Vrij zijn staat er (weer?) in.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Marco Borsato? Of kwam de vrijspraak te laat voor de stemmingen?
Ook, maar de baby kan dan de plek van Freek innemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Stemmen we tegenwoordig ook omdat iemand vader of moeder is geworden?
Heel crea bea.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sef, vernoemd naar hun bedrijfsnaam.
Toepasselijk.quote:
Echt hoor, goed over nagedacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook, maar de baby kan dan de plek van Freek innemen.
[..]
Heel crea bea.
Op deze manier dendert die trein nog wel even verder.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor, goed over nagedacht.
Toepasselijk.quote:
niet zonder reden dat Daniël Dekker zn programma er die dag mee opendequote:
Kedeng kedeng?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op deze manier dendert die trein nog wel even verder.
Staat die ook in de lijst?quote:
Geen ideequote:
Vast wel.quote:
Nooo, Per Spoor van Guus Meeuwis Vagant staat niet in de Top 2000! https://staatieindetop2000.nporadio2.nlquote:
en voor Dobby?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef rival het volgende:
Ik boycot Marco nog steeds. Net als Diddy.
Alleen voor R. Kelly maak ik een uitzondering.
*sad trombone*quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nooo, Per Spoor van Guus Meeuwis Vagant staat niet in de Top 2000! https://staatieindetop2000.nporadio2.nl
Duimen!quote:
Hopen!quote:
Awwww....quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nooo, Per Spoor van Guus Meeuwis Vagant staat niet in de Top 2000! https://staatieindetop2000.nporadio2.nl
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duimen!
[..]
Hopen!
[..]
Awwww....![]()
quote:
hij jatte kledingquote:Op woensdag 10 december 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hebben we een reden om die te boycotten?
Ik ben wel blij dat het AZC nummer er niet instaat.quote:
Boycoat dan?quote:
goed om te weten, dan houd ik mijn UIquote:
Die zou er nooit inkomenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het AZC nummer er niet instaat.
Denk dat die sowieso niet er in gaat.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verwacht namelijk wel dat rechts Nederland daar op gestemd heeft.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou er nooit inkomen
Er werden nogal veel oproepen gedaan vanuit een zekere hoek.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zou er nooit inkomen
Ik ben vrij rechts maar heb niet gestemdquote:Op woensdag 10 december 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwacht namelijk wel dat rechts Nederland daar op gestemd heeft.
Net zo pittig als het kapsel van je vrouw?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb samen met @:wereldgozer een pittige mening over de top2000
Die is niet pittig, en ook niet kortquote:Op woensdag 10 december 2025 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zo pittig als het kapsel van je vrouw?
Oh, dat is dus geen selfie?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed om te weten, dan houd ik mijn UI
CREWBASH, TR GEMACHT.quote:
als je dat zo leest is het best indrukwekkend.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word steeds benieuwder naar je boek waarin je beschrijft hoe je jezelf heb ontwikkeld van deur-tot-deur verkoper naar vastgoedmagnaat. Self made woman.
Huh wat? Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat AI lied over AZC's.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb iets gemist?
Heb je al veel OF modellen ontmoet daar dan?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je dat zo leest is het best indrukwekkend.
Wat ook mooi is als mensen hier vragen wat ik in nl deed en dat ik dan serveerster zeg. Denk dat ze only fans vermoeden
ik ben Dobbyquote:
Zegt me niks. Maar door AI gemaakt, dus zal wel niks zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat AI lied over AZC's.
dawasmaareenfillumquote:
Nou. Veel van de degene die daaraan meegedaan hebben, zijn overleden.quote:
Snapequote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou. Veel van de degene die daaraan meegedaan hebben, zijn overleden.![]()
Daarom nooit meespelen in films, dan ga je nooit dood.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jah maar huiselfen worden heul oudquote:Op woensdag 10 december 2025 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dan wil ik opnieuw nadenken over mijn antwoord.
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CREWBASH, TR GEMACHT.
Klopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me niks. Maar door AI gemaakt, dus zal wel niks zijn.
zijn ze al op tv of heb je zelf gekozen?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Gisteren deel 2 van deel 7 gekeken.
Denk dat er wel een paar zijn jaquote:Op woensdag 10 december 2025 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al veel OF modellen ontmoet daar dan?
Stuur maar een mail naar forum at fok nlquote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef rival het volgende:
Als wij als users geen crew mogen bashen dan wil ik graag een plekkie in de crew.
en mutsenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je krijgt zeker graag sokken met Kerst.
Zijn er vacatures?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum at fok nl
voor goeie crew is altijd plekquote:
bij de pizzatoko?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
Nomnom, morgen toevallig naar een hamburger restaurantquote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
had ineens zo'n trek in patat dat ik op de weg naar de pasta omgekeerd ben en dit ben gaan eten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal yv wel even een lijstje geven die door jou vervangen kunnen wordenquote:
ik dacht dat t twee foto's waren. 1 van de voorkant en 1 van je etenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee daar zit ik toch tegenover
ja das denk ik wat vertekend op de fotoquote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
Wat een kleine bak trouwens op die pickup
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wel makkelijker parkeren, wat korter.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
quote:
Smart heeft kennelijk een breder aanbod in Thailandquote:Op woensdag 10 december 2025 13:35 schreef rival het volgende:
Ze waren de afgelopen weken op tv. Maar steeds op zondag als ik ER keek of op woensdag, wat ook weer niet uitkwam. Dus ik heb ze via hbomax gekeken.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn ze al op tv of heb je zelf gekozen?
ah oke... ja ik krijg het niet meer zo mee wanneer ze het weer herhalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen weken op tv. Maar steeds op zondag als ik ER keek of op woensdag, wat ook weer niet uitkwam. Dus ik heb ze via hbomax gekeken.
Frietjesquote:Op woensdag 10 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Patat.quote:
Intussen zijn ze bezig met de Hobbit reeks.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja ik krijg het niet meer zo mee wanneer ze het weer herhalen.
Dat is toch 1 boek(je)?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen zijn ze bezig met de Hobbit reeks.
HPquote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm.... Wel 3 films.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch 1 boek(je)?
ow daar mis ik niets aanquote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zegt ook al genoegquote:
dunne = franse frietquote:Op woensdag 10 december 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het van gemaakt.
Andere waren 6 boeken en dat zijn ook 3 films geworden.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, zegt ook al genoeg
gefrituurde aardappelreepjesquote:Op woensdag 10 december 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dunne = franse friet
normale = patat
dikke = vlaamse friet
Alleen die laatste eten ze in Vlaanderen niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dunne = franse friet
normale = patat
dikke = vlaamse friet
Toevallig laatst Keuringsdienst van Waarde gezien?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen die laatste eten ze in Vlaanderen niet.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |