Mevrouw Mutant wil in Nederland wonen, maar niet deelnemen aan onze maatschappij. Andersom moet Mevrouw Lyrebird het niet wagen om zich zonder hoofddoek te vertonen in het land waar meneer en mevrouw Mutant hun roots hebben liggen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Noem ze eens? Gezien in de niet westerse landen waar ik ben geweest, je dat zeker niet moet flikken.
[..]
Bijzondere manier van verantwoordelijkheid van de een naar de ander schuiven.
Het is wat. Open er een topic over.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:35 schreef probeer het volgende:
En wat te denken van mensen die maar wat graag ons land en Nederlandse cultuur gedag zeggen, om vervolgens vanuit elders te gaan open zeiken over hoe 'we' andere culturen uit moeten gaan sluiten.
Is de Nederlandse cultuur nou wel of niet wat 'we' willen?
Volgens mij komt Mutant uit Marokko. Daar kun je gewoon zonder hoofddoek over straat. In de 2x dat ik er met mevrouw xpompompomx geweest ben deed niemand er moeilijk over. En dat was in alles behalve toeristische gebieden.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mevrouw Mutant wil in Nederland wonen, maar niet deelnemen aan onze maatschappij. Andersom moet Mevrouw Lyrebird het niet wagen om zich zonder hoofddoek te vertonen in het land waar meneer en mevrouw Mutant hun roots hebben liggen.
Dit zijn machtsspelletjes die wij aan het verliezen zijn. En links vindt het prachtig.
Hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mevrouw Mutant wil in Nederland wonen, maar niet deelnemen aan onze maatschappij.
Maar wij mogen die mensen wel onderhoudenquote:Op vrijdag 12 december 2025 13:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mevrouw Mutant wil in Nederland wonen, maar niet deelnemen aan onze maatschappij. Andersom moet Mevrouw Lyrebird het niet wagen om zich zonder hoofddoek te vertonen in het land waar meneer en mevrouw Mutant hun roots hebben liggen.
Dit zijn machtsspelletjes die wij aan het verliezen zijn. En links vindt het prachtig.
Als je in een land als Nederland, waar je mag dragen wat je maar wil, een hoofddoek draagt neem je kennelijk geen deel aan de Nederlandse maatschappij. Snap jij het nog?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
Deelnemen aan de maatschappij = je precies zo gedragen als @:Lyrebird op Fok! dat voorschrijft, of hoe zit dat?
Misschien doe je dat pas als je vernielingen pleegt tijdens gemeenteraadsvergaderingen en politici intimideert?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je in een land als Nederland, waar je mag dragen wat je maar wil, een hoofddoek draagt neem je kennelijk geen deel aan de Nederlandse maatschappij. Snap jij het nog?
En natuurlijk "Daar moet een piemol in!11!!" schreeuwen als je je druk maakt om de veiligheid van je vrouwtjes.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien doe je dat pas als je vernielingen pleegt tijdens gemeenteraadsvergaderingen en politici intimideert?
Kleine piemel sukkel gespot. Bereid je maar voor op je verplicht vrijwillige emigratie. Zal vast niet zoveel werk zijn. Want je hebt toch niets, met je kleine piemel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En natuurlijk "Daar moet een piemol in!11!!" schreeuwen als je je druk maakt om de veiligheid van je vrouwtjes.
[ afbeelding ]
Als Fokker ben ik gezegend met 30cm kloppend paars.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Kleine piemel sukkel gespot. Bereid je maar voor op je verplicht vrijwillige emigratie. Zal vast niet zoveel werk zijn. Want je hebt toch niets, met je kleine piemel.
Hoeze neemt ze niet deel aan de maatschappij dan? Omdat ze een bepaalde kledingkeuze heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:38 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mevrouw Mutant wil in Nederland wonen, maar niet deelnemen aan onze maatschappij.
Volgens mij komt die uit Marokko en daar lopen gewoon vrouwen zonder hoofddoek.quote:Andersom moet Mevrouw Lyrebird het niet wagen om zich zonder hoofddoek te vertonen in het land waar meneer en mevrouw Mutant hun roots hebben liggen.
We verliezen niks. We hebben een land waar gelukkig meer mag en kan dan in Iran. Laten we het vooral zo houden en dus niet jouw plannetjes invoeren.quote:Dit zijn machtsspelletjes die wij aan het verliezen zijn. En links vindt het prachtig.
Waarom draagt mevrouw Mutant die hoofddoek dan wel in Nederland? Zijn we in Nederland ondertussen achterlijker dan in het Rif gebergte?quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij komt Mutant uit Marokko. Daar kun je gewoon zonder hoofddoek over straat. In de 2x dat ik er met mevrouw xpompompomx geweest ben deed niemand er moeilijk over. En dat was in alles behalve toeristische gebieden.
Omdat ze in Nederland mag dragen wat ze wil. We leven hier immers niet in Iran.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waarom draagt mevrouw Mutant die hoofddoek dan wel in Nederland? Zijn we in Nederland ondertussen achterlijker dan in het Rif gebergte?
Nee, dat is niet weer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat ze in Nederland mag dragen wat ze wil. We leven hier immers niet in Iran.
Wat het met achterlijkheid te maken heeft mag je zelf uitleggen.
ook religeuze vrijheden worden ingeperkt door de wet. daar heeft iedereen zich gewoon aan te houde. je religie staat niet boven de wet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:18 schreef probeer het volgende:
Tot zover andermans religieuze vrijheden volgens de zelfverklaarde liberaal (of zelfs libertariėr?)
Kommageneukquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:19 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nee, dat is niet weer.
Je kutn in Nederladn niet altijd en overal maar dragen wat je wil.
Klopt, alleen de discussie gaat erover welke wetten er wel en niet moeten zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
ook religeuze vrijheden worden ingeperkt door de wet. daar heeft iedereen zich gewoon aan te houde. je religie staat niet boven de wet.
Zijn de argumenten op en moet je het persoonlijk maken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:18 schreef probeer het volgende:
Tot zover andermans religieuze vrijheden volgens de zelfverklaarde liberaal (of zelfs libertariėr?)
ook die wetten hebben we gewoon in nederlandquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt, alleen de discussie gaat erover welke wetten er wel en niet moeten zijn in Nederland.
Wetten die gaan bepalen wat voor kleding je aan moet vind ik meer wat voor Iran.
Die wetten hoeven dus niet strenger te worden gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:25 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
ook die wetten hebben we gewoon in nederland
en ook jij houdt je daar aan (hoop ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |