. Het is inderdaad altijd wat er mis is aan de andere cultuur. Nooit een waardering of aanmoediging van de eigen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mistig, je verwoord het mooi. Ze werpen dan ook een rookgordijn op, want de kern van het betoog is niet behoud van eigen cultuur, maar vooral inzetten op verwerpen van alle andere culturen (of iets wat enigszins afwijkt van je eigen cultuur).
De insteek moet je in je achterhoofd houden - want ik hoor vrij weinig over extra geld naar musea of specifieke cursussen opleidingen Nederlandse geschiedenislessen / taal aanbieden voor (nieuwe) asielzoekers, migranten of wat dan ook.
Het is vooral: alle andere mensen moeten zoveel mogelijk beperkt worden in hun vrijheid hun eigen cultuur te beleven. Als dat de manier is waarop je je eigen cultuur moet 'redden', dan heb je wel een erg bekrompen visie van je eigen cultuur (en er tevens geen hoge dunk van).
Het boeit me helemaal geen fuck. En dat vind ik heerlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw draagt een hoofddoek. En dat doet ze in Nederland. Een land waar vrouwen ook een hoofddoek kunnen dragen.
Mooi land he!
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw draagt een hoofddoek. En dat doet ze in Nederland. Een land waar vrouwen ook een hoofddoek kunnen dragen.
Mooi land he!
Ik geef het een 9/10.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi land he!
Oke, dus een hoofddoek dragen wordt reden om je naar een ander land uit te zetten, ook als je hier legaal bent of zelf geboren bent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Noem eens een land waar dat mag?quote:Hetzelfde geldt voor mensen die aan meisjes zitten. Prima, maar doe dat in een land waar ze dat wel normaal vinden.
En het boeit jouw geen fuck als mannen naar je dochter sissen, omdat ze geen hoofddoek draagt?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Het boeit me helemaal geen fuck. En dat vind ik heerlijk.
Wat heeft de vrouw van Mutant daarmee te schaften/quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:13 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En het boeit jouw geen fuck als mannen naar je dochter sissen, omdat ze geen hoofddoek draagt?
Zij stimuleert dit gedrag.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat heeft de vrouw van Mutant daarmee te schaften/
Schijnbaar in heel veel landen, gezien het gedrag van de mannen uit die contreien zodra ze naar het westen komen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, dus een hoofddoek dragen wordt reden om je naar een ander land uit te zetten, ook als je hier legaal bent of zelf geboren bent.
Een helder verhaal in ieder geval. Maar wel een van de ratten bezeken idee dat de regering blijkbaar zulke dingen met je kan doen omdat je niet de juiste kleding aan hebt.
Waar ga je eigenlijk iemand met Nederlandse roots die zich tot de islam bekeert naartoe sturen?
[..]
Noem eens een land waar dat mag?
Noem ze eens? Gezien in de niet westerse landen waar ik ben geweest, je dat zeker niet moet flikken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Schijnbaar in heel veel landen, gezien het gedrag van de mannen uit die contreien zodra ze naar het westen komen.
Bijzondere manier van verantwoordelijkheid van de een naar de ander schuiven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |